Spil Guider > videospil > alle video game > 'Castlevania: Lords of Shadow' anmeldelse

'Castlevania: Lords of Shadow' anmeldelse

Set i en middelalderlig alternativ-univers, Castlevania: Lords of Shadow
lader dig påtage sig rollen som Gabriel Belmont - en ridder af Lysets Broderskab . Den Botherhood af lys er en Overwatch slags, der beskytter de svage og uskyldige mod mørkets kræfter. Tilsyneladende, de gode kræfter og ondt er så potent visse steder, at stoffet mellem virkelighed og ud over er alle, men ikke-eksisterende. Dette betyder selvfølgelig, at de landområder er overskredet med usmagelige dæmoniske bæster af alle slags, og ydmyg land-folk bliver slagtet over det hele.

Kort før spillet begynder, lærer vi, at Gabriels kone, Marie, er for nylig blevet brutalt myrdet af nævnte dyr. Dette naturligvis driver vores unge, anlagte helt at melde sig frivilligt til opgaven med at gå lige til kilden til denne dæmoniske udbrud at dræbe alt, undtagen ydmyg land-folk selvfølgelig

Castlevania:. Lords of Shadow
er en 3.-persons action-adventure titel, og byder på en jævn blanding af kamp, ​​udforskning og opgaveløsning. I mange af dets aspekter, God of War
synes at være sin største indflydelse, med Shadow of the Colossus
kommer i en tæt andenplads. Selvom på sit hjerte får jeg det indtryk, at det virkelig ikke helt ved, hvad det er, eller hvad det ønsker at være. Der er for mange gameplay loops løftet ordret fra andre spil og visse boss kamp har tilsyneladende taget engros fra andre spil

Hvis alle spil var i fare for at kollapse under vægten af ​​sin egen ambition, Castlevania:. Lords of Shadow
passer regningen perfekt. Hvad starter som en tilsyneladende solid intro til en verden af ​​vampyrer og Lycans meget hurtigt opløser at afsløre den brogede rod af halvhjertede spilmekanik. Dette spil er helt bogstaveligt den mest akavet og irriterende single-player oplevelse jeg nogensinde har haft

Castlevania:. Lords of Shadow
ikke er et samlet tab, på nogen måde. Før jeg dykke hovedkulds i utal af ting, det bliver forkert, lad mig indlede det hele ved at fremhæve de ting, det får rigtigt. Du ser, lejlighedsvis dårlige kamera arbejde og akavet-konstruerede navigation ville aftage, giver mig et indblik i den lysende stjerne dette spil kunne have været, havde det brugte en anden 6 måneder at få ryddet op og fokus-testet.

for det første, grafikken er smuk og er mindst lige så dem, der ses i Uncharted 2
. Teksturer er smukt naturlige og niveauet af geometri og detaljer i enhver given scene er betagende. Farvepaletten i hele er rigt og varieret også. Ingen strukturelle stil eller konsistens palet blevet længere, end sin velkomst og normalt en forfriskende anderledes kunst stil er lige rundt om næste hjørne. Monsters ligner rigtige monstre og bevæge sig i fysisk-troværdige måder. Derudover alle menneskelige karakterer intimidere og handle med en stor mængde af realisme. Faktisk er der meget lille forskel mellem de i-motor grafik og de forud afsmeltet cut-scenes

De monstre er langt og væk den bedst realiseres i virksomheden Castlevania:.. Lords of Shadow
indhyller dig i en meget mørkere-tonet verden end de tidligere Castlevania
titler - et faktum, der er afspejlet i mange af de hårdere fjender i særdeleshed. Ligeledes bosskampe se Gabriel kvadratur-off mod nogle fjender, der er både virkelig haunting og teknisk utroligt.

Støttetrængende lige ros her er spillets musikalske score. Spansk komponist, Oscar Araujo, har sammensat et smukt dynamisk soundtrack, der svulmer i triumf og også blødere i rolige selvrefleksion når det er nødvendigt. Tilsyneladende samlede han en 120-mands orkester og en 80 person, kor til at bringe dette spil soundtrack til livet, og dreng, betyder det viser. De fleste af spillets atmosfære er udledt af musikken frem for det visuelle. Det er til tider episke og styrkelse, og på andre tidspunkter dæmpet og følelsesmæssigt belastende. Meget udmærket gjort faktisk.

kamp, ​​også er fint finpudset og tunet til nær-perfektion. Det er visceral og kødfulde, komplekse og engagerende, og den ekstra "minigame" komponent for at udløse lys og mørk magi mid-kamp for at få sundhed fra hits eller mere skade er en mesterlig touch, som i første omgang føles anmassende, men bliver meget instinktiv den mere du spiller. Gabriels angreb overbringe magt og sit træk liste er enkel at få bugt med i første omgang, men lag af kompleksitet bygge det over tid gennem indkøbte opgraderinger for at give dig en bred arsenal af magiske og fysiske angreb. Klik her for side 2 Game Rant s Castlevania: Lords of Shadow anmeldelse
Fortsat:!
& laquo; 1 2 & raquo;