Spil Guider > videospil > alle video game > 'FIFA Street' Review

'FIFA Street' Review

Spil Rant Anthony Taormina anmeldelser FIFA Street

Tid til anden EA Sports har været kendt for at tage deres traditionelle sportsgrene franchise, eller bare en traditionel sport, og forgrene dem ud i arkade-stil titler, der mangler det meste af dybden af ​​en Madden
, men mere end gør for det med hurtigere tempo, tilgængelige gameplay. Blandt de egenskaber, som EA har under deres bælte er FIFA Street
, en serie der har været på en kort pause, men er nu tilbage for at fange fodbold fans 'hjerter igen.

Street fodbold, i modsætning til fodbold, der bliver spillet på banen, indebærer en meget mere spændende spillestil, der favoriserer spillere med enorm fodarbejde og hastighed - versus præcis afleveringer og skud. Selve spillet er temmelig ligner en almindelig fodboldkamp, ​​score flere mål end modstanderen, kun med mindre spillere og spille rum er som regel temmelig lukket.

Det meste af appellen af ​​ FIFA Street
, versus en traditionel FIFA
titel, er dens on-the-ball spil. Snarere end en traditionel aflevering, drible, skyde formel, Gade
opfordrer spilleren til at være bolden hog og træk talrige tricks, Jukes og akrobatik. Det hele kommer ud som en smule "showboaty" og borderline umuligt, når sammenlignet med driblekegler mekanik en standard FIFA
spil, men det er en del af skønheden i Gade
.

De præcise driblinger og jonglerer udføres med en kombination af en knap hold og forskellige bevægelser i højre joystick, hvilket gør enhver spiller føler en følelse af realisering og dygtighed. Der er en dybde til flytningen sæt, der øges, mens du spiller og niveau dit team, men selv ud af porten kontrollerne er lydhør og spændende.

En masse af de færdigheder, der er blevet indgroede i hænderne på en FIFA
veteran vil ikke være til megen nytte i Gade
; Men det bør ikke nødvendigvis være en detractor. Kombinere højtflyvende jonglerer med nogle spændende juke flytter gør enhver spiller føler kraftfuld, og aldrig har en chance for et comeback føler uden for rækkevidde. På lovovertrædelse spilleren og hans trup er en kraft, man kan regne med, selvom dine holdkammerater er ikke altid i den rigtige position, eller alt det nyttige. forsvar er desværre en helt anden historie.

En af de største fejl i Gade
er dens manglende evne til at tilpasse traditionelle fodbold fysik til en mere tæt kvartaler spillestil. På overfladen kollisioner ser realistisk og virkelighedstro - EA Sports ny effekt motor er på spil - men mærkelige fænomener som spillere at få sammenflettet og falder ned uden grund er alt for almindelige. Det ser næsten, som om EA Sports tog virkningen motor, gav det et par grænser, der ville passe en indendørs fodbold oplevelse, og ikke teste det så meget. Mindst en halv snes gange et scenarie som dem afbildet i denne video vil forekomme, og, mens sjove, de normalt var temmelig frustrerende.

Et andet stort problem med forsvaret er spillets manglende evne til at holde spiller fra dykning mod bolden. I sagens natur spillets mekanik formodes at lokke forsvareren i går efter bolden, og modstanderen er meningen at køre efter - men normalt spillets AI vil bare sidde der venter, i stedet for at gøre nogen form for fremad angreb. Jockeyuddannelse er tilgængelig, men typisk den bedste fremgangsmåde er blot at indeholde og vente på den stumme AI til at lave en tåbelig fejl, som det gør temmelig ofte på begge sider af bolden. Der var endda tidspunkter, hvor det modsatte AI havde et åbent mål, men besluttede, at et par mere imponerende driblinger var vigtigere end at tage billedet.

Som enhver EA Sports titel FIFA Street
funktioner en robust suite af modes, figurtilpasning og incitamenter for spilleren til at synke deres tænder i. Der er nok nyt indhold - fra 2 -v-2 kampe, der tildeler mål scoret med stil til 5-on-5 arena stil kampe - for at holde spillet fra at føle sig som den samme regurgitated scenario igen og igen. For ikke at nævne, at forbedre dit hold, mens ekstremt tidskrævende (ingen automatisk opgradering option), giver spilleren mulighed for at balancere deres hold til deres spillestil.

Hver af de forskellige typer af spiloplevelsen har sine egne styrker og svagheder, men intet kan sammenlignes med en 4-v-4 eller 5-v-5-kamp. Disse kampe føler mest engagerende og tro mod ånden i gaden fodbold, mens de øvrige kampe, ligesom Panna matcher dette bud mere end et point pr mål, er temmelig ujævn, og kan komme ud af hånden virkelig hurtig.

Online spil er en blandet landhandel, samt: de fleste spillere vil føle-hinanden inden det første minut eller deromkring - og dem med et højere niveau af dygtighed vil normalt trounce den anden med lille indsats. Men at få to jævnt matchede spillere sammen, mens ikke en perfekt lindring af AI problemer, i det mindste giver kampen lidt mere intensitet og bringer en ny dimension af replayability til titlen.

Der er en masse at lide ved FIFA Street
fra mangfoldigt udvalg af play "arenaer" til den dybe tilpasning, men ikke en masse, der imponerer over spillets drible og jonglere mekanik. Klodset AI og dårlig opmærksomhed på forsvar forlade de fleste af de erfaringer følelse mere frustrerende og åbne for chance end en traditionel fodboldkamp fan bruges til, men det væld af modes tilgængelige sikre, at der er nok indhold til at holde dem, der nyder oplevelsen at spille for en lang lang tid.

det er værd at anerkende, at de hurtigere tempo staffage af en gade soccer erfaring kan lokke i afslappet sport eller fodbold fans og den lavvandede karakter af titlens gameplayet måske ikke være så generende, da det ville være at en FIFA
veteran, men som et spil, der er beregnet til fodboldfans bekendt med FIFA
mærke dog forholdsvis, er det svært ikke at føle sig som om Gade
fået mindre opmærksomhed og mindre polsk . Stadig, det er noget nyt og (for det meste) sjovt for fodbold elskere at synke deres tænder i.