Spil Guider > videospil > alle video game > "Hard Reset" Review

"Hard Reset" Review

Game Rant Anthony Mole anmeldelser Hard Reset

Røde tønder er blevet en slags kliché i moderne spil. Det er næsten umuligt at nævne et moderne FPS, der ikke indebærer spillere med en håndfuld fjender og en eksplosiv tønde eller to på én gang. Snarere end at forsøge og opfinde hjulet, Hard Reset
trives på disse hæfteklammer -. Forsøger at skabe et spil, der vil appellere til fans af gamle skole skydespil, og for det meste fungerer det

Gameplay selv er både vanskelig og solid, omend til tider gentagne, selvom der et par fejl her og der, der holder Hard Reset
fra rækker af pc mest elite titler.

Hard Rese
t gameplay er lånt lige fra klassiske skydespil. Spillere har ikke mulighed for at sigte ned seværdigheder og er, for det meste, hip fyring deres våben i hele spillet. Hovedpersonen, CLN operativ Major Fletcher, har adgang til to våben, en standard riffel og et plasma riffel. Mens våben kan synes meget af bøgerne i starten af ​​spillet - ved udgangen, vil spillerne har opgraderet deres våben til det punkt, hvor deres oprindelige funktioner er et fjernt minde. Hard Reset
byder på et væld af opgradering valg, der giver mulighed for spillere at vælge, hvordan de ønsker at opgradere deres våben. For eksempel, på den første opgradering til riffel, kan spillerne vælge at vedhæfte et omfang, et haglgevær eller en granatkaster. Våben kan senere udstyres med mere nyttige værktøjer, såsom EMP granater til standard riffel eller en mini-elektriske mørtel til plasma riffel.

Selve spillet kan være nådesløs til tider, og bør slet ikke være klassificeret som en "køre og pistol" shooter. Fjender har en masse sundhed, og kan gøre en betydelig mængde af skader - selv på normal sværhedsgrad. Spillere, der kører med hovedet først ind i en kamp vil se Game Over skærmen ofte. I stedet spillerne nødt til at tænke taktisk over, hvordan man griber en situation, med fokus på miljø, i stedet for fjender. Miljøerne i Hard Reset
give spillerne et utal af eksplosive tønder og ledninger til at skyde på, nyttigt for at tage ud packs svagere fjender eller tilbyder betydelig skade på større virksomheder. Mens dette kan vise sig at være en smule gentagne for nogle, det samlede resultat er et spil, der gør spilleren tænke angreb, og kan til tider forårsage stigninger i adrenalin - som spillerne indser de skød den røde tønde lige efter fjender forlod blast radius. Spændingen forstærkes af fravær af sundhed regenerering. Fjender vil normalt falde sundheds- eller ammunition packs, men midt i en ildkamp det kan være svært at løbe over til den nærmeste liget og kommer ud i ét stykke.

Hard Reset
er en stor ordsprog til gamle skole PC skytter, men desværre spillet bringer med sig et lille problem fra fortiden: en mangel på kortfattet historie. Udgangspunktet er enkel, spillerne tage kontrol over Major Flecther, en CLN operativ der har til at dræbe robotter, fordi robotter dræber mennesker. Filmsekvenser bliver fortalt i en tegneserie stil, ligesom de Infamous
spil. Det er slet ikke overbevisende, og det er klart, at Flying Wild Hog med vilje lader historien tage et bagsæde til gameplayet. Normalt dette måske ikke have været et problem, men indstillingen cyberpunk af Hard Reset
bare clamors for en slags baggrundshistorie. Der er lidt at ingen karakter udvikling og stemmen handler selv mangler. En af personerne lyder som han kunne have taget lige ud af Doom:. Konsekvenserne af Evil

Mens Hard Reset
er ikke en meget lang spil (afhængig af sværhedsgrad det kan uret ind på under fem rundt) der er mere end nok replayability at være haft. I slutningen af ​​hvert niveau spillere vil blive scoret baseret på mange faktorer, såsom tid, de tog for at fuldføre niveauet, skade påført, hemmeligheder fundet, etc. Det ville have været rart, hvis der var en slags leaderboard støtte til at hjælpe føje til den replayability, men desværre spillerne bliver nødt til at nøjes med at slå deres tidligere scoringer.

Som nævnt, spillerne vil også blive belønnet for at udforske niveauer. Skjult i hele hvert kapitel er en række hemmeligheder, selvom desværre disse hemmeligheder er intet mere end sundheds- eller ammunition caches. Mens disse caches er formentlig meget hjælpsomme på de højere vanskeligheder, de er for det meste meningsløst på normal sværhedsgrad - og en komplet forpasset mulighed for at udfylde-out historien. Bortset fra nogle nano (det stof, der anvendes til at opgradere våben) noget andet findes i disse caches er sandsynligvis spredt i hele den vigtigste vej, overvejer de fleste fjender vil falde sundhed eller ammunition, når de dør. Det ville have været dejligt at se disse hemmeligheder tilføje noget til det allerede papirtynde plot, selvom det synes man bliver nødt til at nøjes med lidt mere end riffel runder.

Hard Reset
er ikke et spil, der bryder formen, det er et spil de svælger i det. Fans af gamle skole PC skytter vil elske Hard Reset
. Fyldt med retro spil mekanik, detaljerede miljøer og gameplay, der er hård, men retfærdig, der er mere end nok sjovt at være i denne pc eksklusive shooter. Mens spillet er ikke præfekten eller original - en fjende typen ligner det blev lånt direkte fra Ratchet og Clank
- der er stadig nok til at berettige et køb

Hard Reset
. er tilgængelig 13 september til PC via Steam