Spil Rant Anthony Taormina anmeldelser Grand Slam Tennis 2

Efter ikke at gøre en splash med deres første Grand Slam Tennis
titel, EA Sport giver det den ole kollegiet gør-over med den passende titlen Grand Slam Tennis 2
. Udviklet af EA Canada, og givet et hovedeftersyn i form af grafik, gameplay mekanik og tilstande, Grand Slam Tennis 2
forsøger at cementere sig som endnu en værdig franchisen for EA.

Det er ikke endnu en årlig udgivelse ligesom sin Madden
eller FIFA
brødre, men den (nu) franchisen ikke bære mange af de kvaliteter, der gør disse sportsgrene serien velkendte navne. Men med et sports spil centreret omkring en sport, der ikke er nær nå så højt af status, kunne EA Sports levere endnu en vinder? Læs videre for at finde ud af.

Før du kommer ind i Nitty Gritty af Grand Slam Tennis 2
, hvilket selvfølgelig er de mange sæt og spil, som spillere vil blive oplever, er det bedst at få det ud af måde først: dette spil er udviklet primært til fans af tennis. Selvom det ikke har en fuld cast af tenninsstjernerne (både tidligere og nuværende) det aspirerer til at levere en af ​​de mest virkelighedstro the-sport oplevelser som muligt.

Mekanisk, spillet får et ton fra dets fulde ketsjer kontrol. Ved at zappe den analoge joystick i forskellige retninger, næsten som efterligner vind op og frigivelse, spillerne har mulighed for at returnere bolden i alle mulige måder, på en række forskellige vinkler. styring er yderst lydhør og gør for en on-the-domstolen oplevelse, der er second to none.

Desværre med denne kontrol kommer en større uoverensstemmelse mellem sværhedsgrader. På "Amatør" eller "Rookie 'indstilling var det let at blæse gennem en hel kamp, ​​nogle gange endda en komplet turnering, uden selv at tabe et sæt. Så, når det er vanskeligt bliver ramped op at sige "Pro" eller "Superstar" det mere nøje afspejler intensiteten af ​​sporten, men gør selv dit bedste skud retur.

Den bedste chance er at holde spillet på 'Amatør' og dase i hvor godt implementeret kontroller og præsentation er sat sammen, i stedet for at bekymre sig om den frustration af varige nogle 45 minutter i en kamp, ​​ved højere vanskeligheder, kun at endelig tabe. Som du kan forestille dig, tiden er en stor faktor i Grand Slam Tennis 2
, ikke bare på grund af sporten er det reflekterende, men fordi spillet har nogle ret barske belastning og spare tid.

Kom gennem en fuld turnering, spiller måske kun et spil, tager meget længere end det burde på grund af unødvendige Cutaways /replays - for ikke at nævne at komme gennem en turnering på grund af afmatningen til at gemme og turnering randomisering. For et spil, der er så tempofyldt på banen, er det tid problemet blive et problem, og fører til mere end sin rimelige andel af jamming knapper.

Tennis, som tilskuer sport altid har været helt tiden engagement, men hvad der gør videospil versioner af disse sportsgrene mere tiltrækkende er deres evne til at strømline oplevelse. Der er noget af det her, men slogging gennem menuer, som de kæmper for at indlæse fra den ene til den næste, skal være den mindste af spillerens bekymringer, især når der er et væld af godt indhold derinde.

Som forventet , alle de centrale indikatorer for en EA Sports spil er der, fra den oprette en spiller /karriere mode til enkel udstilling play (i begge doubler og singler formater). Der er også online spil - en fed valg for en franchise anden debut - som fungerer godt, og er en af ​​de få oplevelser, som ikke tilskynder til tidlig raseri holde op

Men den virkelige spændende feature er ESPN Classics tilstand, en klog. riff på hvilke andre sportsgrene franchises har gjort i deres seneste par iterationer. Det er hovedsagelig en chance for spillere at genopleve de største opgør i tennis historie, og nogle fantasi dueller - fra Borg vs McEnroe til Nadal vs Federer - kun hoppe i på centrale tidspunkter i kampen, typisk omkring halvvejs igennem. Nogle gange spilleren vil blive bedt om at ændre historien, og ofte vil de være forpligtet til at bevare den, men hver kamp har et par ekstra bonus udfordringer at holde tingene frisk.

Disse udfordringer, som faktisk dukker op over det meste af singleplayer modes, bede om spilleren til at gøre noget fra ramte en dykning vinder aldrig blive brudt på tjene, og typisk sætte point ind enten din oprettede pro statistik eller retning frigøre flere ESPN Classics kampe.

desværre, i sagens natur, er det svært at finde den rigtige kommentar til at passe hver kamp, ​​ikke kun for Classics, men også på tværs af bestyrelsen, er en kæmpe fejl i præsentationen. Visuelt og effekter-kloge, spillet ser godt ud - at levere høj kvalitet spiller og retten gengivelser - men kommentar fra de få mennesker EA Sports corralled ind deltage mister sin originalitet af den første time. Typisk kommentar ikke engang nævne hvad skrider, eller endda situationen ved hånden, og er som regel blot nogle nyttige tennis rådgivning. Du kan ikke vide, at ramme bolden dybt har ingen ulemper, men du sikker vilje efter at have spillet to kampe.

Grand Slam Tennis 2
er den bedste fod frem EA Sports kunne have bragt for en franchise, der vil kæmpe for at finde sit publikum. Der er så meget at sige om titlen, gameplay og har kloge, at de, der give det en chance, selv ikke-tennisfans, rent faktisk vil have en masse sjov. Desværre, i forhold til hvad der er derude for fodbold, fodbold, eller baseball det føles ekstremt mangler i en masse centrale områder, især præsentation og svært at balancere.

Det er stadig, udviklerens anden chance på at få denne sport ret, og i den forbindelse dette spil er meget imponerende. Det er måske ikke være værdig til at tilføje sig til EA Sports katalog endnu, men det er helt sikkert på rette spor.

Har du haft en chance for at checke Grand Slam Tennis 2
? Tror du, at et tennisspil nogensinde kunne opnå samme status som Madden
eller FIFA