Spil Guider > videospil > alle video game > 'Deadliest Warrior: Legends' Review

'Deadliest Warrior: Legends' Review

Spil Rant s Riley Små anmeldelser Deadliest Warrior:. Legends

Den oprindelige Deadliest Warrior
spil kom ud for lidt siden, men det overraskede mange ved at være en af ​​de få licens spil i eksistens, der var faktisk sjovt at spille. Det er derfor, alle var så glade for at erfare, at en opfølgning var på vej, og at arbejdstidens placering havde smidt generiske krigere til fordel for nogle mere kendte afvigere fra gennem historien. Deadliest Warrior:. Legends
introducerer så mange nye funktioner, som det er mere end værd at købe for alle, der ejede den originale, men det betyder ikke, at spillet er uden sine fejl

Der er i alt ni forskellige krigere at vælge imellem i Deadliest Warrior: Legends
, og alle, der kender en ting om verdens historie vil genkende et flertal af arbejdstidens placering. Berømte krigere, der gør en spilbar udseende omfatter Alexander den Store, Djengis Khan og William Wallace. Den vagtplan er anstændigt størrelse, og hver af de krigere er forskellige nok til virkelig skiller sig ud.

Hver fighter føles unik og værd at spille, og vagtplan er forskelligartet nok til at gøre kampene føler sig frisk. Der vil også være ekstra spilbare krigere kommer via DLC på et tidspunkt, så hvis ingen af ​​de nuværende roster appellerer til dig så odds er en ny tilføjelse bør i den nærmeste fremtid.

De kæmpende mekanik, der gjorde originalen så populær har stort set forblev intakt, men et par ting er blevet tilføjet til at krydre gameplayet. Spillere har nu mulighed for at skubbe deres modstandere ud af slagmarken og ind gruber fyldt med skam og /eller vanære. Ring outs er en god tilføjelse til spillet, men den nye Final Strike har oplevet en pæn forbedring samt, som spillerne nu kastet ind i en liv eller død Sten, Saks, Papir spil slags.

På Xbox 360-versionen , spillere i Final Strike bliver nødt til at ramme enten "A" til at bryde fjendens ben, 'X' for at bryde deres arm, eller "Y" til at gå lige til en yderst grusomme - endnu morbidt tilfredsstillende - dræbe. Men hvis modstanderen gæt hvilken knap, du kommer til at skubbe, vil de bryde ud af den dødbringende manøvre. Evnen til at skære modstandere i halvdel er nu en mulighed, og resultatet er en bjergtagende hypnotiserende springvand af blod, hvor mandens torso plejede at være

Deadliest Warrior:. Legends
har også tilføjet en helt ny funktion kaldet "Generals", der markerer den mest betydningsfulde tilføjelse til efterfølgeren. Tilstanden er hovedsagelig en meget blodigere version af det klassiske brætspil 'Risk'. Spillerne vælger en leder fra Deadliest Warrior
roster, og derefter forsøge at bruge deres hær til at erobre hele kortet. Den enkelte spiller vil forsøge at få nye fordele i forhold til modsatrettede bot eller spiller ved at opfange slotte og erobre territorier. "Generals" er en fantastisk tilføjelse til spillet, og strategien skal faktisk spille tilstanden og lykkes gør oplevelsen føler så meget dybere og givende.

Mens singleplayer oplevelse altid har været underholdende, det er multiplayer, der vil holde folk kommer tilbage. Online og lokale multiplayer-muligheder er begge håndteres tilstrækkeligt, og er en absolut blast at spille med venner - især med de grusomme, men givende drab. Der er lejlighedsvis, nogle afbrydelser, når de står med svagere forbindelser, og spillet vil fryse i flere sekunder, mens de tegn ind i arenaen.

Det kan nemt blive overset, men det faktum, at "generaler" tilstanden ikke kan afspilles online er virkelig et spark til bukserne. Det ville have været så sjovt at gå imod venner i en all-out spil verdensherredømmet, og en logisk forlængelse af den nye mode.

Stemmen arbejde er også temmelig forfærdeligt i det nye spil, og jeg du være den første til at sige, at hver gang Atilla den Hun råber det lyder som et lam bliver slagtet. Stemmerne ville ikke være så dårligt, hvis dialogen faktisk matches op til figurernes læber. Det er faktisk ret komisk at se William Wallaces læber kortvarigt flutter, derefter til senere høre ham råbe Du behøver ikke traditionelt købe spil af denne art for at stimulere dialogen dog

Deadliest Warrior "Skotland!":. Legends
er uden tvivl den bedste downloades kampspil på markedet, og det ville gøre en fantastisk tilføjelse til nogens gaming bibliotek. Det er en absolut blast at spille med en gruppe venner, og tilføjer en god mængde af nye modes, der holder oplevelsen følelse frisk. Spillet er ikke uden et par tilbagevendende fejl selv, og manglen på en bestemt online-mode er også en lille smule skuffende. Samlet set er det en meget sjovt spil, der skiller sig ud fra konkurrenterne, og fans af serien og nytilkomne både vil ikke blive skuffet

Deadliest Warrior:. Legends
er i øjeblikket tilgængelig for 800 Microsoft Points på Xbox live Arcade, og vil snart være tilgængelig på PlayStation Network

-.