Spil Guider > moblie spil > omfattende > Plants vs Zombies anmeldelse og Tips

Plants vs Zombies anmeldelse og Tips

Plants vs Zombies Gennemgang og tips
Se alle 8 billeder Plants Vs Zombies startskærmen Plants vs Zombies -? Whaaaat

Der er meget få spil, som jeg ærligt kan sige, jeg har været konsekvent spiller for måneder og måneder eller spil, som jeg holde kommer tilbage til ... Plants vs Zombies er sjældent, en sådan spil. PopCap Games har skabt en yderst replayable forsvar spil enestående i det aspekt, at du i sidste ende nødt til at forsvare dig selv fra zombier ved hjælp af haveplanter!

Så vidt spil går, Planter Vs Zombies ser godt ud. Den grafiske stil er sjovt og lidt cartoony - dette spil ikke tager sig selv alvorligt overhovedet. Den er fyldt med charme, visuel humor og alle de zombier og planter er øjeblikkeligt genkendelig betyder, at du aldrig forveksle med hinanden. De zombier shuffle meget langsomt (nogle af dem), og planterne er animeret i interessante og unikke måder. Jeg vil vædde på du aldrig har set en ært skydning plante, en vandmelon katapult eller en plante magnet før?
Se alle 8 billeder Gameplay

Formålet med spillet er simpelt. Zombies ønsker at invadere dit hus, og du får lov (oprindeligt) et lille udvalg af planter til at stoppe dem at nå din hoveddør. Ved at placere planter i et af fem baner ved hjælp af deres unikke evner, du har til formål at besejre alle de bølger af zombier at gå videre til næste fase, som der er normalt 10 etaper inden for hver miljø og fem Indlæringskurven er meget langsom, så du få helt brugt til at placere planterne, men som niveauerne stiger så gør vanskeligheder, med flere bølger og øgede niveauer af zombier samt yderligere miljømæssige forhindringer at overvinde, såsom gradienter eller mangel på sollys.

for at kunne råd til at købe dine valgte planter (du vælger disse før runden begynder) du har brug for solskin. Det er den form for valuta i spillet og som regel bedre /stærkere planten, jo mere sol, du bliver nødt til at være i stand til at placere den i haven. Sunshine fremgår sporadisk fra himlen, og du bare nødt til hurtigt at trykke på det at opbevare det i din 'solskin bank «. Spillet er helt støt fokuseret og ingen på screen kontrol nødvendige som gør hele oplevelsen hurtig, nem og meget intuitivt. Den totale mængde af solskin kun vundet varer dette niveau og ikke fremførsel til fremtidige niveauer, så sørg for at bruge det, når du har det for at undgå at få for overvældet. Samt at få solskin naturligt på tværs af enhver dagtimerne niveauer, er der også planter, der hjælper generere solskin også.
Se alle 8 billeder Se alle 8 billeder Miljøer

Under hele kampagnen for at forsvare mod de horder af zombier, du er ikke begrænset til ét miljø og spillet tilføjer nye elementer (og planter) at overveje med hver ny handling. Den første miljø er en simpel baggård i dagtimerne, så giver dig en god mængde af tid til at få styr på det grundlæggende. Da de handlinger bevæger sig længere du kommer på at forsvare din baghave i natten, som betyder, at du ikke vil have den konstant forsyning af solskin til at købe dine planter, der var til rådighed for dig i dag gang plan, og nogle planter, som du tidligere havde brugt ikke blomst uden lys, der åbner dig op til at prøve nye planter til at forsvare dit hus.

tilføjelse til dette vil der være tilsætning af vand til niveauer tilføjer endnu et lag af strategi, tåge hæmmer dit udsyn samt selv lidt forhøjede niveauer, som gør plante placering endnu mere afgørende at få maksimale ildkraft mod zombier.

Denne ekstra ændring i niveau design ikke kun gør tingene mere udfordrende, men opfrisker gameplayet for at sikre du nyresten 't blive overmodig eller stole alt for meget på bestemte planter ... Hvilket bringer os til planterne!
Plant Eksempler
Se alle 8 billeder planter

Der er lige under 50 typer af planter, du kan bruge på forskellige måder og kan løseligt inddeles i Angreb, Forsvar og Assist. Dette er ikke den officielle sprogbrug, men fra min egen viden om spillet til at give dig en bedre idé om de typer af muligheder, du har

Angreb
-. Disse planter er simpelthen der til angreb zombier med virkelige, fysiske skader. Mange siger, at forbrydelse er det bedste forsvar, og det er en god, hvis ikke din vigtigste strategi. Ved konstant at angribe zombier du ikke kun gøre skade, men teknisk forsvare på samme tid. Offensive planter kan være planter såsom ærtebøsse, Cattail

Forsvar
- eksisterer Disse planter til væsentlige forsvare din have uden nødvendigvis at angribe sig selv. De kan bremse zombier ned, fjerne objekter zombie er iført for beskyttelse eller blot fungere som kanonføde, mens de offensive planter gøre deres arbejde

Assist
-. Disse planter har en tendens til at have nogen anden pligt end at hjælpe dig med at navigere et niveau bedre, fjerne potentielle farer, hjælper generere mere sol eller vågner op dagtimerne planter. I sidste ende en velgennemtænkt strategi, der udnytter nogle af disse planter er absolut værd at tænke over for at maksimere dine chancer.

Så hvem præcis er du forsvare jer imod?
Zombie Eksempler
Se alle 8 billeder Zombies

de zombier selv har mange, mange tricks ærmerne op og mens mange på egen hånd kan behandles uden for meget problem, de bliver et stort problem, når du har flere varianter alt overskrift din vej.

der er standard zombier, der shuffle ekstremt langsomt tager lidt indsats ved dine planter til at sende der langsomt bliver zombier med hjelme eller holde metal døre. Som niveauer passerer zombier begynde at lære dine tricks og udstyre sig ordentligt. Zombies kan knytte balloner til sig selv for at undgå de fleste af dine planter i luften, grave under jorden og angribe dine planter bagfra eller bruge pogo pinde til at springe over planter - variationen i deres design virkelig begynder at gøre dig tænke og mange af zombier kan blive taget ned på flere måder. Der er ingen "bedste" måde blot solid taktisk strategi.
Crazy Dave Shop
Se alle 8 billeder Shop

Når du spiller, nogle besejrede zombier falde mønter, som du kan trykke på for at samle. Du får også en pose guld, hver gang du er færdig med et niveau og et par sjældne diamanter i slutningen af ​​en hel lov. Alt dette penge tjent kan bruges i Crazy Dave butik. Han hedder Dave, og han er i virkeligheden certificerbart, mumler volapyk konstant. Han giver adgang til enkelte poster brug samt permanente planter, som du kun kan købe ved hjælp af mønter. Det er ikke nødvendigt at købe disse planter, men de er temmelig unikke og nyttige i deres egne veje. Du kan også købe mini spil pakninger, som er adskilt til hovedspillet og giver dig mulighed for at deltage i unikke udfordringer i bytte for i jagttrofæer og ædelstene. Hver pakke indeholder 3 eller flere udfordringer, og nogle er virkelig meget vanedannende faktisk - der er ingen mangel på indhold i Plants vs Zombies overhovedet. Du vil blive holdt travlt!
My Zen Garden
Se alle 8 billeder Zen Garden

Når du har gennemført spillet (og det kan være afsluttet adskillige gange) du låser et andet spil i sig selv kaldet Zen Have. Komplet med afslappende musik, det er en plads til at slappe af og samle forskellige planter, som du modtager tilfældigt under Adventure Mode. Du kan også købe overraskelse planter fra Crazy Dave butik. Som du indsamle planterne dit mål er at gøre dem fuldt udvokset ved at vande dem, fodre dem med gødning, sprøjtning dem til at holde bugs væk, eller endda spille dem musik at gøre dem glade. Hver gang planten vokser, det giver dig mønter som en belønning, og når fuldt udvokset du modtager diamanter. Det er en fantastisk måde at tjene nogle ekstra penge til at købe nogle af de mini-spil eller ekstra planter til Adventure mode.

Nogle planter, der er blevet rigtig godt set (fuldt udvokset og glad) vil falde små mønter tilfældigt intervaller. Du kan trykke på dem til at samle dem op, eller den nyttige snegl, der bor i Zen Garden vil samle dem op for dig. Du kan enten sælge fuldt udvoksede planter til endnu flere penge eller opbygge en masse planter, der konstant giver dig små mønter ... men de alle tilføje op!

Zen Garden er en nice ændring af trit til hovedspillet og er virkelig helt afslappende
Tips

-. Ud af alle de planter at vælge sikre, at du ALTID vælge en Wall-Nut eller Tall-Nut for den runde, selvom det ikke har ethvert angreb magt, det betydeligt sinker næsten alle zombier. Pogo zombier kan ikke gå over Tall-Nuts og mange andre sidder fast spise væk på det, mens du kan pepper dem med at angribe planter som Pea Shooters eller repeatere

-. Din bageste række i stort set alle sollys niveauer bør være fuld af solsikker. De er bedst beskyttet på bagsiden og vil hjælpe dig samle solskin i en meget hurtigere tid end normalt, så du har råd til at købe nogle af de dyrere planter

-. Først når zombier er langsomme, du ønsker at spare op så meget sol som muligt, så vælg de billigere planter ligesom Kartoffel Mines til pluk fra lejlighedsvis zombie mens du indsamler solen og bygge solsikker. Puff-Shrooms er gode til natten niveauer, som de er gratis og hurtig at bygge

-. Gør brug af Starfruit anlægget - det er en af ​​de mest nyttige i spillet. De tilbyder konsekvent skader i 5 forskellige retninger (såvel som bag), og er især nyttige til at tage ud vandbaserede fjender fra den side, når det bruges med Tall-Nuts

-. I Zen Garden, hvis du vil have sneglen at afhente masser af mønter, mens du er væk, fodre ham en plade chokolade. Han vil få en stor hastighed løft i en kort periode og forbliver vågen i meget længere tid at lade ham indsamle nogen mønter de glade planter drop. Det er en god taktik for passivt at indsamle masser flere penge. Invester i dine planter, og de vil investere i dig.
Spørgetiden!
Har du spillet Plants Vs Zombies?

• Ja