Spil Guider > videospil > alle video game > 'UFC Undisputed 3' Review

'UFC Undisputed 3' Review

Game Rant s Riley Små anmeldelser UFC Undisputed 3

Efter at have taget en næsten to års pause, har UFC video serien tilbage i form af UFC Undisputed 3 fotos . Toting flere store forbedringer i forhold til sine forgængere, UFC Undisputed 3
hævder at være den bedste mixed martial arts spil på markedet, og det helt sikkert lever op til den hype.

Den sidste pakke tilbyder en af ​​de mest autentiske UFC erfaringer nogensinde indset, men spillet er langt fra fejlfri. Der er en håndfuld af bemærkelsesværdige spørgsmål, som jeg stødte på under min spilletid, men generelt er det et fantastisk spil, der blandede kampsport fans, og kampene spil-entusiaster i almindelighed, vil nyde i temmelig lang tid.

Første ting først , Undisputed 3 fotos har en nyligt moderniseret karriere mode. Ændringerne er helt sikkert til det bedre også, da spillet minimerer tidsforbruget uddannelse til en kamp, ​​så spillerne kan hoppe ind i deres næste kamp med lidt forsinkelse. Træning i mellem kampene kan være lidt kedelig til tider, men de er nødvendige for at øge din fighter styrke, hurtighed, udholdenhed, og fodarbejde. Upping disse baser statistik vil naturligvis gøre din fighter (være han en eksisterende pro eller oprettet tegn) stærkere, og dermed øge hans chancer for at gå ud af ottekant med en sejr.

Træning kan blive kedeligt temmelig hurtigt dog, som du kan finde dig selv at spille gennem et spil flere gange i træk for at stable op visse statistiske niveauer. Så irriterende som dette kan blive senere i spillet, de er faktisk meget nyttige i at undervise dem, der forsømte at spille gennem den lærer efter opstart spildisken.

Den karriere-mode også gør et fantastisk stykke arbejde med at genskabe egentlige rejse, at krigere lever gennem som de fremskridt gennem rækkerne. Disse øjeblikke er også givet en perspektiv fra professionelle krigere, der faktisk har levet gennem begivenhederne i deres virkelige karrierer - via en hurtig video. Videoerne selv er en interessant tilføjelse, og vil helt sikkert blive spændende for fans af UFC, men de er ikke noget, som alle vil ønsker at sidde igennem. Alligevel hardcore fans af UFC mærke er i stand til at gå tilbage og re-watch disse klip, når de gerne vil, hvilket er en nice little touch.

Da kampene er forståeligt nok den vigtigste draw af UFC Undisputed 3
, bør det nok siges, at den faktiske gameplayet er ret utroligt. En eller anden måde THQ har formået at genskabe miljøet fans se på TV, og gøre det til et helvede af en masse sjov at spille. Kontrollerne er tilgængelig i både en avanceret eller nybegynder sort, som hjælper med at gøre rent faktisk at spille spillet nemmere end det nogensinde har været i tidligere afdrag. Hints vil også poppe op på skærmen, når afspilleren-kontrollerede fighter finder sig i bestemte positioner i en kamp. Det har aldrig været nemmere at hoppe ind og spille en kamp med venner, end det er i UFC Undisputed 3 fotos.

Min kæmper dygtighed er stadig ikke op til par med nogle af denne spillets højere vanskeligheder, selv efter timer jeg har brugt med titlen, men at lære at håndtere dig selv efter en takedown eller komme i position til et indlæg bare tager praksis. Som tidligere nævnt, øvelsesområder i Undisputed
's karriere-mode, vil hjælpe med at få spillere bekendt med det nederste betjeningssted - og der er praksis sessioner til rådighed for dem, der ønsker at forbedre deres movesets - så det er et spørgsmål om at justere og vokser som en spiller mere end noget andet.

indlæg er også lige så meget en afgørende del af spillet, som de er i en rigtig UFC kampen, men den måde, de har håndteret kan være lidt af en øje ømme. Når spillerne smide en person i, eller bliver kastet i en indsendelse, vil en lille mini-spil pop up, der indebærer at flytte en bar rundt en ottekant på skærmen i et forsøg på at dække /undgå modstanderens bar. Mens et system som dette er næsten nødvendigt, det tager dig lige ud af den erfaring, som Yuke s har prøvet så hårdt at genskabe. Jeg vil indrømme, ser huden på din arm vige for den kraft af en person aflytning ud er temmelig spændende.

Heldigvis resten af ​​oplevelsen er staffage på, og det er næsten skræmmende, hvor realistisk dette spil er. På et tidspunkt lykkedes det mig at forårsage en gabende flænge på min oppositionens øjenbryn, og dommeren måtte stoppe kampen og inspicere såret for at sikre, at han kunne fortsætte. Manden blev til sidst ryddet, men det er fuldt ud muligt at få dommeren afslutte kampen lige der. På et andet punkt fortsatte jeg til at sparke den anden fighter shin indtil det knækkede - slutter kampen øjeblikkeligt. K.O.'d en modstander, men dommeren har ikke sluttede kampen endnu? Hop på hans livløse lig og fortsætte med at slå ham i ansigtet, indtil den officielle kaster dig ud af ham. Det er den slags ting, der faktisk kan ske i en rigtig kamp, ​​og de er alle en del af UFC Undisputed 3
oplevelse.

Andet end at opleve alt dette forunderlig grusomme underholdning i karriere mode, gamere har også mulighed for at hoppe i flere andre tilstande, herunder 'Title mode', 'Titel Defense mode', 'Tournament mode', 'Ultimate Fight mode', og de virkelig oprindeligt titlen 'begivenhed mode'. Alle disse tilføje mere dybde til spillet, og gøre for en komplet blast. 'Title Mode' Lad os spillere kæmpe sig vej op ad stigen for at fange en UFC mesterskabet, mens 'Titel Defense Mode' kaster tegnet i back-to-back runder mod udfordrere til titlen, de netop vundet. 'Ultimate Fight Mode "er let en opsigtsvækkende must-play mode for dem på udkig efter noget andet end Undisputed s
karriere mulighed, da det lader fans genopleve nogle af de største kampe i sportens historie. Noget siger mig, at han ikke vil være at gå, at en off.

Den ene ting alle er sandsynligvis den mest opsat på at få et indtryk af er nok spillets online tilbud, og jeg kan bekræfte, at spille online er spektakulære ... når det fungerer. Jeg havde en chance for at spille et par kampe online et par dage siden, men jeg ved, at UFC Undisputed 3
's online siden har oplevet tekniske problemer - som sædvanlig med de fleste af THQ og Yuke øvrige tilbud . Matchmaking gik ud uden en hitch før hele interfacet gå ned selv -. Så formentlig det vil gøre det samme, når den er gendannet

På toppen af ​​at engagere sig i fisticuffs med andre spillere online, kan folk hente og redigere deres match højdepunkter i en syden hjul, der er dedikeret til at bevise, hvordan bad-ass de er. Fighters vil også få Fighter Points, som vil hjælpe tildele dem en rangordning, når de kæmper online, og disse placeringer vil også sætte dem på leaderboards for online lejre, de kan enten gøre eller deltage. Hvis det ikke allerede var nok, kan spillerne downloade og dele deres skabte figurer online, så det er sikkert at sige, at dette spil har et par solide community tilbud til alle til at tage del i.

UFC Undisputed 3 fotos 's belastning gange kan være lidt lang, kan indsendelse systemet bryde fordybelse, kommentar kan ramme flere niveauer af irriterende (trods at en fantastisk trailer fortæller os ellers), online kan undertiden være hit-or-miss, og oprettelsen karakter kan ikke være så grundig som det kunne være, men alle disse afbrydelser er for det meste mindre problemer, som er let overset. Det er heller ikke ondt, at der er omkring 150 forskellige krigere (en for næsten alle originale Pokemon), og inddragelse af stolthed, som tilbyder op sjove ring introduktioner i en helt ny atmosfære.

Den sidste skive byder på en kæbe-droppingly autentiske UFC spil, der forbliver tro mod sportens rødder, og tilbyder en fantastisk gameplay oplevelse for selv de mest apatiske gamere. Dette er den komplette pakke, og viser et must-play for alle på udkig efter en sjov, voldelig, og autentisk UFC oplevelse på spillekonsoller.

UFC Undisputed 3 fotos er til rådighed lige nu til Xbox 360 og PS3. Spil Rant spillede Xbox 360 version for denne anmeldelse.

Følg mig på Twitter @TheRileyLittle