Spil Guider > videospil > alle video game > 'Driver: San Francisco' Review

'Driver: San Francisco' Review

Game Rant s
William Case anmeldelser driver: San Francisco

Ved definition, er det svært at omdefinere en racing titel simpelthen fordi, kernen i hver racerspil , hvad definerer genren meste forbliver den samme: racing

det er en interessant udfordring for enhver titel, vel vidende, at de grundlæggende er konstante, mens glasfiber krop skal ajourføres og ændres til at passe interesser potentielle spillere.. Det er grunden til det latterlige, aparte, og strålende
ud-af-kroppen oplevelse, der er driver: San Francisco
havde så meget at bevise. Med næsten alle dens vægt på dens "Shift" systemet, vil spillet nødt til at bevæge sig hurtigt, og tale store. Lo og beskue, driver
gjorde mere end det:. Det skabte en verden af ​​nye muligheder

De tidlige minutter i driver: SF
virkelig er lidt akavet i starten (og dække nogle ukendte terræn i racing-genren). Men efter 30 minutter med kontrollerne, bliver de ubesværet og anden karakter. Vender tilbage til førersædet, falder undercover detektiv John Tanner i koma efter ikke at fange flygtet straffefange Jeriko i de indledende scener i spillet. . Mens der i sin koma-induceret drømmeverden, Tanner spiller ud, hvad der skal være sket, og giver sig i kanten i at forfølge Jericho

At kant "Shifting" en evne hvor Tanner er bogstaveligt talt i stand til at tage et andet menneskes krop - og bil - til en joyride. Men det er ikke kun på Shift, der viser op, da Tanner begynder at få beskeder rundt omkring i byen fra reklametavler, øger i evner, og andre æterisk hjælp, da han forsøger at stoppe Jeriko. Med tanke på, at det er alt i Tanner hoved, det fører til nogle ret skøre stunts og evner, især i senere niveauer (som ikke kan blive talt om af frygt for spoilere).

Men Shifting er mere end bare at hoppe fra en bil til en anden: det er en helt ny strategi i kørsel. I stedet for at jagte ned en løbsk bil, kan Tanner hop ud af sit køretøj til den modkørende Mack Truck en sømil væk og smække hovedet langt ind i modstandernes bil. I en flugt chase, kan Tanner bare hoppe ind i en bil et par hundrede værfter væk for en ekstra boost. Som spillet skrider frem, bliver Shift evne forbedret, tillader spilleren at rejse San Francisco i sekunder, og give Tanner andre muligheder som gratis Nitro i enhver bil, hvilket gør mulighederne synes næsten endeløs.

Desuden er der en balance med den Shifting - som omfatter en liste af unikke og forskelligartede udfordringer, som aldrig er set i andre racerspil til dato. En mission kunne være at oprette demonstrative går ned for en nyhed hold, den næste rive gennem gaderne i et forsøg på at droppe politiet før han vendte tilbage til et hemmeligt gemmested, eller endda hjælpe to koreanske børn gade løb deres vej til college.

Tilføjelse Split-screen og Multiplayer til mix kun intensiverer nogle af spænding og udslip. Fokus på varianter som Co-op Survival - hvor to partnere nødt til at flygte politiet, samtidig med at det til målstregen sammen, eller Tag - hvor du skal banke en spiller ud af løbet , mens
de skiftende ind i andre biler (endnu holde den samme skade tæller) alle tilføjer til sjovt. Selv varianter uden Shift, såsom Tail, holde tingene interessante (hale den person, og bo i deres respekterede zone at få point).

Men med næsten 150 biler at låse og indsamle, hver håndterer lidt anderledes end den sidste, opgraderinger evner og særlige udfordring racer spredt rundt omkring i byen, er der altid noget at gøre. Desværre så snart historien er forbi (hvilket er lidt over 10 timer) en masse af hjertet og sjælen af ​​spillet kører væk med det: ikke mere fjollet kommentarer fra borgerne, ikke flere vittigheder fra Tanner under løbene, og ingen flere akavet dekorationer under skøre stunts. Men det er det mindste af de bekymringer

For så opløftende som driver:. SF
kan være, spillet finder en måde at minde spillerne, at det er i kontrol. Der er masser af oprørende øjeblikke, hvor bilerne vil bare vises ud af ingenting, blokerer din vej til et checkpoint og forårsager et nedbrud på et afgørende tidspunkt. For ikke at nævne, at AI er fuldstændig hensynsløs og vil med magt smadre Tanner ind i en mur under et løb på ingen straf til deres position. Fall lidt tilbage i løbet af en gade race, og politiet vil chikanere dig til det punkt, at det er umuligt at få tredjepladsen, endsige den forreste del af pakken.

Mange af løbene kræver en mere "får held" holdning, snarere end kørsel dygtighed, som givet de evner, der er fastsat med Shift ... er ikke fair (eller særlig sjovt). Med noget til at gå ned hvert sekund, det er næsten umuligt at få en fejlfri løb eller køre, men AI synes at have nogen problemer - men være sikker på du vil. Disse små hakker og stikker vil fortsætte gennem hele spillet, næsten til det punkt, hvor du ønsker at give op og overlade det alene. Så igen, droppe ud af en besværlig race, køre rundt i gaderne i et par minutter og kommer tilbage kan nemt rolige nerver - og hjælpe dig med at overvinde spillets frustrerende overfald

driver:. San Francisco
har en meget at tilbyde i vejen for innovation, inspiration, og enkel sjovt
. Den trives på den skøre og giver spillerne mulighed for at prøve noget, de sandsynligvis aldrig troede var muligt i et racerspil før. Med de utallige udfordringer, leaderboards, og biler til at indsamle, spillet har masser at byde på. Desværre problemer med AI stoppe det fra at være et perfekt spil, men hvis du spørger enhver bil aficionado, hver bil har et par afbrydelser

driver:. San Francisco
er i øjeblikket tilgængelig til Xbox 360, PS3 og PC

-