Spil Guider > videospil > alle video game > 'Sniper Elite 3' anmeldelse

'Sniper Elite 3' anmeldelse

Sniper Elite 3 fotos er et spil usikker på sine mål. På den ene side sin guerillaen, som man kunne forvente, er temmelig stor, især for de spillere, der kan lide en lille arkade-y vold i deres WW2 fiktion. Men alt andet pakket rundt om guerillaen er dårligt udført - til det punkt, nogle måske kalde det afskrækkende. Watching nazistiske skeletter eksplodere fra præcise sniper skud kan kun få et spil hidtil; det gør hele spillet, ikke bare guerillaen, underholdende, der synes at være den vigtigste kamp med Sniper Elite 3 fotos.

Helt fra starten, Sniper Elite 3
havde en op ad bakke opstigning foran sig. Som både en snigskytte-fokuseret og et stealth-fokuserede oplevelse, dette spil carves sin niche med en hård kant murske, ubekymret for eventuelle eventyrlystne spillere, der kunne være på sin vej. Og som et resultat, bliver det en vanskelig opgave at anbefale Sniper Elite 3
, fordi det ikke fuldt ud vil tilfredsstille enten guerillaen eller stealth fans.

Det er sagt, de første par niveauer af Sniper Elite 3
gøre en vidunderlig første indtryk, oprettelse af en delvist ikke-lineær oplevelse, hvor spillerne blive den ultimative dræbermaskine i Afrika circa WW2. De vil gøre deres vej gennem en serie af visuelt imponerende (på nuværende generations eller PC) militære anlæg, lejre, og forposter udfører alle slags opgaver, fra myrde mål til at stjæle hemmelige planer. Hvordan de fuldføre disse mål, er imidlertid en stor del op til spilleren; de er givet de værktøjer og en noget tomt lærred at arbejde med.

Selvfølgelig er det vigtigste salgsargument af Sniper Elite 3 fotos er guerillaen, som, afhængigt af sværhedsgrad, kan være så realistisk eller forsimplede som spillerne kan lide. Ønsker du at tage hensyn til bullet bane, distance, og vindhastigheden? Du kan gøre det. Ønsker at tilsidesætte eventuelle eksterne faktorer og ramte præcis hvad der er i midten af ​​trådkorset? Du kan gøre det også. Sniper Elite 3
's langtrækkende skyderi er så dyb eller så simpelt som spillerne ønsker det skal være, men det er (næsten) altid sjovt.

De fleste vil genkende Sniper Elite
franchisen for sin langsomme-mo X-Ray dræber, der sporer kugle fra pistol til at målrette og skildrer den forfærdelige vold, der følger. I Sniper Elite 3
, udvikler Rebellion har forøgede den ante endnu en gang, leverer kontekstuelle drab ligesom lunge skud, hjerte skud, tarm skud, og selv testikel shots, som om de laver det næste Mortal Kombat
. Der er noget yderst tilfredsstillende om foring op et skud og se det finde sit mål, og Sniper Elite 3
sørger hver kill føles entydigt destruktive. Volden er lidt overbærende, men det er ikke mindre underholdende.

Pakket rundt Sniper Elite 3
's guerillaen er imidlertid stealth sektioner, hvor spilleren, som pistol-for-hire Karl Fairburne, forsøger at gøre deres vej gennem en serie af åbne landskaber eller bygninger. Der giver spillerne frihed til at vælge deres egen vej og loadout (riffel, maskingevær, granater, pistol, etc.) er en ædel idé, men i de fleste tilfælde er der som regel kun to levedygtige stier tilgang. Der er også nogle sekundære mål til hvert niveau - ligesom at ødelægge våben caches eller indsamle dokumenter - for de spillere, der kan lide lidt mere udforskning

Spillet begynder at falde fra hinanden, når det bliver uklart, hvordan vi bedst tackler en given situation - a. biprodukt af denne frihed. Da spillet kaldes Sniper Elite
forventningen er, at udskille mål, venter på opportunt øjeblikke som en kraftig eksplosion, og tage dem ned én efter én ville være den bedste fremgangsmåde, men at isn 't altid sandt. Nogle gange er det bedre at piske ud Karls tavshed pistol og snige sig forbi soldater, som takket være nogle inkonsekvent fjende AI, er ikke særlig sjovt. Problemet er, at spillet aldrig gør det helt klart, hvilke strategier er levedygtige, så spillere vil ende med at bruge en betydelig mængde tid, i hvad der allerede er en meget metodisk tempo spil, forsøger ud en tilgang kun for at opdage det er helt ubrugelig. < p>

det samme gælder for sniping; spillere kan begynde at pluk fra soldater fra et højt udsigtspunkt kun til at indse, at dræbe nogen af ​​disse fjender vil sætte hele gruppen i højeste beredskab. Og tillid til, at alarmberedskab, som med de fleste stealth spil, er det værst tænkelige scenarie. Spillere kan søge dækning og vente ud advarslen, men for det meste er det bedre bare at genindlæse den sidste gemme. Faktisk spillet ser ud til at genkende sin trial and error natur ved at lade spillerne til at spare på ethvert tidspunkt. Der er endda en belastning skærm tip, der siger at spare ofte, fordi du aldrig vide, om en uønsket gunfight er lige rundt om hjørnet.

Sniper Elite 3 s
guerillaen er fint, dens stealth mekanik er fint, men spillet binder dem sammen, så dårligt er det svært at nyde enten. Spillet forsøger at sætte sig op som en stealth-fokuserede, pick-off-hver-fjende sniping erfaring, men det afviger fra det så ofte bliver det uklart, hvornår guerillaen er endda en farbar vej. Som et resultat, vil spillerne bruge mere tid sniger gennem spillet end noget andet af frygt for at udløse en uønsket alarm.

Så for næsten ingen grund overhovedet, spillet vil smide i en yderst halvfærdige boss kamp, ​​hvor afspilleren er op mod en patruljering tank. Ideelt, bliver spilleren formodes at forfølge tanken og chip væk på sine svage punkter, men det kræver alt for meget held. Og med en håndfuld raketkastere liggende rundt, er det lettere at smide taktik ud af vinduet, og lad oplevelsen udvikle sig til en hjernedød action-tunge shooter. Disse sekvenser ikke kun kampen med resten af ​​gameplayet, er de dårligt designet og enormt frustrerende.

På multiplayer siden,
Sniper Elite 3 igen kæmper for at finde den rette balance. Da spillet ikke ligefrem tvinger spilleren til at snipe, vil mange spillere ender nærmer kampe, som de ville enhver anden tredje person shooter - dvs. løb og skyde. Desværre for dem, der ønsker at behandle multiplayer som en forlængelse af kampagnen, dette praktisk ruiner erfaringer. Det er svært at forfølge dit bytte, når en halv snes andre spillere kører rundt fyring maskingeværer og kastede granater alle hvilket måde. Co-op og den bølge-baserede overlevelse modes klarer lidt bedre, men deres nyhedsværdi aftager ret hurtigt. Igen tager fokus væk fra guerillaen ikke tjener spillet godt uanset hvordan du ryster den.

Der er ingen tvivl om, at Rebellion er på noget med Sniper Elite 3 fotos, men deres manglende evne til at gøre drage klare gameplay distinktioner trækker den samlede oplevelse ned dramatisk. På den ene side, spillet smart inkorporerer realistiske sniping begreber (ved hjælp af lyd til dækning, adrenalin påvirker AIM, osv) i sin skyderi, men det underminerer de kloge ideer med halvfærdige stealth mekanik. I slutningen af ​​dagen, det læner for langt væk fra den altfavnende snigskytte sim at finde en akkord med fans af genren og dens stealth er ikke stærk nok til at ramme disse varemærker enten. I stedet er spillet lov til at flyde et sted i midten - hvor hvert element har sine øjeblikke, men som en sammenhængende helhed Sniper Elite 3
falder fra hinanden oftere end det lykkes

Sniper Elite 3.
er tilgængelig nu til PC, PS3, PS4, Xbox 360, og Xbox One. Spil Rant blev givet en pc kode for denne anmeldelse