Spil Guider > videospil > alle video game > 'Kinect Sports Rivals' anmeldelse

'Kinect Sports Rivals' anmeldelse

Microsofts entusiasme og urokkelig vilje til Kinect motion control enhed har fortjent selskabet en blanding af foragt og ros - til ekstremt varierende grader. Med én gang æret udvikler Sjælden krediteret med mange Kinect-fokuserede titler på tilsvarende varierende kvalitet, har holdet fået betroet at skabe et must-have next-gen titel i Kinect Sports Rivals

for Xbox One.

Vores tidlige hands-on tid med spillet, viste, at der var grund til begejstring og vis interesse, men nu, hvor vi har haft meget mere tid med spillet, det får den anden generation af Kinect erfaringer ud på en stærk fod, eller gøre problemerne med gamle forblive?

fra starten, er det klart, at udviklerne har taget opgaven med fremvisning Xbox One hardware og kamera alvorligt, med et niveau af polsk og bredde i design for hvilke der bør roses Rare og Microsoft. Hvis dette niveau af dybde og opmærksomhed for detaljer er kan forventes fra Xbox Ones Kinect tilbud, så er det absolut en god nyhed for gamere både unge og gamle.

Om processen med scanning i hver spillers krop og i ansigtet struktur (for at genskabe en digital karakter) er så detaljeret en proces som antydet, eller blot at vælge en kombination mellem forudindstillede komponenter, den samlede oplevelse - og den unikke Pixar-esque æstetiske vedtaget i hele spillet - er behageligt nok til at holde spillerne fra omsorgsfulde den ene eller den anden måde.

at følelse af sjov og muntre design ikke kun gør Kinect Sports Rivals
en no-brainer for yngre spillere eller familie gaming sessioner, men gør meget i at hjælpe brugere glemme de er hopping fra en Kinect mini-spil til en anden.

Motion-kontrollerede spil tendens til at være særlig behandling eller kritik ganske ofte, men hvis KSR
vil blive afholdt til de samme standarder som de typiske lancering spil, så den første forventning er ikke at genopfinde hjulet, men wow publikum med next-gen tech og løftet om potentiale. I den forbindelse Rare har udført opgaven smukt.

Fra den første introduktion til øen, hvorpå spillets handling finder sted, og lige fra begivenheder som Wake Racing, Tennis, og klatring, det visuelle er top -notch - langt fra de af Xbox 360 Kinect tilbud. Grafik bør aldrig overvurderes, men dem i KSR
blæser den opfattelse, at Kinect-titler skal være "budget" helt ud af vandet.

For en længerevarende kig på forbedringer i Kinect 2.0 evne til at læse små fagter og bevægelser, læse vores fulde forpremiere indtryk. Tilstrækkeligt til at sige, at uanset om det er et svirp med håndleddet eller lukning af håndfladen, præcisionen var - i hvert fald i vores erfaring - næsten fejlfri. Det i sig selv ville være grund til fest for gamere, der jævnligt sætter deres Kinect til at bruge, og er; selv om de resulterende gameplay og krævede gestus lejlighedsvis lader noget tilbage at ønske.

hele kroppen interaktion i spilmodes som jetski og klatring er en velkommen forandring, der tilbyder overbevisende oplevelse uanset input metoder, men de begrænsede handlinger involveret i den holder af fodbold, tennis og bowling er ikke helt så vellykket i længere spille sessioner. Tilføj det faktum, at det er vanskeligt til tider absurd let i spillets åbning etaper, og nogle spillere kan videregive visse tilstande inden længe.

Delvist på grund af denne ufuldkomne vanskelighed kurve, og dels på grund af Microsofts vægt på deres cloud-baserede multiplayer, er det i at konkurrere mod venner og online rivaler, at spillet skinner. Udstationering en personlig bedste er en type af nydelse, men trækker modstandere fra en klatrevæg, eller besejre dem med en overhånd smash er så tilfredsstillende som man ville antage. Men selv hvis de enkelte spilmodes måske ikke konsekvent imponerende eller medrivende, historien og progression i det mindste arbejde at guide spillerne gennem spillets styrker på en forfriskende måde.

Den skotske-stemt fortæller og overdrevent energisk Coach kan ikke være en hit med alle sanser af humor, men Sjælden besluttet at tilføje historien, tegn, og sammenstød, hvor ingen var nødvendige. Det faktum, at de, efter vores mening, lykkes oftere end de ikke er en positiv tilføjelse i sidste ende. Igen vil disse elementer være det største hit med den yngste af spillere, men det indebærer en dedikation og behov for innovation, der er mere end velkommen.

Vi kan undre, hvad det var om fodbold minigame, eller Target Shooting, at udviklerne følte gjort dem værdige poster ved siden af ​​spillets mere succesfulde erfaringer, men intet aspekt af spillet mislykkes uden nogle tegn på løfte eller potentiel. Og når det lykkes at nå målet, der klart blev fastlagt, Kinect Sports Rivals
føles som et next-gen oplevelse. Hvor meget af den følelse er på grund af sin underwhelming forgængere er op til debat, men effekten er den samme.

Det er bestemt ikke en stor succes, eller bevis på, at Kinect-titler kan være lige så præcis og godt realiseret som dem guidet med en controller. Men i fremvisning den øgede præcision Xbox Ones Kinect muliggør, og får den tid og ressourcer til at gøre det ser den del af en next-gen minigame kollektion, har Sjælden skubbet konvolutten lidt længere frem. Resultatet er et spil med spørgsmål, men en, der er en succes af flere grunde.

Hvis du leder efter en Kinect titel for hele familien, eller en, der blot viser fordelene ved næste generations hardware hold lovende for bevægelseskontrollerede spil, så Kinect Sports Rivals
vil ikke skuffe. Hvis du håber på en sports simulator, der lykkes på hver tur, godt ... du har sandsynligvis fået en meget mere venter på at gøre.

_____