Spil Guider > moblie spil > omfattende > Retruns Shadowrun anmeldelse

Retruns Shadowrun anmeldelse

Jeg er nødt til at begynde min Shadowrun Returns gennemgang ved at indrømme noget, der vil gøre nogle gamere grine med foragt: Jeg har ikke spillet det originale Shadowrun-spil, og jeg var, indtil prøve denne kickstarted projekt, temmelig uvant med spillets verden. Jeg virkelig var var 7 Når den oprindelige Shadowrun frigivet og mine forældre synes ikke at overveje at holde mig højt på videospil, der er den prioritet.

Sagde thes bliver, blev jeg kastet ind i et spil, jeg havde blandede følelser om : jeg vidste, at det skulle være godt, da det lykkedes at få $ 1,8 millioner fra gamere, selvom udviklerne Bad om kun 400k. Jeg vidste om hype, jeg vidste om fanboys og at være ærlig, jeg var lidt bange: hvad hvis jeg hader Helt spillet og er nødt til at smække det så slemt, at alle dværgene i verden vil miste deres appetit? Dette Shadowrun Returns bliver vanskeligt

Første gang jeg indlæst spillet, blev jeg overvældet: at vide noget om dette univers, og hvad der forventes af mig, måtte jeg følge min gut: Jeg Startet af Oprettelse af en punk-leder dværg klædt i en Hawaii-skjorte (ok, jeg indrømmer, jeg fik trøjen senere) det havde street-kløgt og kun brød sig om ren og skær styrke og våben. En temmelig dårlig valg, da det snart viste sig at mig, i et spil, hvor der hacking enheder og nemt Åbner døre Det er karismatisk Selv den stærkeste kan ikke dværge.

Set i et smukt skabt dystopisk cyberpunk fremtid, hvor er teknologi møder magi og samler mennesker, orker, dværge og trolde (og nogle alfer og næ), Shadowrun Returns fortæller en smuk historie om venskab, hvor du spiller kast med mega-amigo, der ønsker at bringe retfærdighed til verden ved at finde morderen af ​​Hans eneste ven. Eller den grynet historie om en scumbag Det rammer jackpotten efter en af ​​hans tidligere partnere, en fordrukken ikke godt af en mand, bider støvet, men efterlader en mindre formue for den, der finder sin morder. Shadowrun Returns er faktisk denne: Du kan spille som du ønsker at, Vær den ringeste, mest arrogante shadowrunner på jorden eller menneskeheden Nogle stadig har forladt rådner i dit hjerte. Skægt nok til en dværg, jeg valgte den anden.

kan beskrives som Shadowrun Retruns år isometrisk taktisk RPG, men det ville ikke bringe det nogen retfærdighed. Det er isometrisk, det er et RPG, men det er også meget mere: Det er et eventyr, et noir thriller med en gazillion og ét tegn, alle charmerende og alle med deres egen personlighed, de fleste med en historie at fortælle, og med grunde til at der ked Them eller hader deres bagdele

Grundlæggende Opdelt i to store legeområder:. eventyret del, hvor du klikker rundt og tale med alle omkring det taktiske del, og hvor du kæmper fjender i turbaserede tilstand, Shadowrun Returns blandinger og matcher alt fejlfrit, altid tilføje en knivspids humor og krydderier nogle ekstra:. en god fortælling, figurer og fantastiske verden af ​​smukt genskabte

Men så snart kampen starter, du glemme alt og fokusere på at dræbe alle de onde. Slagene har håndteret i tur baseret tilstand, med hver karakter have en bestemt antal handlingspunkter, der repræsenterer antallet af træk de kan udføre under deres tur: skyde, støbt magi, gemme sig bag cover, tilkalde andre skabninger og så videre og så videre ... det er en overflod af ting du kan gøre, og som regel du bliver nødt til at være meget selektiv og sikre, at du altid træffe det rigtige at valg.

kampene Nok er udfordrende efter et stykke tid, men jeg har aldrig rigtig Afslutning af missionen havde nogen problemer, bliver undertal Cleave, Cleave Cleave bliver værre udstyret og ikke er mig selv Sun Tzu af taktisk spil. Dette gør tilbyde dig det niveau af tilfredshed og gør du føler uovervindelig, men på den anden side større udfordring Ville har været velkommen.

Du niveau op ved at få Karma peger du-kan investere og du synes, det er alligevel Them RELEVANT, vel vidende at det vil være umuligt at max ud af dine evner. Alligevel, er du nødt til at finde nogle vil balance, i modsætning til hvad jeg gjorde, og kender lidt til hacking, kunne jonglere ord - de ting enhver detektiv Behov i den virkelige verden, og de ting, der vil aldrig erstatte lutter kraft. Jeg gerne personligt "dygtighed træ" af spillet, med talrige grene, med et væld af muligheder, nemt justeres for spillestil af hver gamer derude.

Visuelt Shadowrun Retur er fantastisk. Den dystopisk fremtid ser godt - Hvilket er bestemt ikke noget de tegn enig med - og detaljeringsgraden er enorm: verden er befolket med NPC'ere, folk ved pasning deres egen virksomhed, I håb om at få nogle BTL chips eller se på troll dansere (yeah, Nogle mennesker har mærkelige præferencer)

jeg kunne lide mest om dette spil var dens værdi som helhed:. sandsynligvis hvis du tager turbaserede kamp og sætte det i en crappy spil, vil du klage meget mere. Sandsynligvis Nogle gange, hvis du tager de tegn og deres forudsigelige og teatralsk linjer Them sat i en crappy spil, vil du klage meget mere. Sandsynligvis hvis du har en crappy spil med så mange løse ender, og graden af ​​udfordring, er generelt middelmådige, vil du klage mere. Men Shadowrun Returns er ikke en crappy spil, tværtimod. Det er et spil, der formår at blande sammen glimrende historie og kunst, figurer og færdigheder, og bekæmpe taktik helt fantastisk år og Deliver produkt. Det er kompliceret, er det charmerende og du ender kærlig det og alle tegn støder At du I løbet af din spille tid. A skal spille, Uden tvivl!
Endelig klassificering