Spil Guider > videospil > alle video game > 'Call of Duty: Black Ops' Annihilation DLC anmeldelse

'Call of Duty: Black Ops' Annihilation DLC anmeldelse

I overensstemmelse med deres løfte om at fortsætte med at bringe os tørstofindhold Treyarch har netop udgivet sin tredje map pack, Annihilation for the record bryde spillet Call of Duty: Black Ops

Efter at sætte så mange detaljer i den anden map pack eskalering, kan udviklerne hos Treyarch top selv igen

Denne tredje rate i den COD map pack familien indeholder 4 nye multiplayer-kort.?; Silo, Hazard, Drive-In, Hangar og et nyt zombie map kaldet Shangri-La. Som med de tidligere kort packs, uanset hvor du ønsker at nærme bekæmpe, er du forpligtet til at finde et kort her, der passer til din stil.

Men efter at have spillet flere runder, er det svært ikke at lægge mærke til "været her, udført, at "fornemmelsen af ​​denne særlige DLC. De nye kort er temmelig ligner andre etaper, der tilbydes i spillet -. En konstruktionsmaskiner for sikker, i betragtning af hvor kreativ holdet har været op til dette punkt

For eksempel kortet Silo er meget lig de forudindlæste kort, kommer med i spillet, Stråling og Launch. I mindre grad, kortet Hangar lider også under samme dilemma. Kortet har en cool Area-51-lignende "du er ikke meningen at se denne" effekt - med en solsort jet (som du kan kæmpe på), tilfældige døde lig inde i ligposer, og en atomreaktor med et æble som sin kerne - dog vil spillerne stadig få en deja-vu fornemmelse (som om de har skudt nogen ned i denne arena før). Mens kortene er sande til 1960'erne æstetiske, som utvivlsomt kan føre til dobbeltarbejde, de genindførte hashet layouts lige komme på tværs som dovne - givet andre miljøer, der kunne have været explored.The Hangar kortet i udslettelse

På trods af den "enshed" nævnt ovenfor, Hazard tilbyder unikke grafik og en interessant layout. Det bliver en vanskelig kort for spillere, der kan lide at campere i et bestemt sted - da Hazard er sat op i en oval form. Langt størstedelen af ​​kortet er let tilgængelig ved at køre i en komplet cirkel, hvilket betyder, at det er svært at blokere-off i et område og med held holde din ryg dækket.

For ikke-camper spillere, Hazard er let sjovt i udseende og funktionalitet. Æstetisk er det den mest tiltalende kortet for at se på - overvejer spillet er sat i krigstid af 60'erne. Spillere er bogstaveligt talt kæmper på en udvej. For online fighter, der kan lide at køre og pistol, den åbne vidder tilbydes på golfbanen, i midten af ​​feltet, vil være perfekt. Snigskytter vil finde et par høje udsigtspunkter at gemme sig i skyggerne og tage ned alle taget på åbent.

Drive-In er en anden original tilbud. Kør og pistol spillere vil finde der er ikke noget at stoppe her, med en bred vifte af antikke og opdelt objekter, dækning er rigeligt. Kortet gameplay er noget der minder om Gears of War Z - da der altid et objekt i nærheden til ænder bag. Snipes kan finde kortet utilstrækkelig, da der er kun én reel fordel punkt - der står bag filmen skærmen. Stealth spillere bliver nødt til at kæmpe mod hinanden med modsatrettede fjender for at gøre krav på og holde stedet. Dette kan synes uretfærdigt, men det tilføjer til den sadistiske sjovt at forsøge at finde ud af at tegne den fyr i øjeblikket besat tower.The Shangri-La zombie map

I den sidste Map Pack, eskalering
, gik Treyarch ud over med zombie niveau ved at mobilisere hjælp af George A. Romero, og stemmerne fra B-film aktører som Sarah Michelle Gellar, Danny Trejo, og Robert Englund. Desværre, denne indsats og mængden af ​​detaljer ikke gå ind at gøre Shangri-La map. Der er ikke engang vittige retorter og kommentarer mellem personerne - tilbydes i Pentagon zombie kortet pack og i Call of the Dead (med ovennævnte aktører). Mens der er kommentarer mellem de tegn, de er substandard og tilføje noget til oplevelsen - mere ligesom baggrundsstøj

Den seneste zombie map er også slags intetsigende.. Der er ingen reel følelse af progression: det er det samme forsvare et område for en stund - og holde zombierne på afstand, gentag processen. Kortet er ikke uden godbidder selvom: kvindelige zombier, tilfældige pit-spikes (der kan skade spillere på ethvert tidspunkt), samt en cool multipel skridt påskeæg, der giver spillerne mulighed for at rejse tilbage i tiden. Men mens de ekstra frynsegoder er rart - de ikke make-up for den manglende indsats

Samlet Annihilation kortet pack er underwhelming.. Mens to af kortene er virkelig unik og levere underholdning, de to andre har lyst til nye stadier oprettet med reservedele fra tidligere kort. I betragtning af omkostningerne, sammen med en glansløse zombie oplevelse, er det svært at anbefale dette kort pack - især over de to, der kom før det. Hvis du ønsker at tilbringe $ 15,00 (eller 1200 MS-point), vil jeg stærkt anbefale den sidste DLC udbud (tjek vores eskalering map pack anmeldelse). Som for denne ene, medmindre du er en die-hard Call of Duty
fan (og købe alle de kort alligevel), er det svært at anbefale Annihilation, når der er bedre DLC indhold tilgængeligt.

< em> Call of Duty: Black Ops
Annihilation DLC er nu tilgængelig på Xbox live - med andre platforme følger snart.