Spil Guider > videospil > alle video game > "WWE 12 'Review

"WWE 12 'Review

Game Rant s Riley Små anmeldelser WWE 12

Hvert år THQ og Yuke udgivelser anden rate i deres årlige WWE videospil-serien, men dette års udgave har gjort en enorm indsats for at blande den traditionelle formel, som de følte kan være blevet lidt gamle. En af de mest markante ændringer er opgivelsen af ​​" SmackDown! vs Raw
'moniker efter noget lidt mere simpelt -. WWE 12

Nu, at spillet er her endelig, og i den tilgængelige for masserne, spillerne er helt sikkert spekulerer på, om WWE 12
er værd at deres surt tjente penge. Har alle den store indsats i omlægning en aldrende formel betalt ud, eller er det bare røre op nye problemer, der dæmper ned den samlede oplevelse?

Første ting først, det skal siges, at spillets mekanik er blevet fuldstændig ændret, og enhver, der havde vænnet sig til den ældre metode af kontrollen vil have en lille smule af en indlæringskurve denne gang. I stedet for at stole på højre pind at tumle, har udviklerne vendt tilbage til at ramme ansigtet knapper på controlleren.

Denne nye kontrolordning ligner serie af spil, der eksisterede forud for SmackDown! vs Raw
, såsom Here Comes the Pain
, og dette er en stor træk for old-school spillere, der kan lide mashing knapper i stedet for pinde. Tilbageførslen Knappen er også blevet dumbed, og spillerne vil bare nødt til at ramme den rigtige trigger til at imødegå eventuelle indkommende angreb (være dem slår eller gribere). Den forenklede kontrol layout er smart forandring-up og fans af de ældre wrestling spil vil mere end værdsætter dem.

De nye kontroller derefter gå videre til at binde i pænt med det nye udseende af spillet. Når spillere indtaste deres første kamp i WWE 12
, vil de blive chokeret over, hvor præcis det ser i forhold til det faktiske tv-produkt. Alt fra WWE logo i hjørnet, til de bannere, der kører hen over skærmen, være med til at genskabe en næsten identisk atmosfære som i det program, fans se på tv hver uge. Når kampen starter, vil kameraet også justere og ændre vinkler hver gang et stort skridt udføres, og der er endda en række højdepunkter, der kan ses efter afslutning af en kamp. Den WWE atmosfære trofast genskabt, næsten til det punkt, hvor det bliver svært at sige, om du spiller spillet eller se den længst kørende ugentlige episodisk show på tv.

atmosfære, der er genskabt i WWE 12
er overbevisende, og det bør være klart, men grafikken vil smække spillere tilbage til virkelighed. Det er ikke til at sige, at de er forfærdeligt, men de er ikke noget særligt. De brydere, for det meste, opretholder deres lighed med deres virkelige verden modparter, og det er virkelig alle fans ønsker, men deres design og udseende virkelig vil ikke banke nogens socks off. Spillets crowd ligner også det er fyldt med PS1 afviser, så der har ikke været nogen væsentlige ændringer siden sidste års rate

Som en side bemærkning: Booker T modellen er gruopvækkende - det simpelthen ikke ligner de fem tiden. (fem gang, fem gang, fem gang fem gang) WCW Champion. Hans hudfarve er slukket, og hans ansigt ligner en Muppet mere end en WWE superstar.I'm ked, Booker. Jeg kan bare ikke grave det.

For at kompensere for at have et par hæslige karakter modeller og glansløse grafik, Yuke s har givet spillere med en af ​​de bedste vagtplaner nogensinde udtænkt på en enkelt disk. Et flertal af de nuværende superstjerner i WWE er alle til stede og tegnede sig for, og så er flere af WWE divas. Zack Ryder, CM Punk, og Sin Cara er alle til stede, og så er Beth Phoenix, Kelly Kelly, og Maryse - og så er der de legender. Alle tid greats som Steve Austin, Eddie Guerrero, og selv Brock Lesnar kan alle låses op ved at gå gennem WWE 12
's' Vejen til WrestleMania "og" WWE Universe 'tilstande.

Under den komplette liste på en spillers rådighed til multiplayer kampe er en absolut blast, men mange vil finde det lidt smertefuldt at rent faktisk spille gennem en af ​​tilstandene i særdeleshed. 'Vejen til WrestleMania "var en tilstand, der modtog et hovedeftersyn i dette dette års rate, men det var ikke nødvendigvis til det bedre. Spillere vil ikke være i stand til at vælge en superstjerne og svæve gennem den forudindstillede historie som tidligere spil, i stedet vil de blive smidt ind i Celtic støvler Shamus som en skurk, så rollen som Triple H - før han bliver en oprettet superstjerne ved navn Jacob Cass.

historierne alle binde sammen, men de synes at glemme, at (mens historien er vigtig) fans blot ønsker at kæmpe. Mange af de kampe er stærkt scriptede og kræver, at spillerne slog op andre superstjerner, indtil en glødende knap vises over AI hoved for at søge et filmisk sekvens. Alle tre af historierne er næsten identiske, og alle vedrører tage på en ond organisation eller fører selv en organisation. Hvis spillerne nogensinde starter en uge i deres ændring rum, så er der altid en vred wrestler på udkig efter en kamp på den anden side, og det sker alt for ofte på bekostning af den samlede oplevelse. Det er heller ikke hjælpe, at de backstage slåskampe kræver modstanderne at være færdig off "til højre for automaten" igen og igen og igen, hvilket gør oplevelsen føler alt for kedelig.

'WWE Universe 'tilstand udretter, hvad det opstiller for at gøre ved at lade forbrugerne til at påtage sig rollen som General manager, og suveræn af planlægning. Fans kan hoppe ind i en kamp, ​​de har oprettet, når de ønsker at fjerne sig fra den faux kontor indstilling - og, på den måde, kan hjælpe med at modtage resultater, de foretrækker. Denne funktion er ikke blevet drastisk ændret, men det er blevet forenklet, og det er slet ikke en dårlig ting.

"Create-a-Mode" er også tilbage i fuld gang, så alle kan gøre mellemsekvenser, superstjerner, ring indgange, og nu, for første gang nogensinde, arenaer. Det er lidt bizart at føre en brutal og blodig krig i et fluorescerende gul arena, men det er en ny funktion, der virkelig er med til at fordybe spillere i oplevelsen endnu mere end før. Der er masser af små detaljer, der kan ændres med henblik på at skabe, hvad der passer den enkeltes lyst, og det er uden sammenligning den mest dybtgående "Create-a-Mode 'i enhver version af spillet udgivet hidtil.

Sidste, men bestemt ikke mindst, multiplayer muligheder. Multiplayer er den største salgsargument for enhver WWE videospil, og WWE 12
er ingen undtagelse. Der er tonsvis af forskellige match typer at vælge imellem - såsom fjernelse kammer, helvede i en celle, TLC, osv multiplayer kan forbruge timers spilletid, men det er ikke på nogen måde perfekt. Der er stadig en masse hikke, der viser sig efter et par kampe. Karakter modeller vil lejlighedsvist contort i mærkelige former, som de præforme et træk på en anden spiller, og superstjerner vil magisk teleportere fra toppen af ​​Hell i en celle til ringen før bliver kastet tilbage op toppen. Det er også udfordrende på visse punkter at bryde op pins, og nogle gange gribere og strejker ikke engang registrere. Når det er sagt, multiplayer er stadig en masse sjovt at spille, men disse glitches mosen ned og dræbe stemningen, at WWE 12
arbejder så hårdt for at indstille.

WWE 12
har mange bemærkelsesværdige fejl og veteraner i serien kan være en smule skuffet over mindre end stjernernes pakke. Spillet har en af ​​de bedste vagtplaner af hele tiden selv, og multiplayer - mens ekstremt glitchy til tider - er en masse sjov at spille med venner. Fans af programmet vil nyde alt det WWE 12
har at tilbyde, men dette spil falder ganske kort for at være den bedste i serien endnu - og det er den nederste linje, fordi Spil Rant
sagde så.

WWE 12