Spil Guider > videospil > alle video game > 'Slam Bolt Scrappers' Review

'Slam Bolt Scrappers' Review

Spil Rant s Dwayne Holder anmeldelser Slam Bolt Scrappers

Vi har udstationering om Slam Bolt scrappers
for et stykke tid nu, og nogle heldige deltagere på PAX fik endda nogle gratis eksemplarer af spillet. Efter at have spillet igennem det os selv, kan vi roligt sige, at spillet er så sjovt som det ser ud. Fire Hose Games dedikeret deres ressourcer til at bringe en sjov spiloplevelse til masserne med denne titel, og de ikke skuffe. Det betyder ikke, at spillet er uden sine fejl.

Slam Bolt Scrappers
, puslespillet kampspil af brandslange Games, lader spillerne bruge flyvende avatarer til at slå ned onde for at få blokke. De derefter tage disse blokke, der ser meget gerne Tetris
stykker, til at bygge tårne ​​med blokke af lignende farver til at skabe våben. Større blokke af en bestemt farve skabe en større version af dens respektive våben. Der er syv blok typer, herunder en raketkaster, en laser og en kanon, som skal fodres blokke som ammunition.

To ud af de syv blok typer er defensive. Skjoldet, der genererer et skjold omkring tilstødende blokke, og ping-pong blok, som afbøjer indkommende raketter og lasere. Alle blokkene er sjovt at udnytte i kamp og hver har der eget formål, selvom jeg befandt mig falde tilbage til at udnytte et par specifikke blok typer og opbygning kun dem op for at vinde runden

Spillere vælge fra en af ​​seks tegn. - fire i starten og to oplåselige - hver sportslige jet packs og og overdimensionerede våben, klar til opbygning og slagsmål. Jeg kunne ikke hjælpe, men føler, at vagtplan var lidt lille, og har gerne se nogle flere slagsbrødre. Bortset fra deres udseende, er der ingen særlige attributter for hver Slagsbroder. Det er lige vilkår, uanset hvem der vælges.

Spillere kan ændre farver og hatte af deres slagsbror, belønnes for at fuldføre niveauer og oplåsning trofæer. Kom en egentlig in-game belønning for at fuldføre et trofæ udfordring er awesome, selv om, ligesom de tegn selv, de hatte er kun kosmetisk og ikke tilføje noget til gameplayet. Det ville være mere givende og nyttig, hvis der var særlige hatte, der anvendte modifikatorer til den kontrollerede karakter.

De tegneserieagtige celle-skraverede grafik er sjovt at se på og arbejde godt for spillet, men baggrundene mangler i nogle af de etaper, med nogle af byens niveauer ser temmelig almindeligt. De blokke, figurer og omgivelser er farverige og appellerer til øjet. Dette er et spil, der vil appellere til yngre gamere såvel som ældre. Begivenheder i baggrunden i et par niveauer signal, når spillerne skal skifte strategier og forberede miljøfarer.

Sammen med blokkene, kan spillerne besejre ninjaer at få specielle power-ups for deres kampspil. En power-up giver en "komet angreb" mod de indkommende onde og andre slagsbrødre, en anden giver spilleren mulighed for at angribe en modstanders tårn direkte. Der er også en evne, der gør det muligt for spillere at decideret stjæle blokke fra fjenden tårnet. Det seneste opstart Jeg havde den mest sjov med. Alle disse kræfter kan synke afhængigt af hvor godt gamere bruger dem

Der er to tilstande:. ". Battle '' Kampagne 'og Battle er din standard versus mode, og spillerne bliver nødt til at gå gennem hele kampagnen til låse alt til denne tilstand. Kampagnen vil tage dig fra en downtown storby til inde i en vulkan, og hver locale har sine egne mekanikere, der skifter op gameplayet. Hvert niveau er ikke bare tårn vs. tårn scenarie; Der er tidspunkter, hvor spillerne bliver nødt til at bygge to tårne ​​på en skala og omhyggeligt balancere bygning på hver for at forhindre dem i at falde i lava. Et andet scenario vil tvinge spilleren til at bruge en bestemt power-up til at lykkes. De boss kampe er særligt sjovt og repræsenterer en af ​​spillets højdepunkter. Spillere bliver nødt til race mellem ramme en boss 'svag-punkts og opbygning af våben, for at få dem til at fyre, mens chefen er sårbar.

En udfordring spillere vil have til ansigt med Slam Bolt Scrappers
er med kameravinkler. Det virker tilstrækkeligt under normal to-tower kamp, ​​men når der er tre eller flere tårne ​​på skærmen, bliver det vanskeligt at se action og sted blokke præcist.

De, der er på udkig efter en fuld single-player oplevelse kan være skuffet som kampagnen er ret kort. Spillerne kan nemt slå hele kampagnen i et møde, men kan skrue op for vanskeligheder, hvis det er nødvendigt. Du kan dog spille co-op med op til fire spillere, en meget velkommen tilføjelse til ethvert spil.

Selvom du kan spille Slam Bolt Scrappers
med andre, kan du ikke gøre det online. Svarende til Scott Pilgrim vs The World
, SBS
var designet til at få folk sammen på en sofa og råbe på hinanden. Online multiplayer kunne have konkretiseret singleplayer-oplevelse for dem, der ikke altid er vært folk i deres hjem. De, der tørster online-konkurrence - men ikke altid har venner til rådighed - måske ønsker at kontrollere demoen før du køber

På trods af nogle problemer med kameraet, Slam Bolt Scrappers
er en samlet sjov oplevelse.. Selvom vi anbefaler det til gamere, der jævnligt har venner over for at spille spil lokalt.

Slam Bolt Scrappers