Spil Guider > moblie spil > omfattende > Heroes af Realm Anmeldelse: The Power of Cards

Heroes af Realm Anmeldelse: The Power of Cards

Heroes of rigets
er en browser baseret online kortspil, hvor spillerne kan bygge unikke hære komponeret af helten kort. Denne OGplanet s
titel tryller tre markante gaming stilarter: byen bygning; den tur baseret fighting erfaring og bortskaffelse kortet. Den idé synes stimulerende men noget bizarre også - at blande spilgenrer i en meget begrænset verden, som er den browser gaming verden, kan hurtigt blive en trussel for spillets samlede præstation. Og hvis spilleren ikke godkender gameplay mekanisme, vil spillet ikke lykkes godt nok til at holde leve et langt liv. Men OGplanet
har gjort et fint stykke arbejde på dette område; Jeg vil ikke sige at spillet er usædvanligt godt, fordi der er mange funktioner, der kunne have været mere raffineret, men det er ikke forfærdelige enten - byggesystemet er almindelige, kampene systemet er meget prosaisk; hvad der virkelig gør en forskel her er kortsystemet, som efter min mening giver uendelige muligheder

I begyndelsen af ​​spillet giver dig mulighed for at vælge en af ​​de tre tilgængelige riger:. Venizin, Kiriti og Adriago. Der er bare ét lille forskel mellem de forskellige fraktioner, som handler om produktionen ressource bonus. Når du har plukket din herre og provinsens navn vil du blive omdirigeret til en tom jord omgivet af skov og en flod, det er, når din rejse starter. Heroes of riget
ejer en meget venlig brugerflade og styresystem, hvis du foretrækker at udforske spillet ved dig selv, du stadig kan gøre det, ikke desto mindre vil du altid have mulighed for at læse spil tips, didaktiske vejledninger og quest detaljer under dit oplevelse

Gameplay:. By Building og Card Collection

for at etablere en ejendom, du bliver nødt til at bygge og udvide din provins. Udover den fælles konstruktion liste såsom huse, gårde, miner, lagre og smedjer, kan du også stige særlige bygninger - oraklet, portalen, templet, arenaen og mystikeren er et par eksempler. Hver struktur har sin egen udholdenhed, men at generere en kompleks by, først skal du sikre vigtige materialer, som er guld, mad, malm og mana sten. Disse ressourcer er ikke blot anvendes til at konstruere, der er brug for daglige aktiviteter også, vil du ikke være i stand til at køre kamp, ​​hvis du ikke har nok af disse valutaer. Energi er et andet element, der påvirker alt, hvad du gør i spillet, uden energi du helt bundet op, kan du ikke engang bygge, men bare rolig, energi Patroner selv hvert par minutter, og du kan producere det så godt. Den sidste valuta i dette spil er sjælen sten og de er brugt til at købe kort i oraklet; Dette er normalt en ekstremt svært at få valuta, så mener to gange før udgifter det hele. Indsamling kort er ikke så nemt som det ser ud, især når der er mere end to hundrede opnåelige kort. Cards i dette spil er synonymet for helte; din hær er lavet af kort mestre. Alt kan forbedres og opgraderet i dette spil - bygninger, kort, attributter, gear selv passive handlinger, såsom faldende byggetid

Battle:. Hære og Champions

Oprettelse af en hær er den letteste ting i Heroes of rigets
. Men at skabe en stærk og synergisk hær kan blive en sand udfordring. Hver mester har et løb, genre, klasse, gruppe, horoskop og færdigheder. Nu, hver sektion har potentielle interaktioner mellem kort og respektive bonusser. For eksempel, hvis du har tre vind helte i din hær vil du modtage bonusser. Helten horoskop genererer buffs også, hvis der er en kompatibel horoskop i partiet, vil de blive stærkere. Cards har fem niveauer, jo flere stjerner dit kort har, jo stærkere den er ved magten, og jo sværere er det at få. Dine champions kan bære rustninger og våben og alt det grej kan få fortryllet med perler. Så mange valg ... tilpasning niveau er meget usædvanlig i dette spil. Du kan bygge en ren skader bueskytte, blot øge sin styrke, men hvorfor ikke risikere en kritisk hit bueskytte ved at øge held

Ved at kombinere kort er en ejendommelighed?; selvom du ikke kan blande tiers du altid har en lille chance for at få et bedre kort

Du kan tilpasse din hær på flere måder -. indstilling af dannelsen af ​​hver mester og visning af kunstig intelligens indstillingen er reelle muligheder . Betyder, at du kan bestille din caster til at angribe lav sundhedsmæssige mål eller bare lade ham angribe den nærmeste mål, valget er dit - strategi spiller en stor rolle på dannelse og fest handlinger

Questing,. Slibning og PvP

for at udføre miljømæssige kampe, du har brug for at have en portal og krydse den til andre lande. Hver ny jord har kæmpende pletter og sværhedsgrader, som er normal, vanskelige og heroisk. Kampen er dybest set den eneste måde at niveau op dine mestre og selv, da Herren. Hver kamp har en sats afhængig af din præstation i marken; belønninger afhænger af slaget rating og besvær tilstand også. Questing i dette spil er usædvanligt; du får quests for næsten alt, bygge nye strukturer, udføre en funktion for første gang, øge din kamp performance ... turn basen kæmper mekanisme gør kæmper interaktion ganske kedelig, bare forestille tyve kampenheder en tur baseret tilstand. Der er en dårlig udvikling i dette afsnit, er magi ikke vises grafisk og alt hvad du kan se, er fælles angreb kommer med de samme scream stemmer igen og igen.

Når det kommer til at bekæmpe andre spillere, er der primært to tilstande , arenaen og ligaer. Jeg er ikke helt sikker på, hvad den reelle forskel er, får du en anden placering for hver enkelt, men de kæmper funktioner er de samme.

Samlet, spillet virker langt mere lovende end hvad det egentlig er. Jeg kan ikke benægte det har mange funktioner, nogle af dem vises i en meget spørgende måde, og du altid har noget at gøre det så godt, men bortset fra de flotte asiatiske stil kort, det er bare en anden bygning browser spil.
< p> Fordele: Dynamiske hære og helt sammensætning; konkurrencedygtig PvP-system

Ulemper:. Gentagne slagsmål; . almindelige bygning funktioner
Final Rating: