Spil Guider > videospil > alle video game > 'Fight Night Champion' Review

'Fight Night Champion' Review

Game Rant Jason Weissman anmeldelser Fight Night Champion

Fight Night Champion,
EA Sports 'nyeste indrejse i sin populære Fight Night
serie, lovede at være mere end blot en årlig opdatering. Uden nogen alvorlig konkurrence i boksning genre, kunne EA Sports har simpelthen lavet et par mindre tweaks til gameplayet og moderniseret liste over godkendte boksere, og titlen ville stadig have solgt well.Instead, sports gigant valgt at forny skaden, condition og udholdenhed systemer samtidig ændrer controller-konfigurationen. Desuden blev online spil helt omkonfigureres og EA Sports stærkt fremmet disse nye tilføjelser med en serie af video-trailere. Den mest stærkt featured Desuden var imidlertid den nye "Champion" mode, som sætter spillerne i rollen som en talentfuld op og indfinde, André biskop. Endelig EA Sports bragt tilbage den populære Legacy mode, hvor spillere kunne skabe deres egne boksere at forsøge at vinde et mesterskab bælte. Er kombinationen af ​​disse nye funktioner forbedrer væsentligt på funktionen sæt Fight Night 4
? Læs videre for at finde ud af.

There Will Be Blood

Visuelt Fight Night Champion
er den flotteste boksning spil, hvis ikke, en af ​​de flotteste sports titler nogensinde udgivet på konsollerne. Fra udseendet af bokserne til det udstyr, de er iført, er der forbløffende opmærksomhed på detaljer. I løbet af slo-mo replays, vil du se din modstanders hud krusning fra effekten af ​​dine slag. Men hvor Fight Night Champion
virkelig excellerer er i den meget hyped skade systemet. Som slagsmål fremskridt, vil du bemærke hævelse og nedskæringer begynder at danne løbet fighterens øjne, blod spray på effekt, og blod sprøjt på boksning måtten. Gør nok skade på din modstanders øjne, og dommeren vil stoppe kampen.

i-ring handling er glat og stansning animationer aldrig synes urolig eller på dåse. En dommer nu vises også i ringen til at herske over handlingen. Af hensyn til realisme, det er en fantastisk tilføjelse, men lejlighedsvis dommeren gjorde skjule min vision af kampen, især i Champion-tilstand. Ændring af kameraet for at en anden opfattelse hjulpet, men det er noget, som at være opmærksomme.

En af de klager, nogle havde om Fight Night 4
var ændringen fra en knap-kontrollerede slag system et analogt system. EA Sports svarede til fans ved at give flere kontrolorganer valg i Fight Night Champion
. De analoge kontroller vende tilbage, men i form af den nye "Full Spectrum Punch Control" ordning, og det fungerer godt for det meste. Efter flere timers gameplay, begyndte jeg at føle, at det analoge ordningen var meget mere intuitiv og nemmere på mine fingre, end en knap ordning, som jeg havde foretrukket i fortiden. Lejlighedsvis, havde jeg nogle spørgsmål, hvor jeg uforvarende Head-butted min modstander eller udløst en forsætlig lav slag, men dette var en sjælden begivenhed. For dem, der stadig foretrækker at punch ved hjælp af knapperne, EA Sports bragt tilbage mulighed for at gøre det

Blokering er en forholdsvis ligetil oplevelse:. Hvis du tid blokken med din modstanders punch, vil du altid gøre det med succes. Hvis du vælger at lade din vagt op, vil dine egenskaber afgøre, om du får clobbered eller ej. En af de pænere funktioner er, at du kan smide slag, mens du stadig holder blokken aftrækkeren, og du vil straks vende tilbage til vagten position efter din byge.

Med mindre du indstiller sværhedsgraden til Easy, spamming slag er absolut en dårlig idé som ikke kun vil du muligvis lader dig selv åben for et kontraangreb, du vil betale en stor pris med den nye condition og udholdenhed system. Overforbrug af samme lemmer vil resultere i træg ydeevne og for mange slag i en runde kan få din fighter for at starte sutte vind, efterlader dig meget sårbar. Spillerne vil blive belønnet for at tage en mere taktisk tilgang som fange din modstander med den rigtige slag på det rigtige tidspunkt kan resultere i en flash knockdown eller en-slag knockout. Fortsæt læsning for vores endelige tanker om Fight Night Champion!
Fortsat:
& laquo; 1 2 & raquo;