Spil Guider > videospil > alle video game > 'Combat of Giants: Dinosaurs 3D' Review

'Combat of Giants: Dinosaurs 3D' Review

spil Rant s Riley Små anmeldelser Combat of Giants: Dinosaurs 3D

Ubisoft frigivet en hel titler under Nintendo 3DS 'lancering, og Combat of Giants: Dinosaurs 3D
tilfældigvis en af ​​dem. Dette spil er fyldt til randen med alt, hvad der fans af monster kæmper spil (dvs. Pokemon
) vil elske, samt nogle flotte visuals, der gør nogle solide brug af 3DS hardware.

Men den sjov, der kan havde med dinosaurer 3D
er yderst kortvarig, hovedsagelig på grund af generiske og næsten smerteligt kedelige gameplay. . Børn kan finde glæde med denne titel, men det vil ikke holde deres opmærksomhed i mere end et par timer

Grafikken i Combat af Giants: Dinosaurs 3D
er faktisk nogle af de flotteste jeg har endnu at se på den håndholdte. De dinosaurer, hvoraf der er mange, er smukt udført, og grafikken er sikker på at imponere nogen, der har spillet andre spil på 3DS. Det tredimensionale virkning er imidlertid virkelig ikke så imponerende. De gør tilføje en smule dybde til det overordnede udseende af spillet, men de bare ikke tilføje noget andet. De har ikke rigtig fordybe dig i den verden af ​​ Dinosaurs 3D
og hvis en busk eller et træ kommer tæt nok på kameraet, så vil du være at se dobbelt.

Tro det eller ej, Ubisoft har faktisk lavet en historie til at gå sammen med spillet, som selv i teorien lyder ikke som en rigtig god idé. Dinosaurerne har fire ledere, der holder verdens sejeste dinosaur låst væk, men når asteroider begynder rysterist Jorden tidligere vogtere forsvinder, så denne store stygge dinosaur til at overtage verden med hans onde dino håndlangere. Da de gamle helte er væk, beskytter verden falder ned på skællet skuldrene af fire nye champions, at spillerne skal vælge og styrke. Forsøger at tilføje en historie beskriver, hvorfor dinosaurerne kæmper er unødvendig, og det føles så bygges oven på, at det er virkelig ikke engang værd at sidde igennem cutscenes at lære om.

Gameplayet i Dinosaurer 3D
er super enkel og let at hoppe ind. Din dinosaur kan undviger til venstre og højre, slå en modstander, og endda skubbe dem tilbage. Målet er at enten mindske den indsigende dinosaurer sundhed til nul ved hjælp af strejker eller banke dem ud af ringen ved hjælp skubber. Kampen i dette spil kræver timede strejker, dodging, ring outs, og combos for at gøre andre dinosaurer gå uddøde. Selv om dette virker som en god måde at tilføje strategi til en dinosaur kampspil, nogen sjov, der havde er hurtigt kortvarig. Der er bare ingen udfordring skal findes i nogen del af dette spil, fordi hver type dinosaur har nøjagtig samme angreb mønster. Når du har fundet en måde at besejre en dinosaur resten udgør lidt at kende indsats for at afsende.

Når du ikke engageret i kamp spillet tager en meget lineær rute, der tvinger spilleren til at gå din bæst ned en sti . Hver type dinosaur styrer forskelligt, som man bør forvente, men de større og langsommere Dinos ofte bliver fanget på klipper, træer, græs og lava. Det betyder, at du er nødt til febrilsk jiggle cirklen puden for at få dig selv galt og fortsætte til næste kamp. . Der er også skør objekter langs sporet, der holder tingene bliver alt for ensformigt, og bryde disse objekter vil give dig elementer fra tid til anden

Combat of Giants: Dinosaurs 3D
forsøger at gøre op for nogle af manglende dybde i selve kampene ved at tillade spillerne at udstyre deres dinosaurer med elementer, der hæver og sænker statistik. Højst tre punkter kan udstyres på en gang, og hvert element er rangeret i form af sjældenhed. Den sjældenhed bestemmes af den farve, hvert element æske er; grøn er fælles, blå er moderat sjælden, og gul er sjældne. Udstyre poster faktisk gør en stor forskel, når i kamp, ​​og kan hjælpe med at sætte afspilleren oven i en ned til ledningen situationen.

På toppen af ​​evnen til at ændre din Jurassic kammerat rustning, du kan også tilpasse den måde det ser ud ved at vælge farver og mønstre. Der er faktisk en hel del forskellige mønstre at vælge imellem, og der er endnu flere farver til rådighed for mismatch. Enkeltpersoner kan faktisk låse endnu flere farver og mønstre til brug ved at indsamle knogler i spillets vigtigste, hvilket giver spilleren et andet formål til gameplayet, mens ud af kampen. . Evnen til at gøre din dinosaur din egen ved at ændre den måde, det ser ud er en smart funktion, men det er bestemt ikke så omfattende som vi kunne have ønsket

Combat of Giants: Dinosaurs 3D
er visuelt imponerende og det har også nogle cool tilpasningsmuligheder. Gameplayet føles Ubisoft foregik for nogle ligner Punchout !!
med dinosaurer, men det er bare alt for let og kan være afsluttet i en eftermiddag (eller mindre). Spillet får temmelig kedeligt efter endt alle de niveauer og gøre dit dinosaur en mester første gang, og efter du har gjort, at spillet kun får mildt sværere og kaster spillerne gennem nøjagtig samme oplevelse igen og igen. Dette spil havde nogle løfte, men i det lange løb det faldt for kort til at holde nogens opmærksomhed meget længe. Der er også nogen Brontosaurus, som helt sikkert vil skuffe "long-neck" fans

-.

Følg mig på Twitter @GnarleysquidFollow spil Rant på Twitter @GameRant