Spil Guider > videospil > alle video game > 'Uncharted 3: Drakes Deception' Review

'Uncharted 3: Drakes Deception' Review

Spil Rant Ben Kendrick anmeldelser Uncharted 3: Drakes Deception

Det er svært at tro, at det kun har været to år siden, da Uncharted 2: Among tyve
vandt vores eftertragtede Game of the Year 2009 læseren meningsmåling - sammen med masser af andre industri anerkendelser. Among Thieves
var en step-up på alle måder for serien og mens nogle få langvarig problemer forblev, såsom uinspireret skyderi og underwhelming boss møder (for at nævne nogle få), titlen var let en af ​​de mest tilfredsstillende spil på markedet i 2009.

Men 2011 har allerede set nogle virkelig utrolige spiloplevelser, der fremhævede det samme mærke af Uncharted
-lignende over-the-top action. Som et resultat, er Sonys franchisen opfølgning, Uncharted 3:? Drakes Deception
fortsætte med at hæve baren for action-adventure titler eller er Nathan Drakes seneste eventyr en forslidt og skuffende skridt ned for serien

Heldigvis Naughty Dog tilbyder en anden robust skridt fremad for Sonys Uncharted
franchisen - det er ikke bare, at titlen har større actionscener eller raffinerede multiplayer tilbud, Uncharted 3
fortsætter med at udviske grænserne mellem vores traditionelle forståelse af "videospil" og interaktiv historiefortælling. Drakes Deception
byder masser af spilbare øjeblikke, der er designet til at tilføje effekt til Uncharted
historie - ikke bare overbevisende gameplay set-stykker. Mens spillet stadig lider lidt fra den gentagne "pirat skydebane" bekæmpe set-ups, der har været til stede lige siden den første titel, der er også masser af spændende karakter øjeblikke og kølige filmsekvenser, der sting hele sammen - at komme på tværs som en naturlig progression ikke en række isolerede møder.

Naughty Dog klart forstår, at action set-stykker over-the-top kan sælge Uncharted
spil til ikke-fans, men karakter udvikling er en væsentlig grund til, at etablerede fans vender tilbage til serien. Som et resultat, den Uncharted 3
historie ikke kun bringer tilbage næsten hver fan-favorit helten fra serien, men også en præcisering af de enkelte forhold i interessante og overbevisende måder - Sully entusiaster vil have en masse at være begejstrede som vil dedikerede fans af holdet Elena. Den større historie bue er bundet, løst, til Drake fortid (så spillerne indblik i hans ydmyge start), og, mens den førende mands motivationer denne runde er (til tider) lidt endimensionalt, rejsen byder på masser af stærke karakter øjeblikke og spændende historisk sammensværgelse.

Meget gerne tidligere rater, Drakes Deception
følger Sonys maskot skattejæger på en globetrotter eventyr, der indeholder en række af mindeværdige gameplay sekvenser. Drake skal hoppe fra locale til locale at afdække fingerpeg om opholdssted for en gammel by skjult i Rub 'al Khali ørken - alt imens overgår denne tranche er antagonist, Katherine Marlowe, der deler en kompliceret historie med Drake og Sully. Undervejs, Drake
, og efterfølgende spilleren, face-off mod skurke på en række smukt afsmeltet locales - hver ene giver nogle interessante gameplay erfaringer (begrænset sigtbarhed, ustabile jorden fysik, stealth muligheder, og omvendt miljøer).

Nogle af de tidligere steder, såsom London Underground, kan komme på tværs som en lille "samey" for fans af serien, men som spillet skrider frem, Naughty Dog lykkes at smide masser af frisk og Sensationel eye-candy på afspilleren. Når det er sagt, er det svært ikke at undslippe det faktum, at progressionen i spillet er meget lig tidligere rater, og mens nogle spillere vil børste fortrolighed ud som ", hvis det ikke er i stykker, do not fix it," der er ingen tvivl at de kreative hjerner som Naughty Dog kunne have gjort et bedre stykke arbejde med at differentiere oplevelsen, især de sidste par kapitler, fra deres tidligere indsats. Tilsvarende "overnaturlige" element denne runde byder på en mere jordet historie twist samt udfordrende (og diversificeret) gameplay -. Men er overraskende kort

Generelt er det klart, at er Uncharted 3 fotos formodes at op ante, mens på samme tid raffinering en masse spil mekanik. Denne spinkel balance kan til tider føre til nogle frustrerende forsøg og fejl øjeblikke - især i spillets platformspil og jage sekvenser. Som et resultat af den enorme skala og meget detaljerede miljøer, vil mange spillere sandsynligvis opleve, at, fra tid til anden, er det svært at skelne præcis, hvor de formodes at gå eller hvad de skulle gøre. Det er ikke et problem, når afspilleren er sat i et rum og bedt om at løse en gåde, men da de er scrambling sammen hustage med fjender i forfølgelse, er det nemt at glide fra den slagne vej eller få hængt op på forhindringer - hvilket resulterer i checkpoint til checkpoint erfaringer og undergraver sekvenser, der skulle tilbyde en tempofyldt kapløb.

på samme måde Uncharted 3
's kamera placering ikke altid gør et stort stykke arbejde for at gøre det rydde præcis, hvor spillerne er meningen at kaste Drake - tilsyneladende fremhæve uopnåelige objekter i en række enorme værelser. I sidste ende, fire ud af fem gange gange spillet lykkes subtilt antyder, hvor de skal gå næste eller held fører spilleren gennem en chase - men den anden ud af fem gange kan resultere i en række billige dødsfald og en masse frustration .

Men hvor Uncharted 3
's platformspil og jage sekvenser kan være frustrerende gang i et stykke tid, de justeringer af kampen helt sikkert gøre de "pirat arenaer" meget mere engagerende denne runde - som spillere har flere værktøjer til deres rådighed end blot at gemme sig bag dække hele tiden. De nye nærkontakt bevæger forbedrer Drakes evne til at være snigende - sætter ham til at falde ned på intetanende fjender samt hertug det ud Arkham City of-stil med et rum fuld af bøller. Den hånd-til-hånd kamp er ikke så raffineret eller dyb som Batmans fisticuffs men absolut tilføjer en ekstra måde for Drake at lamme fjender

Ligeledes svømning mekanikere er blevet opdateret, så Drake kan dykke under vandet for at undgå beskydning -. Kun til overfladen og overraskelse intetanende fjender (som Ezio i Assassins Creed
serien). Skyderi og spillets arsenal har også været balanceret, hvilket betyder at sigte er mere præcis, men er blevet tilføjet realistisk rekyl, så spillerne faktisk har brug for at afprøve våben i forskellige scenarier -. I stedet for blot at stole på AK-47 for hele eventyr < p> opdateringer til arsenal er særligt mærkbar i spillets multiplayer tilbud denne runde - da våben vedhæftede filer og tilpasning er en stor del af oplevelsen. Meget gerne Call of Duty
, Uncharted 3 fotos er udstyret med en robust nivellering system, der låser forskellige opgraderinger samt frynsegoder (for ikke at nævne fuld avatar tilpasning) og, meget gerne Call of Duty
, betyder det, at multiplayer er meget mere intens denne runde - da højere niveau spillere har en alvorlig fordel med forbedret våben og bedre frynsegoder. For nogle spillere, vil multiplayer være frustrerende i starten, men det XP-system giver en stadig strøm af opgraderinger, der vil, efterhånden, gøre det lettere at sende fjender og tilegne killstreak belønninger.

Selvfølgelig, for spillere, der er intimideret af Deathmatch
handling, co-operative tilbud er også blevet forfinet og nu, ud over den grundlæggende ( Survival
) horde-mode, Uncharted 3
ompakker franchisen Målsætning
mode i en historie-baserede kort Adventure Hoteller, som tillader op til tre spillere til at tackle bølger af fjender, mens indsamling skatte og færdiggøre andre mål. To spillere kan også deltage op til en co-op /konkurrencedygtig mash-up, Hunter
, hvor holdene skiftes til bevægelige skatte over kortet /forsvarende drop point. Tilsvarende deathmatch og plyndre (fange flag) konkurrencedygtige tilstande fra Uncharted 2
fremførsel sammen med tilføjelsen af ​​en Hardcore
mere uden boostere eller medalje returkommission samt en variation på deathmatch, Tre Team Deathmatch
.

Både de konkurrencemæssige og samarbejdsrelationer modes også lokal splitscreen funktionalitet samt omfatter action beats, der bygger en mini-fortælling omkring hver kamp. Historien beats er ikke påtrængende, men for alle, håber på en co-op oplevelse på niveau med kampagnen, skal du ikke tilføje for meget enten. De er en sjov tilføjelse, der emulerer Uncharted 3
handling ved at tilføje kontekst (co-op Drake og Sully plyndre et slot højborg) og blander op gameplayet (deathmatch spillere firkantet ud på at flytte togvogne - indtil de ankommer til en traditionel metrostation kort). . For mere info om de finere online tilbyder detaljer tjek vores E3 demo-dækning samt vores multiplayer beta indtryk

Der er ingen tvivl om, at Uncharted 3: Drakes Deception
er en fremragende pakke - med masser af utrolige visuelle, vanedannende online tilbud, sjove gameplay øjeblikke, samt spændende (og modne) historie beats. Mens nogle kerneelementer snuble, som et resultat af spillets enorme rækkevidde, er det nemt at tilgive Naughty Dog og relish i en threequel der forbedrer den banebrydende serie i næsten alle måde.

Følg mig på Twitter @ benkendrick og lad os vide, hvad du tænkt på spillet

-

Uncharted 3:. Drakes Deception