Spil Guider > videospil > alle video game > 'FRYGT. 3 'Review

'FRYGT. 3 'Review

Anthony Taormina Game Rant anmeldelser F.E.A.R. 3

Mens nogle spil i horror shooter genren har kæmpet for at finde den rette balance mellem høj-oktan action og godt paced spænding, de seneste to FEAR
iterationer har været et perfekt eksempel på hvordan man gør det rigtigt. Selvom spillet bliver kørt ned af sin noget indviklede historie, har gameplayet selv bevist værd nok til at berettige F.E.A.R. 3
.

Angiv ni måneder efter begivenhederne i det andet spil, F.E.A.R. 3
sætter spillerne tilbage i kontrol af punkt Man, eller hans bror Paxton Fettel (hvis seriens nye co-op mode er på menuen), som de forsøger at stoppe de overnaturlige hændelser som følge af deres mor Almas graviditet. Med en enkelt spiller og co-op kampagne, og et fuldt udstyret multiplayer mode, der er et ton af indhold pakket ind i F.E.A.R. 3
, men er det nok til at bevise serien stadig har liv, eller er denne titel DOA? Som det blev sagt før, de storylines i FEAR
spil tendens til at blive lidt kringlet, og FEAR 3 fotos er ikke anderledes. Der er nogle kloge drejninger (og den måde, hvorpå F.E.A.R. 3 fotos forsøger at inkorporere elementer fra de sidste to kampe bør venligst fans), men i sidste ende er der ikke meget at holde på. Væsentlige, historien er en blandet landhandel - fans af serien vil finde nok til at nyde, at oplevelsen ikke vil føle sig tom, men beslutningen vil efterlade en masse at ønske

I overensstemmelse med blandet landhandel tema, gameplay. i FEAR 3
føles to forskellige erfaringer: en underholdende og en meget frustrerende. Den underholdende gameplay tager på form af strategiske første person shooter sekvenser fremhævet af spillerens evne til at bremse tid til endnu større præcision og ødelæggelse. Moments hvor spilleren strategisk skal tage-på Armacham styrker, som (understøttet af spillets upåklagelig AI) er konstant flankerer og forsøger at overliste gamere, er tempofyldt og spændende - og fortsat være en vigtig salgsargument for serien hidtil <. p> eller, hvis så tilbøjelige, kan spilleren tage på persona af Paxton Fettel, der bruger sine overnaturlige evner til alt fra at skabe levitating kanonføde for Point Man eller endda at besidde fjender selv. Fettel mekanikere, især når de er i kontrol over en fjendtlig karakter, er hovedsagelig FPS-baserede, men hans overnaturlige evner til at skabe ideen er disse to unikke spilbare figurer. Man er lidt mere over-the-top, men de centrale mekanik forbliver meget ens.

Under spillets følelse af over-the-top action yderligere er et par afsnit, der sætter spilleren i kontrol af ekstremt overmandet mech jakkesæt. Set i det forrige F.E.A.R.
, Disse sekvenser gøre op med taktik og organisation til fordel for at føle sig som en én mand ødelægger besætning. De er de mest sjove og hjælper med at holde gameplayet frisk.

Desværre er disse højere tempo øjeblikke udgør kun tre fjerdedele af gameplayet, efterlader resten en reel skuffelse. Selv om disse langsommere tempo sekvenser udnytter spillets solide grafik og strålende lyddesign med stor effekt - de forsøger at holde spilleren beskæftiget gennem sekvenser, hvor spilleren er bombarderet med bølge efter bølge af hjernedød overnaturlige fjender

I stedet for at angribe med. strategi og taktik i de menneskelige Armacham fjender, disse skabninger (dette resultat fra Almas overnaturlige fødsel sammentrækninger) årsag frustration og hovedpine. For størstedelen af ​​disse øjeblikke, vil spillerne finde sig selv at opgive al fornemmelse af rim eller grund og blot kører i cirkler i håb om at overleve.

Det er en reel skam de afsnit, der var beregnet til at være alt om stemning og miljø, og har i fortiden gjorde kampen til en liste-Topper i de mest skræmmende spil kategorier, er fyldt med fjender, der ofte gange skubber allerede brutale vanskeligheder over toppen. Disse øjeblikke vil ikke standse dine fremskridt eller noget, de vil simpelthen tvinge spillerne til at spørge, om du fortsætter på er det værd.

Heldigvis udvikler Dag 1 Studios har bragt måske den mest velkommen tilføjelse til F.E.A.R. 3
med beslutningen om at gøre hele kampagnen spilbare med to spillere, den ene som punkt Mand og en som Fettel. Ved at spille med en ven, ikke kun vil spillere har en langt bedre chance for at overleve de brutalt vanskelige Armacham fjender og sindet-numbingly frustrerende overnaturlige fjender -. Men hver vil få deres egen unikke oplevelse afhængig af hvilken karakter de vælger

A standard rang-baserede progression system er på spil i single player, men det er i co-op, at de belønninger fra færdiggøre færdigheder eller våben-baserede mål føle sig vigtig. Tabulating scoringer og bestemme en mission vinder vil ikke kun brændstof din konkurrencefordel, men vil have en større indflydelse på nogle af spillets sidste øjeblikke. F.E.A.R. 3 '
s kooperativ kampagne er langt den bedste del af titlen, og bringer nok nyt til bordet til at berettige både en enkelt spiller og en co-op gennemspilning.

Så selvfølgelig, kommer multiplayer af FEAR 3 Hoteller, som understøtter op til fire spillere på tværs af to konkurrencedygtige og to kooperative tilstande. Hver tilstand er en unik riff på en fælles variant, med et varemærke F.E.A.R.
Twist smidt i, men ingen er standouts. De kooperative modes mangler mængden af ​​sammenhæng, der gjorde co-op kampagne glans og konkurrerer mod hinanden med NPC-fokuserede kampe mangler umiddelbarheden i går virkelig head-to-head. Sammentrækninger, hvor holdet skal overleve stigende bølger af fjender, vil sandsynligvis gå ned som favorit, men selv da er det ikke føler sig så raffineret som tilstande af samme ilk.

Uden en traditionel deathmatch, og en tendens til at fremmedgøre spillere, der kan lide at "gå enegang" FEAR 3
's multiplayer kommer ikke til at forlænge oplevelsen så meget som dag 1 kunne have håbet. Som de fleste titler vil multiplayer tilføje et par timer til omkreds af spillet, men det vil ikke holde spillerne kommer tilbage igen og igen.

Det er meget svært ikke at blive imponeret af F.E.A.R. 3
når man ser på hele pakken. Som velassorterede FPS efterfølgere går, vil spillerne være hårdt presset for at finde noget, der tilbyder denne meget sort. Der er elementer, ligesom spillets historie, et par øjeblikke i kampagnen, og glansløse multiplayer, der ikke føler raffineret - men hver er kun et lille udsnit af et større billede

Ja, spillet har sine problemer. i hver mode (single player, co-op og multiplayer), men det bliver lige næsten alt, hvad fans af serien er kommet til at forvente. De jump-skræmmer er kloge, det skyderi og strategi er solid, og der er nok nikker til FEAR
's fortid at gøre dette til en skal spille for enhver, der er den mindste smule bekendt med ejendommen.

spillet er definitionen af ​​"fyldt til randen," men det vil kun tage nogle spillere langt. Spillere der kan lide levealderen i et spil pakke, eller som er enorme fans af serien, vil helt sikkert ønsker at give F.E.A.R. 3
et udseende, men tilfældige fans af genren måske ønsker at opsøge noget med lidt mere polsk og en langt mere engagerende historie.

F.E.A.R. 3 fotos er tilgængelig nu til PS3, Xbox 360 og PC.