Spil Guider > moblie spil > omfattende > Blood Knights anmeldelse: Another Vampire Story

Blood Knights anmeldelse: Another Vampire Story

Bloods Knights
er den nye action-RPG fra Kalypso
Deck13
og det har et krig mellem mennesker og vampyrer. Den menneskelige race har besat blodet segl i tusinder af år, men nu er de vampyrer har overtaget denne magtfulde artefakt og de er klar til at udløse helvede på jorden. Troen af ​​den menneskelige race er i hænderne på en legendarisk vampyr jæger og en vampiress, både afgrænset af en magi støbt af Kirke.
Sammen vil de to helte nødt til at genoprette ro og orden, balance og forseglingen, men deres rejse ikke vare mere end fem timer. Denne mørke tema titel har en virkelig grundlæggende programmering kode og en svag kunstig intelligens, som negativt påvirker den samlede spiloplevelse. Dybest set, spillerne bare nødt til at bevæge sig rundt og klik to museknapper at kunne afslutte spillet inden for et par timer. Der er ikke behov for store strategier eller taktik, selv på hårde tilstand spillet er næppe en udfordring.

1. Æstetik: An Ordinary middelalderlig verden

visuelle er helt anstændigt og detaljeret, især når den er indstillet til de højeste definitioner. Men de miljøer og figurer er meget begrænset. Der er grundlæggende fire kort i spillet, en skov, en borg, en gravsten og et tempel. Alt andet er en fortsættelse eller en afledning af de samme steder. NPC modeller bruges og genbruges under hele plottet, nogle gange er det følte jeg at besejre den samme fjende igen. Kameraet Systemet er en smule mærkeligt ved første og det kan være særligt irriterende under kamp, ​​da den roterer med din figurs bevægelser
Grafikken er ganske anstændigt, men mangfoldigheden er dårlig
æstetiske Scores:.. 3/5

2. Gameplay: Far From Enestående, endnu en fin oplevelse

Kampsystemet i Blood Knights
er ganske enkel, da de fleste hack'n'slay titler. Spillet opfordrer spillerne til at etablere en dynamisk kamp ved at flytte, kiting og narre fjenden. Der er kun et par færdigheder til at bruge, hvilket betyder, at spillerne er nødt til at stole på grundlæggende angreb meste af tiden. De vampyr færdigheder er interessant, spillerne kan fodre til at regenerere og absorbere skader med blod skjolde, men de kan stadig dø af efteråret skader -? Lidt selvmodsigende, ingen

Udforskning er også en del af Blood Knights
men denne udforskning er meget elementære og uudviklet. Ser rundt har kun én betydning - at finde blod mønter. For at finde de dyrebare ting, spillerne nødt til at hoppe ind i mærkelige steder og overgå dødelige forhindringer; men disse steder er normalt synlige og forudsigelige

Selvom spillet er rangeret som et RPG, handlingen del er langt mere fremherskende -. kampene er konstante og normalt intens. Som for rollespil del, kan spillerne foretage nogle beslutninger, men næppe med nogen relevans i plottet
Gameplay Score:. 3.5 /5

3. Storyline: skyndte, Short og forudsigelig

Da de fleste vampyr historier nu om dage, Blood Knights
præsenterer en almindelig historie, der kan genoptages i en enkelt sætning - to vampyrer afgrænset til hinanden vil kæmpe mennesker og vampyrer for at genoprette ro og orden på jorden. Naturligvis de er i stand til at nå dette mål, og som forventet, de ender afgrænset indtil de kan finde en kur i fremtiden (eventuelt i et andet spil?). Alt i denne historie er forhastet og ufuldstændige, begyndende med Alysa
, der vises ud af ingenting og bliver afgrænset til Jeremy
af præsten Bartholomew.
Jeremy
bliver bidt af en vampyr og bliver én selv, hans guild røber ham, og rejsen for at finde sæl starter. Som jeg sagde før, spillet er meget kort og skyndte
Dialogerne kan nemt forudset de kommende arrangementer
Storyline Score:.. 2/5

4. Innovation: Old News overalt

Innovation? Hvad er det? Faktisk tror jeg ikke, Kalypso
tænkt over dette ord samtidig udvikle Blood Knights
. Alle de vigtigste funktioner i dette spil er mere end udforsket i andre action-RPG spil som Diablo
serien og Path of Exile.
passive dygtighed kunne være en lille innovation for at være anderledes på en måde; men der er ikke noget virkelig nyt eller specielt om det
Innovation Score:. 1/5

Oversigt: Realiseringen af ​​et Vampire tema spil tager mere end blot Herunder Vampires

Vampires plejede at være en verden -dækkende mode, men zombier synes at have overtaget verden placeringer nu. Realiseringen af ​​et spil med det håb, at vampyrerne vil løse alt er ikke længere en realitet. Spillere kræver mere og levere en titel med nul tilpasning, ydmyge bekæmpe mekanik og en forhastet plot er simpelthen ikke nok. Selv om RPG siden ikke lykkedes, kunne handlingen del perfekt være underholdende og overvinde denne store fejl, men selv det er svagt, spillet er ekstremt let, og der er flere måder at narre I.A. Spil som dette vil bare passe i kategorien "andet spil", og den eneste attraktion her er faktisk vampyr tema

Fordele:
Decent grafik. oprindelige karakter mekanisme; rimelige bekæmpe dynamik

Ulemper: