Spil Guider > videospil > alle video game > 'Dungeon Siege 3' anmeldelse

'Dungeon Siege 3' anmeldelse

Spil Rant Jason Weissman anmeldelser Dungeon Siege 3

Dungeon Siege 3 fotos, den nyeste efterfølger opfostrede fra Gas Powered Games 'original Dungeon Siege
titel, vender pc-gamere til en verden af ​​Aranna samt dens politiske konflikter - og endelig bringer konsol gamere med på turen

Denne rate blev imidlertid udviklet af Obsidian Entertainment og udgivet af Square Enix. , der har erhvervet ejerskab af serien. Er denne version lever op til afstamning af franchisen, eller er det ligne den uheldige film spin-off I Navn på King:? En Dungeon Siege Tale Dungeon Siege 3
foregår i kongeriget Ehb om 150 år efter begivenhederne i den originale Dungeon Siege
. Den kraft er ansvarlig for at holde fred, den 10. legion, blev anklaget for at dræbe den tidligere konge, og som et resultat, er næsten uddød. Den beskyldning om kongemord opstod med "levende helgen" Jeyne Kassynder, som derefter samledes hendes tilhængere i det østlige Ehb at fjerne den 10. Legion og starte en borgerkrig med dem, der stadig loyal over for monarkiet.

I single-player spil, spillere vil vælge en af ​​fire tegn til at genoprette den 10. Legion til sin tidligere herlighed og tage på Jeyne Kassynder og hendes kræfter. Under forløbet af historien, vil du blive ledsaget af en af ​​de tre ikke-valgte tegn. Som vi sagde i vores preview af Dungeon Siege 3 fotos, gameplayet er meget minder om Raven Softwares Marvel: Ultimate Alliance
. En væsentlig forskel er dog, at Dungeon Siege 3
afhængig af en isometrisk overliggende kamera. Via højre analoge stick, kan spillerne tænde flyve til en mere konventionel tredje person synspunkt, men nether kameravinkel er perfekt, da der vil være øjeblikke, hvor på skærmen handling vil blive skjult. Heldigvis er dette kun skete i sjældne tilfælde under mit gennemspilning.

Verdens Ehb tilbyder lidt nice variation. Du vil tage på fjender i The Rukkenvahl Skov, steampunk by Stonebridge, en isnende bjergpas, og flere dungeon indstillinger, undgå at genbruge kort. For en fangekælder crawler, det visuelle er skarpe og ganske imponerende på pc'en, når forkrøppet til indstillingerne maksimale og framerate dråber var aldrig et problem. Lejlighedsvis, nogle NPC'ere dukkede i rammen, men aldrig på en måde, der ville sætte en spiller på en taktisk ulempe

Gameplayet er en forholdsvis ligetil klik -. Og klik nogle mere - affære med nogle lejlighedsvise samtale filmsekvenser kastet-i. På trods af enkelheden i kamp, ​​det er mærkeligt overbevisende - og det er nemt at miste overblikket over tid under gennemspilning. Mens Obsidian er angiveligt at træffe foranstaltninger for at gøre spillet mere mus /tastatur venlige, bør pc-gamere advares om, at Dungeon Siege 3 fotos er, for nu, klart designet til at blive spillet med en controller. Hvis dette ikke er en mulighed, eller fornærmer din PC gamer følelser, vil du ønsker at vente på Obsidian at udstede sin opdatering, inden du foretager et køb.

De samtale træer formår at flytte fortælling sammen, men er noget overflødigt som de svar, du vælger har meget lidt udfald på spillets ultimative opløsning. Dette er ikke en Mass Effect
eller The Witcher

type spil med forgrening historier der er afhængige af forskellige valg. Men hvis du vælger de "rigtige" svar, vil du forbedre dit forhold til din kammerat karakter, hvilket resulterer i mindre bonusser til din figurs evner. I løbet af disse sekvenser, tegnet modeller er visuelt tiltrækkende og stemmen handler er generelt god, med nogle få undtagelser, men det er lidt ofte sætte, at kameraet kun fokuseret på den person, du taler med under samtalen sekvenser, og på den par gange, når du kan se din karakter skærmen, måske deres mund ikke bevæge sig, mens de taler.

mens historien er meget lineær, er der et par sidequests du kan samle op undervejs. Bare ikke forvente, at tilføje meget til den samlede fortælling. Obsidian designet denne titel til at være så strømlinet som muligt, så opgaver, som kan føre til frustration (udforske, punkt søger, lagerstyring) aldrig udgøre et problem. For eksempel, vil du aldrig få tabt eller blive tvunget til at spore tilbage som spillet byder på en glødende kugle "brødkrumme" spor, der vil føre dig til dit næste mål, hvis du vælger at udnytte det. Alt for mange lagervarer? Bare "forvandle" dem, og du vil tjene nogle guld, omend lidt mindre, end hvis du havde solgt den til en leverandør. Fokus i spillet er tydeligt på kamp og plyndringer og Obsidian formår at holde den hurtige tempo i titlen flyder pænt med næsten ingen belastning skærme farten i hele Ehb.

Et område, der kunne have brugt lidt mere polsk var tutorial fase. Mange af spillets begreber er dårligt forklaret eller ikke talt om på alle i-spil. Jeg ville ikke have vidst, hvad bestemt kendetegn træk repræsenteret, hvis det ikke var for afsnittet "Help", der er tilgængelig fra pause-menuen. Dette ville ikke have været sådan en big deal, hvis der blev brugt kun konventionelle vilkår fra andre RPG'er, men træk såsom "Doom" og "afværge" ikke vil være meningsfuldt for den gennemsnitlige spiller. Ikke at det virkelig gjaldt for meget, da mange af de tilfældige plyndre dråber var så underdimensioneret på det tidspunkt, du indsamler dem, finde ud af, hvilke elementer til at udstyre var næsten altid en no-brainer.

For en RPG, < em> Dungeon Siege 3 fotos er ikke særlig lang. Spillere vil være i stand til at gennemføre spillet, herunder alle de sidemissioner, i cirka 10 timer. Det kan være lidt kort for nogle, men det føltes som den rigtige mængde tid for den type hack og skråstreg gameplay, der tilbydes. Mens boss kampe kunne præsentere en momentan vejspærring, vil den normale vanskelighed ikke præsentere meget af udfordring for de fleste erfarne spillere, selv når de ledsages af en AI følgesvend.

Hvis du foretrækker at spille med dine venner, multiplayer option tillader op til fire spillere at fuldføre kampagne samtidigt. I en bevægelse, der vil skuffe nogle, Dungeon Siege 3
giver kun mulighed for en spiller at holde alle deres statistik og genvundet plyndre. Derfor vil de, der slutte sig til den vigtigste spillerens spillet være sammen bare for turen. Hvis du holder på din plyndre og XP er ikke en vigtig prioritet, leger med venner tilbyder op en underholdende oplevelse - som handlingen er tempofyldt med få pauser

Dungeon Siege 3 fotos er en af ​​dem ulige. titler hvor summen af ​​hele afgjort lig mere end de enkelte dele. Visse aspekter af spillet klart var underudviklet, men de sjældent kommer i vejen under denne sjove lille boltre sig. I sidste ende, Dungeon Siege 3
tilbyder en vanedannende oplevelse, uanset om du spiller solo eller med venner, så længe du ikke har noget imod sine lavvandede RPG elementer.

Dungeon Siege 3
er tilgængelig for PC, PlayStation 3, og Xbox 360.