Spil Guider > moblie spil > omfattende > Ryse: Son of Rome anmeldelse

Ryse: Son of Rome anmeldelse

Når Ryse: Son of Rome først blev vist ud på E3 2013, blev det mødt med to stykker af feedback. Et svar var spillet så stor og det var en interessant forudsætning. En tredje person action spil, der foregår i det antikke Rom er helt sikkert noget et område, der er nyt og spændende. Det andet stykke tilbagemeldinger var At bekæmpe kiggede fattige og alt for fokuseret på hurtig gang begivenheder (QTE). Lige siden da spillet har prøvet to viser off mere af, hvad det har to offer og endda ændret det kamp så meget som muligt, men stadig opholder sig tro mod det overbevisninger. Har Crytek lykkedes to skabe en interessant actionspil, eller er det at bekæmpe holde det tilbage? Læs på denne Ryse: Son of Rome review to finde ud af rejsende

Historien i spillet har du tage kontrol over Marius Titus. Et medlem af den romerske legion WHO vender to sit hjem i Rom for at besøge sin familie. Hans familiesammenføring er forkortet dog Når en gruppe af barbarer angribe hans familie villa og forlade med sin far, mor og søster alle dræbt, kørsel Marius to søge hævn. Han slutter sig Commander Vitallion og den 14. Legion i invasionen af ​​Britannia to søge hævn over dem, der ødelagde hans familie. Historien har et par drejninger, de fleste af træ, du ser, der kommer en mile off men er behageligt, som du tager på en krig kampagne gennem Britannia og sidst tager dig tilbage til Rom. Det omfatter også nogle overnaturlige elementer med et par gamle guder tager en interesse i Marius stemme.

Kampagnen vare omkring 5 timer afhængig af sværhedsgrad, og hvis du er på udkig efter den store mængde af samleobjekter. Du niveau også op som du dræber flere fjender træ allowsa dig at opgradere Marius withmore sundhed og sådan eller købe flere henrettelser. De fleste opgraderinger dog have ringe indflydelse på selve spillet, da det virkelig bare gør en lidt bedre dræbermaskine.

ISIN

Spillet er præsenteret glimrende. Stemmen handler er meget god, og der er et par interessante karakter selvom Marius selv er lidt kedelig. Hele spillet ser også fantastisk. Trods al snak om det ikke kører på 1080p 60fps, det ligner stadig en næste generations titel fra detaljer på hvert tegn til synet af dine omgivelser. Stepping ud i Colosseum for første gang ( "Gladiator" stil) er et syn at beskue. Spillet er lineært dog og kun Afsender giver et par øjeblikke af stille to søgen efter indsamles begrænsning udforskning to næsten ingenting.

Gameplayet har været den største samtaleemne, siden spillet først blev vist. Spillet har en lignende stil til Batman Arkama spil. Ved hjælp af en kombination nation af sværd skråstreger og skjold bashes to bounce mellem fjender og holde themselve ud af balance, mens dodging og overusing dine skjold to aflede angreb. Der er 4 fjende typer i spillet, som kræver, at du to nærme sig dem alle forskelligt, fra den grundlæggende fjende til de større typer thathave blokeringsfri angreb. Der er også boss-kampe, men de fleste er bare stærkere varianter af en af ​​de fjendtlige typer. Du har også et særligt fokus flytte to turn sværere kampe i dig favoriserer.

De qte henrettelser både føjer til gameplay og såre den på Sametime. Du den modtage bonusser efter hver henrettelser. Et valg mellem sundhed, mere erfaring, ekstra skade eller ekstra fokus energi. Henrettelserne er sjovt at se, men det største problem er thats det, du ser. Uanset om du trykker på højre knap eller timer for sent, vil din modstander stadig dø. Spillet mangler enhver form for combos to taler om træ Betyder du bruger din tid at ramme dine fjender så meget som muligt, indtil du kan udføre themselve. Der er også kun ét våben valg af våben træ dit sværd. Du har måske spyd træ Kan smides i kamp, ​​men De bruges som projektiler mere end en ordentlig våben. Spillet har Fastholde en sværhedsgrad dog og kan være brutal på højere Vanskeligheder, men efter et par timer vil du finde dig selv ønsker kampen havde mere til at ofre. Gøre henrettelserne mere vanskeligt at opnå, flere våben, Tilføjelse ordentlige combos og flere fjender typer ville have hjulpet en hel del, men som det står, hvis du ikke kan lide den kamp ved første meget lidt vil ændre sig.

de dødbolde i spillet er nogle de bedste part af oplevelsen. Positionering dine tropper to fulde på en af ​​to måder afhængig af yourchoice. Styring af Testudo dannelsen sker et par gange uden at blive ensformigt. Der er også en belejring sektion, hvor du er oven på en væg forsvare fra stiger, tårne ​​og katapulter, mens du kommandoen dine tropper to mål forskellige mål. Spillet implementerer også Kinect på en måde, der forbedrer gameplay. Giver dig to kommandoen dine tropper to uden at trykke på en knap. Det fungerer godt, og lader dig fokusere på kampene.

Den mulitplayer af spillet giver dig kontrol over et gladiator i Colosseum med en partner. Udlejning du løser på bølger på fjender med forskellige mål i en række forskellige miljøer. Du niveau op i denne tilstand så godt, og du kan købe tilfældige packs til at opgradere din gladiator med toilet mønter, du optjener eller mikro transaktioner. Det meste af denne dog seeminterested irrelevant i kamp trods af tilstandsændringer og er for det meste tilbage to kosmetiske ændringer. Tilstanden er sjovt for det meste, hvis du kan lide kamp og ønsker at spille med en ven, men tilføjer ikke noget nyt, det er mere af det samme

Bedømmelse:. Ryse er et smukt spil thatshows løfte . Historien er god og godt fremlagt og multiplayer plus de højere Vanskeligheder tilføje længde til 5 timers kampagne. Den kamp er dog gentagne og mangler og dybde. De qte henrettelser ser godt, men har ingen betydning, hvis du får det galt. Med et begrænset antal fjender og ingen valg i våben eller kombinationer spillet har begrænsede muligheder og lineære gameplay. En fornøjelig spil, der er svigtet af sin gentagne kamp. Forhåbentlig franchisen fortsætter, eventuelt udforske andre steder som Sparta eller Troy, og give udviklerne en chance for at forbedre to bekæmpe .: Endelig bedømmelse: Hotel

ISIN