Spil Guider > videospil > alle video game > Titanfall anmeldelse (Xbox One)

Titanfall anmeldelse (Xbox One)

"Alle skønhed og grimme af de seneste år hældes i håb. Vi har respawned. "Det er et citat fra Vince Zampella, en af ​​skaberne af Titanfall. Det citat perfekt opsummerer Vince Zampella og Jason West rejse fra at skabe Call Of Duty til deres overskrift sensationsprægede afgang fra Infinity Ward hele vejen op til oprettelsen af ​​Respawn Entertainment og udgivelsen af ​​deres første spil Titanfall.
Titanfall er den mest hypede næste generations spil til at blive frigivet endnu. Med de mere almindelige første persons skydespil som Call Of Duty bliver mere og mere repetitive en masse mennesker kigger på Titanfall at ånde nyt liv i genre.Taking et stagnerende genre og genoplive det er aldrig let, men hvis nogen kan det ville være fyre, der skabte den mest kendte first person shooter derude. Salg In Titanfall du spiller som en pilot. Du er kaldet at fordi når du ikke er ude at skyde på fjenderne er du afprøve et kæmpe mech kendt som en titan. Som pilot din kommer til at kæmpe enten for IMC eller Milits. Militsen er en gruppe af civile, der har forbudt sammen om at bekæmpe IMC over deres brug af koloniale ressourcer. IMC er blevet aggressivt minedrift planeter for deres naturressourcer forlader dem næsten fuldstændig ødelagt og udvide længere og længere ind i galaksen med ingen til virkelig at holde dem i skak.
Mens Titanfall historie lyder interessant faktum er dens kampagne tilstand er hårdt mangler enhver form for historie. Den kampagne mode består af 9 multiplayer kampe for hver side af konflikten med lidt før og efter spil dialog, der formodes at drive historien. Hvad du ender med, er en usammenhængende rod af hvad der føles som tilfældige missioner. For et spil med sådan en interessant indstilling Jeg er virkelig skuffet historien blev ikke bygget op mere. Dens en enorm forpasset chance, der kunne have gjort spillet føle sig mere immersible men i sidste ende Titanfall egentlig handler om én ting, og en ting alene, multiplayer.
Mens Titanfall historie kan droppe bolden Respawn formået at samle den op igen og banke det ud af parken med Titanfall tempofyldt action orienteret multiplayer. Hver kamp består af 6 faktiske mennesker til hvert hold og nogle forskellige AI fjende kendt som grynt og spøgelser. Disse AI fjender er dybest set at fungere som kanonføde med Grunts er den svageste af de 2 AIS. Killing fjenden AI vil give dig point afhængigt af typen af ​​kampen, du er i, men de vil altid tage tid ud af din titan build timer betyder, at du får din Titan hurtigere jo mere AI du dræber.
I øjeblikket er der seks forskellige spilmodes herunder ikke kampagnen. De er: Slid, der er som din standard hold død match; Hard Point, som er ligesom dominans; Sidste Titan Standing, som kinda forklarer sig selv; Pilot Hunter hvor eneste pilot dræber tæller; Capture The Flag, og en tilstand, der blander alle disse tilstande sammen tilfældigt. Jeg har spillet en god bid af hver af disse og fundet Slid og sidste Titan Standing at være utrolig sjov og fuld af dem, "Jeg kan ikke tro, jeg bare gjorde det" øjeblikke. Du vil finde dig selv at sige "Xbox rekord, at" meget ofte.
Titanfall har 15 forskellige kort, der er i varierende steder. Et kort kan have dig i et tropisk paradis hærget af krig, mens en anden falder dig ind i en øde ørken indstilling. Hver kort blev udformet med pilot og titan gameplay i tankerne. Som pilot på fods kan du gøre alle mulige seje ting som hoppe på Titans at fjerne deres kerne og blast væk på det, løbe langs vægge og dobbelt hop for at nå de højeste punkter på kortet og holde sig ude af syne for de gigantiske Titans at kæmpe i gaderne nedenfor. At være en pilot på gaden efterlader dig sårbar over for alle de fjender, men som pilot Du får også nogle særlige evner til at hjælpe dig ud. En evne vil lade dig vende næsten usynlig, mens en anden stiger din hastighed og sundhed regenerering, eller hvis du kan lide at der er en, der vil lade dig se gennem vægge for en kort tid.
Som Titan du har et par mindre indstillinger på hvor du kan gå da titaner ikke hoppe, men dens mere end gjort op for i rækken af ​​evner de 3 forskellige Titans har. Efterhånden som du vil have adgang til alle former for evner som plasma væg, som du kan skyde igennem, men fjender kan ikke. Strategi er nøglen, når du spiller som en Titan især i den sidste Titan stående tilstand. Det er helt muligt at dræbe 2 eller 3 titaner enkelt handed, så længe du spiller smart og har en god strategi.
Som du spiller, du vil fuldføre udfordringer, der vil belønne dig med brændte kort. En brænde kort er ligesom et frynsegode, der kun vare indtil du dør. Der er brænde kort til både piloter og titaner og kan bruges før respawning eller i starten af ​​kampen. Brænd kort kommer i alle mulige forskellige sorter. Nogle af de mere almindelige typer give dig en mere kraftfuld pistol eller en længerevarende evne mens sjældnere dem kan give dig en never ending evne eller en hel titan til at ringe i.
Ved afslutningen af ​​hver matcher der er en evakuering for det tabende hold. Fra dette punkt på døden er permanent. Dit mål som den tabende hold er at komme til evakuering punkt uden at dø, og gøre det på din flugt skib. Som det vindende hold du nødt til at stoppe, at det sker enten ved at dræbe de andre hold eller ødelægge deres evakuering skibet, når det ankommer.
Mens Titanfall er en sindssygt sjovt spil, det er ikke uden problemer. Selve spillet føles som det blev hastet. Der er en overraskende mangel på kanoner at vælge imellem. Der er 1 til 2 forskellige våben for hver kategori som rifler og snigskytterifler med i alt 10 primære våben plus dine 3 muligheder som sidevåben og dit anti titan våben. Selv nogle vigtige ting, du finder i de mest basale første persons skydespil mangler. Ting som private kampe og evnen til at se på andre spillere registreringer er nysgerrigt mangler. Respawn har sagt, at nogle af disse vil blive tilføjet i fremtidige opdateringer, fordi de ikke har tid til at få dem i der før lanceringen yderligere underbygger tanken om, at spillet blev hastet ud af dets udgiver Electronic Arts.
Nogle mennesker har lavet et stort nummer ud af, at Titanfall kører med en 792p opløsning. Jeg selv mener ikke, det det store af en aftale, men gjorde varsel, mens du ser nogen spille pc-versionen i 1080p som karakteristiske piloter fra AI er meget lettere med den højere opløsning. På Xbox One den bedste måde at se, hvem der er hvem er ved at se deres bevægelser mens på PC bare at kigge på dem kan undertiden være nok. Det rygtedes, at Titanfall kan få en resolution boost før lanceringen, men der aldrig sket dog med Microsoft arbejder på at fremlægge DirectX 12 på Game Developers Conference, som starter den 18. marts I formoder alt er muligt i fremtiden.
Anden problemet Titanfall har, er dens frame rate. Det meste af den tid, det kører på en glat 60 FPS, men når tingene bliver hektisk det kan falde voldsomt. Dette sker typisk kun, når der er en masse Titans alle kæmper i et område. Bortset fra det scenarie frame rate normalt forbliver temmelig fast. Respawn har sagt, at der er en patch i værker, som forhåbentlig vil løse dette problem.
Titanfall anses af nogle for at være den første ægte næste generations spil, men ærligt dens ikke. Må ikke få mig forkert, jeg elsker Titanfall men intet om det skriger dette er kun muligt på næste generations hardware. Faktisk med Titanfall frigive til Xbox 360 den 25. marts dens indlysende, at dens mulige på sidste gen hardware bare uden nogle af de klokker og fløjter din gonna finde på Xbox En version.
Titanfall er en samlet stor spil. Mens dens kampagne mode og vælge våben kan mangle det stadig har nok indhold til at holde dig beskæftiget i lang tid, og det er før den uundgåelige frigivelse af DLC. Titanfall multiplayer er hurtig og uhyre sjov med masser af forskellige niveauer, hver kræver deres egen taktik. Hvis din træt af det går her slå nogen ihjel, og respawn gameplay, mange første persons skydespil synes at være faldende ind som for sent så Titanfall er lige, hvad du leder efter.