Spil Guider > videospil > alle video game > 'Rise of Nightmares' Review

'Rise of Nightmares' Review

Spil Rant Andrew Dyce anmeldelser Rise of Nightmares

Forslag gaming har set nogle store udviklinger i de seneste to år, og mens Microsoft Kinect og PlayStation Move gjort store stænk da de lancerede, har listen over killer apps ikke været så imponerende. Så når Rise of Nightmares
først dukkede, håb om Kinect ejere og zombie fans både blevet rejst, som det syntes at tilbyde den nærmeste simulering af zombie-drab at sikkerheden ville tillade.

Men er Rise of Nightmares
ridse en kløe hver Kinect ejer føler, eller blot markere endnu en genre, der vil være problematisk - i betragtning af begrænsningerne i bevægelseskontrol? Læs vores gennemgang at finde ud af.

Selv med den relativt korte liste over Kinect-titler, der tilbyder mere end blot mini-game kollektioner, er det muligt, at du ikke har hørt meget om Rise of Nightmares
. Det er forståeligt, da den seneste stormløb af triple-A egenskaber udelukkende spilles på en controller. Men fra spillets allerførste trailer stod det klart, at emnet ville være mørkere og farligere end andre dans og fitness-relaterede Kinect tilbud.

Det er forfriskende at se udviklere bygge et spil fra bunden for Kinect s Motion Controls, og endnu mere at høre, at det ikke er rettet mod yngre publikum. Men en forudsætning kan kun tage dig så langt. Sega har brug for at vise med Rise Hoteller, som ikke alene kan Kinect udnyttes til at fortælle en enkelt sammenhængende historie, men at velkendte genrer kan tilbyde noget nyt.

Mens det færdige produkt er bevis på, at Kinect kan være bruges til at levere nogle kompetent gameplay og knogle-nedkøling fordybelse, selve spillet lader meget tilbage at ønske. Det har helt sikkert ambitioner om at være mere end blot en demonstration af Kinect hardware muligheder, men der er flere fejl end succeser, hvilket betyder en i sidste ende utilfredsstillende oplevelse.

Enhver, der sad gennem Microsoft pressekonference på dette sidste E3 ved, at mange udviklere er allerede faldet i den fælde at bygge Kinect spil, der kan reduceres til hacking og skære med armene flailing. Da det er et af de mest enkle handlinger, Kinect kan opfatte, er der ingen vej udenom, men (selv med fægtende arme) en overbevisende historie og spændende miljø kan være nok til at løfte en spillers interesse. Desværre, Rise of Nightmares
ikke tackle nogen af ​​disse spørgsmål med stor succes.

Historien i sig selv placerer spilleren i skoene af en mand, der rejser gennem Europa med sin kone. Til sidst to er trukket - sammen med et par andre uskyldige ofre - i de snoede eksperimenter din typiske gal videnskabsmand. De stemme aktører gøre lidt for at gøre tegn noget mere end udskiftelige NPC'ere, og plottet beats af åbningen handling set-stykker gøre det helt klart, at spilleren vil ikke rigtig danne nogen meningsfuld tilknytning til disse mennesker. Da spillerens vigtigste mål for hele oplevelsen er at finde og redde sin kone, ville man forvente, at mindst et tidspunkt ville blive brugt til at udvikle de to tegn, eller deres forhold. Ak, er det ikke at være.

Historien vil straks være velkendte for enhver moderne horror fans, med et flertal af spillet finder sted i en stor borg i fjerntliggende skove i Østeuropa. Mens indstillingen passer de ekstremt foruroligende vold og grotesk undead skabninger spilleren står over for, manglen på forskellige områder eller poleret visuals er mærkbar. Vi kommer ikke til at angribe spillets forfattere til skabelsen af ​​en historie, der ikke er mere offensiv eller latterligt end nogen aktuelle rædsel hits som Final Destination
eller Saw
, men med sådan et spinkelt plot , spillet virkelig kan kun nydes for sin øjeblik til øjeblik bekæmpe.

for så vidt angår bekæmpelse og kontrol angår, hverken er en fuldt mestrer videnskab. I betragtning af hvor lang tid siden Sega annoncerede Rise of Nightmares
den kompetente navigation og bekæmpe udstillet er yderst lovende for fremtiden for Kinect. Udviklerne har aldrig skjult, at dette spil er en zombie-slasher, så monotoni stikke og beskæring er en uundgåelig risiko. Selvom spilleren får en bred vifte af våben til at øve, fra savklinger og eksplosive hætteglas til økser og motorsave, lange strækninger af står en eller to modstandere på et tidspunkt er langtfra så tilfredsstillende som at blive kastet ud i snesevis af mindless mordere. Desværre, sidstnævnte sker alt for sjældent.

Vi ville være mere end villig til at tilgive denne manglende dybde givet genren og ny teknologi (og behageligt som det kan være), men det værste aspekt af Rise
er de øjeblikke, der viser, hvor meget bedre spillet kunne have været.

Vi vil undgå spoilers, men efter ca. 3 1/2 time af spillets fem timer kampagne, en helt ny form for våben og angreb introduceres - med helt nye gestus kommandoer. Det er ikke en overdrivelse at sige, at hvis Ken Levine skulle tage denne del af Rise of Nightmares
, en BioShock
Kinect titel ville være langt mere tiltalende. Men i et træk, der er lige så gådefuldt som plottet drejninger, der følger af indførelsen af ​​disse elementer, er de evner helt skrællet væk. Hvad følger er et trukket ud, lastning skærm fyldt klimaks, der tilbyder nogle af de mindst interessante, mindst tilfredsstillende, og mest fjollet gameplay og cut-scener i spillet har at byde på.

Dette er den ultimative tragedie Rise
. Ud af en interessant og rammende designet Kinect titel, der er glad for at sidde helt inden for genren horror-slashers kommer et par fantastiske idéer. Men i sidste ende er disse ideer efterladt til fordel for opholder sig tro mod den spiller-out og alt for velkendt rædselshistorie. Vi kan ikke fejl holdet for at fortælle historien, de ville, men det ned i "underligt for skørhed" skyld "territorium. Resultatet er et spil, der byder på noget tilfredsstillende Gore og creepiness, men gør sig selv en bjørnetjeneste ved at vise, at det kunne have været, og sandsynligvis burde have været meget, meget mere.

Hvis du er en die-hard zombie og slasher fan, så er dette spil kunne absolut finde en akkord. Men bortset fra at leje spil at spille med en stor gruppe af mennesker, der er samme tendens, er det svært at se Rise of Nightmares
som mere end en unødvendig og overfladisk Kinect oplevelse. Walking gennem korridorer og skære levende døde monstre kan være sjovt på nogle punkter, men de fremtidige kontroller antydet på er mere imponerende end den samlede oplevelse

Rise of Nightmares
er tilgængelig nu -. Udelukkende til Xbox 360 og Kinect.