Game Rant Anthony Mole anmeldelser The King of Fighters XIII

Det er ingen hemmelighed, at mange fans afskyede The King of Fighters 12
, spillet manglede i mange områder og er almindeligt ses som det svageste spil i franchisen. Med The King of Fighters 13
, SNK Playmore håber at gøre op for de korte gøren af ​​ 13 '
forgænger.

Er studiet lykkes crafting en ekspansiv kampspil? Eller gør denne titel ned og brænde? Nå, i sidste ende, at virkelig afhænger af ens erfaring med genren

For virkelig opsummere det, The King of Fighters 13
er en dygtig fighter, omend en, der sidder fast i traditionen -. Og mellem en kombination af vanskeligt gameplay og manglende polish til ikke-gameplay-elementer, er det sandsynligt at trække i nye fans, selvom tilbagevendende die-hards sandsynligvis vil nyde den ingen dikkedarer udfordring. Spillets menuer viser, at SNK Playmore var ikke interesseret i konkretisere præsentationen med prangende animationer - som de er meget grundlæggende. Det er kedelig, kedelige og kan til tider få spilleren til at gå glip af, hvad de leder efter, da der er ingen måde at skelne mellem de forskellige barer - bortset fra tekst og et billede på højre side. Menuerne interessant, er en stærk kontrast til spillets smukke håndtegnede karakter sprites -., Som er en visuel fest

De fleste spillere nye til franchisen vil formentlig starte i tutorial tilstand, selvom veteran spillere kan springe dette, medmindre de ønsker trofæet /præstation, der kommer med at udfylde dem. Den første af de to tutorials er temmelig ligetil, men for de nyankomne den anden kan være en smule skræmmende, da det åbner op nybegyndere til spillets specielle angreb. Særlige angreb består normalt af spillere ind i en kombination af d-pad knaptryk efterfulgt af en eller to af knapperne ansigt. Igen, for erfarne spillere vil alle komme anden karakter, men for de nye til franchisen, er meget vanskeligt at forstå de tutorials, især når særlige angreb bliver mere omfattende. The King of Fighters 13
er ikke for casual kæmper fans

The King of Fighters 13
også en problematisk:. En høj sværhedsgrad. For dem, der oplever deres første King of Fighters
titel, de kommer til at finde AI er absolut dødbringende. Der er muligheder for at nedtone de vanskeligheder, men disse er begravet under de spil arkaiske menuer. Det ville være nyttigt, hvis holdet på SNK tog en mere moderne tilgang, når crafting titlen, såsom ved at vise sværhedsgrader muligheder før ind i story mode. Det betyder ikke ødelægge spillet, men manglen på polish er sikker på at slå nogle mennesker. Heldigvis, spillet gør op for det med det velnæret ekstra modes.

Når spillerne er færdige tutorials, de vil flytte til story mode. At se hvordan The King of Fighters 13
er forbandet med at være en smuk niche titel allerede, det er klart, at Atlus og SNK Playmore ikke ville have ressourcer til at foretage de cutscenes, vi ser i andre højt profilerede kæmpere og det er tydeligt, at der er en mangel på polsk. I stedet vil spillerne finde sig selv stirre på en rulle billedet, mens du læser stort set unskippable tekst. Mens selve teksten er skippable, at gøre det resulterer i manglende en hel cutscene i stedet for den specifikke del. Historien i sig selv er fuld af fanservice selvom det er desværre en fordel og en forbandelse - fans vil nyde i at se alle deres yndlingsfigurer, men nye spillere, eller dem, der søger noget dybt, vil ikke have meget at fatte på der er også et par andre tilstande for spillere at dyppe deres fødder i, herunder spillets arcade mode, som giver spillerne mulighed for at opbygge et team af tre krigere og derefter ansigt ud mod andre CPU kontrollerede hold. Den game mode er sjovt, indtil det er vanskeligt kurven begynder at stige stærkt. De nye til dybere kampspil som The King of Fighters
vil sandsynligvis befinder sig kæmper for at gøre det meget langt, før de opfylder en utidig død. For fans er der masser af sjov at være havde på grund af den stejle udfordring, samt tungen i kinden in-jokes-såsom når spillerne ansigt ud i et spejl kamp og figurerne beskylder hinanden for at være en bedrager.

En af de sjovere spil tilbud er overlevelse mode. Tilstanden er meget lig arkade - undtagen spillere kun vælge én fighter og deres helbred ikke regenerere mellem kampe. De leder efter en udfordring er sikker på at finde det her. Derudover er der også en enkeltstart tilstand, som har spilleren kamp med længerevarende tidsbegrænsninger.

De, der har problemer med spillets sværhedsgrad er sikker på at have mere sjov i The King of Fighters 13
's versus mode - hvilket giver mulighed for to spillere til at kæmpe hoved til hoved. Heldigvis fordi begge tegn er spiller-kontrollerede vanskeligheden kantstenen formindskes, hvilket gør spilleregler relativt selv - og som et resultat, ender med at blive meget sjovere end nogen af ​​de andre spilmodes. To spillere kan også kæmpe hoved til hoved online. Det matchmaking-systemet fungerer ganske godt, men nogle gange kan det føre til afbrydelser eller spillere at få startet ud af matchmaking fordi spillet de forsøgte at deltage var fuld. Det er sagt, når spillerne får ind i et spil, det kører temmelig glat. Der synes ikke at være nogen mærkbar forsinkelse - det eneste virkelige problem er spillere, der holder op tidligt, fordi de mistede en runde, men man kan ikke virkelig fault spillet for at

The King of Fighters 13 <. br> er let et spil, der vil tilfredsstille fans, men vil medføre nogle problemer for dem, der er nye til franchisen. Vanskeligheden er sikker på at være et problem for nyankomne, men fans af serien vil sandsynligvis sætte pris på den udfordrende vanskeligheder og nikker til tidligere serier rater.

The King of Fighters 13
er tilgængelig nu til PS3 og Xbox 360.

-