'Warhammer 40.000: Space Marine' anmeldelse

, fra udvikleren Relic Entertainment og udgiver THQ, lover en sjov og korrekt Warhammer 40k
spil på konsollen og PC, der kombinerer både skytte og hack og skråstreg elementer. Er det levere? Læs videre for at finde ud af

I sidste ende, på trods af nogle glansløse multiplayer-muligheder, Warhammer 40.000:.. Space Marine
leverer en sjov og actionfyldt spiloplevelse

Space Marine
ligger i enogfyrretyvende årtusinde, placerer spillerne i støvlerne på en overmenneskelig, power-pansret soldat kendt som en Space Marine, de ikoniske krigere i Warhammer 40,000
franchise. Hovedpersonen og spilbar figur, Titus, er en kaptajn i Ultramarines og sammen med to andre Space Marines (Leandros og Sidonus), bliver kastet ud i Forge verden Graia midt i en Ork invasion - at sikre skyskraber mellemstore mechs kendt som War Titans

spillet gør et godt stykke arbejde med at kopiere nogle af atmosfæren af ​​franchisen.; alt er bygget i gotisk stil, og ikke bare arkitekturen. Enorme artilleri pistol runder er designet med det specifikke visuelle æstetik, og spillet passende skildrer hele verden som en massiv fabrik. Gennem hele spillet, kan du høre en kvindes stemme fortræffeligheder arbejde og tjene kejseren gennem fabrikkerne spilleren kæmper igennem. Fabrikkerne selv, der har ansvaret for at producere de War Titans, er virkelig enorme. Som spillere gå og løbe, vil de få en ægte følelse af størrelsen og omfanget af de Space Marines, hjulpet af raslende af Titus 'rustning med hvert trin. Overlevende regulære soldater, kendt som Imperial Guard, er væksthæmmede af spilleren figurens enorme størrelse, og er langt mindre i stand til at afværger de Ork horder forhold til spillerens liste over kammerater.

Mens miljøer og visuals af licenshaverens Space Marines er godt gået, karakterisering er ret svag. Der er lidt grund forudsat i spillet til rent faktisk at passe hovedpersonen, uden for det faktum, at han er udtryk til perfektion af skuespilleren Mark Strong. Den samlerobjekt Servo Skulls spredt om spillet giver en vis grad af tilbage historie, fortæller historien om planetens invasion fra perspektivet af flere civile og soldater (tænk på Skulls som skriftkloge), men i sidste ende er der ikke meget for dem, og dermed til ringe incitament gå ud af din måde at lede efter dem - medmindre du er en præstation /trofæ completionist. Stemmen handler for de andre hovedpersoner er godt, men det kan ikke siges for de mindre imponerende fjender. De orks for eksempel, bortset fra Warboss, egentlig ikke lyde som orks, og har kun et par linjer - som begynder at lyde gentagne efter et stykke tid

I sidste ende, historien og tegn af Warhammer 40.000.: Space Marine
er af til gameplayet sekundær bekymring, og det er her Space Marine virkelig skinner. Spillet kombinerer både shooter og hack-and-slash elementer fra en tredje persons perspektiv, og overgangen mellem de to er problemfri. Går fra at skyde på orks med raketstyr til at skære væk gennem en horde af Boyz og tilbage igen er glat og naturlig. Der er flere nærkampsvåben, selvom kun én kan udføres på et tidspunkt, og omkring et dusin varierede våben, hvoraf fire kan udføres samtidigt. Hvert våben har en anden føler, og hver er nyttigt, så spillerne aldrig vil være under-udstyret.

Enemy AI er til tider ganske gode, med en effektiv blanding af varierede og nærkamp kræfter arrangeret bag cover og frygtløst opladning. Mærkeligt, de sene spil Chaos styrker tilbudt mindre trussel end orks spillerne kæmper tidligere. De møder generelt er ret sjovt, og nogle kan være lidt af en udfordring. Spillet ser ud til at ville være tempofyldt med mindre vægt på dækning, men afhængig af spillerens præferencer spillestil, kan de finde sig selv at tage deres tid, krybe ind og ud af dækslet til pop skud ud mod selv den stærkeste af fjender.

Sundhed håndteres gennem to barer, en indre bar, der ikke regenerere, og en ydre 'skjold' bar, der regenererer efter et par sekunder af sikkerhed. Der er ingen sundhedsmæssige packs til at erhverve, erstattet af vold som spillerne bliver nødt til først lamme en modstander og derefter udføre en henrettelse at regenerere en faktiske sundhed bar. Udførelsen animationer er ganske god, varierede afhængigt af fjenden og nærkampsvåben af ​​valg, og kan involvere smide ned en modstander og hoved tramper dem, bashing dem ned med deres egen skjold, eller udtagning dem med den ikoniske chainsword. For at tilføje yderligere udfordring, under gennemførelsen animationer, spillerne er åbne for angreb, tvinger spillerne til at tænke to gange om at udføre en fristende henrettelse.

singleplayer-kampagnen er, i enkle vendinger, en masse sjov og temmelig hurtigt -paced. Miljøerne er kompetente sammen med lyden, selvom fjenden stemmeskuespillet er ikke den største. De tegn og historie kunne have været konkretiseret mere at byde fans og nytilkomne til franchisen noget mindre kedelig og uinteressant - og det er en forspildt mulighed på grund af den præ-etableret, og umådeligt rig, univers. Der var et par gange, når spillet hikkede som det indlæst et nyt område, men disse afbrydelser var forholdsvis mindre

Warhammer 40.000:. Space Marine
også skibe med en multiplayer komponent, men det vil ikke være en salgsargument for de fleste spillere. Ved første øjekast spillet ser ud til at tilbyde op en masse muligheder, med et rimeligt niveau af tilpasning til både personerne og deres loadouts, ud over de tre standard klasser, men spillerne vil ikke finde det umagen værd at sætte en masse af tiden i multiplayer. Meget lig spil som Call of Duty
, er der en lang række generelle og våben særlige udfordringer, som sammen med opjustering, låse et større udvalg af panser stykker, frynsegoder, og våben. Armor farve og decals kan også blive tilpasset, så spillerne kan tilpasse deres Space Marine.

Mens tilbyder et godt niveau af tilpasning, Space Marine
tilbyder lidt i form af kort eller gameplay modes. Kun to gameplay formater er tilgængelige, Annihilation (Team Deathmatch) og Grib Ground (hold dominans), der kan spilles over fem kort. En tredje gameplay mode og to nye kort vil være tilgængelig i oktober som gratis DLC, men der skulle have leveret med spillet ved lanceringen så mange spillere, sandsynligvis ikke vil blive spille standard multiplayer indtil da. Den nye funktion, med titlen Exterminatus, er en horde-mode byder op til fire spillere co-op og lyder som det vil være den bedste og mest replayable tilstand.

Købere pas. Warhammer 40.000: Space Marine
beskæftiger Elite Pass systemet. Husk alle de store muligheder for tilpasning? Nå, det store flertal af den ikke er tilgængelig indtil passere niveau 5, noget, som spillerne ikke vil være i stand til at gøre, indtil ind i en »Elite Pass 'kode for at låse evnen til at udvikle sig forbi det punkt. Koder er inkluderet med nyindkøbte detail eksemplarer af spillet (på bagsiden af ​​brugsanvisningen), men for alle, der handler for spillet, lejer det, låner det, eller køber det brugt, vil de finde sig tvunget til at shell ud ekstra, hvis de ønsker at nyde den regelmæssige multiplayer-oplevelse, ikke ulig EA Online Pass og hvad THQ tidligere arbejdet for Homefront
, og for dette spil, kan det ikke være værd at prisen for optagelse for at multiplayer.

Warhammer 40.000: Space Marine
er nu tilgængelig på PC, PS3 og Xbox 360.