'Chime Super Deluxe' anmeldelse

Zoa «tilstand er udviklingen firmaet bag mange populære konsol simulation spil som SingStar
og EyeToy: Play
. Deres tidligere strejftog i puslespillet genren resulterede i Crush
, som fik sin rimelige andel af ros, men undlod at nå salgstal udvikleren havde håbet. Chime
, på den anden side, formået at gøre godt nok på PC og Xbox 360 til at berettige opgraderingen

Hovedformålet med Chime
er enkel -. Lave blokke på mindst 3 x 3 dimension gitre, kaldet karafler, med en række forskellige former. Når en quad er foretaget, har du en kort tid til at tilføje på quad til at øge sin størrelse, som tilføjer til antal point, du vil modtage fra formen. Jo større din glødende quad bliver, jo kortere tid, du nødt til at tilføje flere blokke til det, skaber nogle meget spændte øjeblikke i hele spillets 10 sange.

Hvert niveau er bygget op omkring en anden sang, og hver quad, som du skabe sender et lille område af niveauet. Du skal rydde over 50% af det niveau for at låse sin efterfølger, som synes let i starten, men det er vanskeligt begynder at rampe op den videre du er til kampagnen. Jo mere areal du klar, mere af den sang, du hører. Denne lille twist skaber ekstra incitament til at begynde at rydde så hurtigt som muligt, således at melodien vil stige i kompleksitet.

Fan af sort? Nå Zoa «tilstand formået at snige noget af det ind i spillet også. Hvert niveau på spillets vigtigste funktion, Timed, kommer i 3 forskellige varianter: 3 minutter, 6 minutter og 9 minutter. Afhængigt af, om du elsker en bestemt sang (eller kan ikke bare det), kan du bruge så meget eller så lidt tid som du venligst på den specifikke sang. Plus, den næste sekventielle sang låser hele tiden niveauer, så der er ingen grund til at spille det igen ... medmindre du virkelig vil. The Free mode strimler væk eventuelle generende tidsfrister eller combo meter og lader dig nyde nogle alene tid med de sange, du har låst op. Det er en skelettet version af Chime Super Deluxe
, men en fantastisk tilføjelse alligevel.

Hvis du føler konkurrencedygtig, er der en funktion til at også med to af sine egne unikke modes. Den første er Co-op, som giver dig og op til tre andre spillere forsøger at rydde bord i det mindste beløb af tid. Hvis du hellere vil vise sig at dine venner, at du er bedre til musikalske Tetris end dem, den Versus-mode giver dig mulighed for at gøre netop det. Hvis du er interesseret i Chime
, den nyslåede Versus-mode af Super Deluxe
er værd at prisen på optagelse alene. Hektisk og sjov uden nogen frustration; den perfekte afslappede konkurrencedygtig multiplayer. Selv min mest modbydelige af venner ikke kunne hjælpe, men nyde ting af en færdig blok.

Det er også værd at nævne den sprøde og rene grafik. Chime
var et attraktivt spil til at begynde med, men Zoa «tilstand har optrappet det op et hak med den blanke endnu forsimplede palle, de har valgt til Super Deluxe
. Det er overraskende let på øjnene, hvilket er vigtigt, når du indser du har været stirre på det i tre timer uden pause.