Spil Guider > videospil > alle video game > 'Just Dance 3' Kinect anmeldelse

'Just Dance 3' Kinect anmeldelse

Den tredje rate i Ubisofts Just Dance
serien har blandet på butikshylderne, og for første gang nogensinde er det ikke længere en Wii eksklusiv. Hver konsol bruger en anden metode til at spille spillet (dvs. Wii Remote, PlayStation Move, og Kinect), så hver version af spillet vil formentlig føle en lille smule anderledes end andre versioner.

Kinect-kompatibel version virkelig toppede nogle interesse, fordi mange var nysgerrige efter at se, hvor meget indsats blev lagt i at gøre Kinect versionen føles anderledes end sin PS3 og Wii kolleger - samt stak op mod den skal have Kinect lanceringen titel, Dance Central Hotel (og den kommende Dance Central 2
). Just Dance 3
på Xbox 360 virker ganske godt faktisk, og det vil helt sikkert være en af ​​de mest populære danse spil til Kinect (for ikke at nævne alle andre systemer). Det er sagt, spillet er ikke perfekt, og nogle dans spil-entusiaster kan være skuffet over et par åbenlyse fejl.

Just Dance 3 fotos ændrer ikke op den traditionelle formel for andre Kinect dans spil, som måske eller måske ikke er en dårlig ting. En yderst energisk, mærkeligt klædt, og til tider alt for glade danser vises på skærmen, mens du spiller, og de vil begynde at bryde ind i spontane dansetrin. Spillere bliver nødt til at udføre de samme bevægelser, mens du prøver at huske det mønster, hvor de vises -. Og håbe på det bedste

En score er givet, at dommere ydeevne - og tildeler danser med et sted mellem en til fem stjerner for deres præstationer. I modsætning til nogle dance spil (som er afhængige af ren lykke), er der plads til at udvikle og forbedre i Just Dance 3 fotos. Efter at have spillet det flere gange, bliver det lettere at mestre særlige danse, der kan have forårsaget spilleren at kæmpe før.

I modsætning titler af samme genre, Just Dance 3
på Kinect kan spore din hele kroppen, men kun i de hårdere vanskeligheder - jo lettere indstilling i stedet fokuserer på spillerens arme. I tidligere rater betød det, at spillere bogstaveligt talt bare kunne efterligne bevægelsen af ​​danser ved at vifte rundt fjernbetjeningen fra komfort i deres sofa, men Kinect udgave gør tingene lidt mere udfordrende.

Spillere kan henkastet skifte fra side til side mens vrikke deres højre arm rundt, men spillet vil klasse de dovne dårligt og efterlade dem med en utrolig øm højre arm. Det største problem, som, til tider, skete var, at nogle gange spillet registrerer ikke de dansetrin med pålidelig nøjagtighed. En dans flytte kunne være helt forkludret på et tidspunkt, men får en 'perfekt' score-mærket, og andre gange flytningen ville være næsten identisk med den, der udføres på skærmen og et stort fedt "X" vil poppe op.

Mens der er et par problemer med Just Dance 3
's flytte afsløring kan være overset disse problemer, når spillerne kommer ind i spillets ekspansive udvalg af sange. Der er næsten 50 sange, som gamere-slået-dansere vil være i stand til at prøve-out, og musikken sort er robust (der er virkelig et beat for alle at nyde) - selvom metal hoveder desperate for en mosh pit simulator stadig vil være ude held. Alt fra Katy Perrys "California Gurls" til Daft Punks 'Da Funk "til Buggles'" Video Killed Radio Star "er alle tilgængelige til at vælge fra -. Og de er alle sjovt at danse til (eller forsøge at danse til) < p>

Multiplayer er en af ​​de største salgsargumenter for enhver titel, og dance spil er bestemt ingen undtagelse. Som et resultat, ikke kun Just Dance 3
tillade et par venner til at danse natten væk, men en kæmpestor fire mennesker er i stand til at hoppe ind og spille samtidigt. Fire venner kan få lidt hektisk, men det er en absolut blast. Det store problem er, at ud af de 46 sange inkluderet på-disk kun omkring 10 af dem faktisk har fire spillere danse, så efter fire mennesker har danset sig vej gennem de ti sange, de har ikke meget andet at gøre. Nå, bortset fra måske en specielt underholdende ting ...

Der er faktisk en mulighed, der tillader dem at spille spillet til at registrere deres egne danse. "Opret" tilstand tillader op til fire personer at vælge en sang, og registrerer en original rutine - som derefter kan uploades til Just Dance 3
netværk eller gemt på hjem-konsollen for at afspille med venner. Denne funktion er kun tilgængelig på PlayStation 3 og Xbox 360 versioner af spillet, men der er ingen tvivl om, at det er en stor funktion for dem, der rent faktisk ved, hvordan at danse eller blot ønsker at gøre en røv ud af sig selv i navnet på sjov .

enhver, der ikke kan lide dans spil vil ikke skifte mening efter at have spillet Just Dance 3 fotos, men spillet ikke tilbyde nok nye funktioner til at appellere til alle, der nyder lignende titler. Alle 46 af sangene i spillet garanti for, at der er mindst én eller to sange folk vil finde særligt inspirerende - men manglen på 4-player støtte for størstedelen af ​​listen sang er skuffende. Kinect versionen af ​​ Just Dance 3 fotos er også en mærkbar opgradering fra sine Wii Remote waggling forgængere -. Men unøjagtigheden af ​​bevægelsesdetektering kaster kan gøre spillet meget frustrerende til tider

Just Dance 3 fotos er en stor titel til enhver gamer, der kan lide at danse eller blot ønsker noget nyt at holde venner underholdt - men der er flere ting, der holder den fra at være den bedste dans spil på markedet. Hvis du elsker at danse spil, så tjek det ud, fordi du sandsynligvis vil nyde det - men alle andre, der er ikke op til opgaven med at se, om de har bevæger sig som Jagger måske ønsker at passere

Just Dance 3 <. br> er ude nu med unikke versioner til Kinect, PlayStation Move, og Wii.

Følg mig på Twitter @TheRileyLittle