Spil Guider > videospil > alle video game > 'Kinect: Star Wars' Review

'Kinect: Star Wars' Review

Spil Rant Anthony mola © Anmeldelser Kinect: Star Wars

Når Microsoft først afsløret Kinect-sensoren de havde en masse at bevise; vil den nye motion control tilbyde noget for hardcore gamer, eller ville Xbox 360-ejere blive underkuet til kedelig skovl ware? Det er, hvor Kinect: Star Wars
kom ind, da Microsoft oprindeligt præsenterede projektet som et svar på kyniske gamere. Havde det udføre jobbet? Kort svar:. Nej

Kinect: Star Wars
finder sted efter begivenhederne i Return of the Jedi
, Luke Skywalker har fundet ruinerne af Jedi templet og sender C-3PO og R2-D2 at gennemsøge bygningen uanset oplysninger forbliver. Der, de mødes med The Commander (læs: spilleren)., Og er i stand til at vælge mellem en række forskellige spilmodes til at deltage i disse spilmodes er virkelig en blandet landhandel, nogle er virkelig sjovt, mens andre er virkelig middelmådig .

de fleste spillere vil formentlig vælge at begynde med kampagne mode, "Jedi Destiny: Dark Side Rising", som finder sted mellem begivenhederne i The Phantom Menace
Attack of the Clones
. Over alle kampagnen er temmelig underwhelming. Kinect: Star Wars
'kunst stil tager indflydelse fra Clone Wars
TV Show, selvom det er virkelig det eneste positive. Mens spillet ser nice, nogle tegn synes ligesom de sidder fast i den uhyggelige dal, især dem, der er taget fra filmene -. Såsom Obi-Wan og Mace Windu

Desværre, mens spillet kan tage inspiration fra showets art stil, det næppe fortæller en historie af samme kvalitet. Historien handler om en flok af uforglemmelige begivenheder og intetsigende tegn, der gør ingen indvirkning på serien kanon. Mens spil som The Force Unleashed
gav Star Wars
fans masser af indsigt i de begivenheder, der førte op til Et nyt håb
, Kinect: Star Wars
tilbyder lidt mere end

selvfølgelig ville det hele være en smule tilgiveligt hvis gameplayet holdt op "droiderne taler, lad os beskytte Wookiees!" - som desværre er ikke. Kinect-sensoren synes at have problemer med at læse grundlæggende bevægelser, hvilket gør Dodge evne meget plettet. Nogle gange vil spillet faktisk genkende sparke som en Dodge, skaber frustrerende øjeblikke, hvor spillerne bliver nødt til at gentage allerede akavede bevægelser. Problemet forværres af mængden af ​​ventetid som spillere vil hoppe, og derefter en eller to sekund senere se deres på skærmen karakter efterligner handlingen. Dette har ikke nogen effekt på gameplayet som Kinect Star Wars
allerede har taget det i betragtning (dvs. spillet er tilgivende), men problemet vil tage spillere ud af oplevelsen.

Lightsaber kontrol " arbejde ", men de er også genstand for problemer med forsinkelser så godt. Den lyssværd på skærmen ikke ligefrem efterligne spillerens bevægelser, og det kan være temmelig afskrækkende. Spillere vil også komme ind lyssværd sammenstød med på skærmen fjender, men endnu en gang kontrollerne er meget plettet. Tag for eksempel headbutt flytte, hvilket ikke altid anerkendt og kan føre til en frygtelig hovedpine, når spillerne forsøger hele tiden at skalle i det virkelige liv. Samlet set kampagnen er spilbare, kan det bare være meget frustrerende at håndtere disse kontrolspørgsmål.

overraskende de mest sjove øjeblikke i kampagnen er de on-rails sektioner. Tja, teknisk set hele kampagnen er på skinner, med mere robust bevægelse tilladt i on-fods kampe, men selv da traversal er begrænset. Men under rummet bekæmpe eller speeder cykelløb spillet væsentlige flår al kontrol fra afspilleren - med undtagelse af sigte og skyde. Dette forårsager Kinect: Star Wars
at spille som et lys-gun shooter, og det faktisk ender med at blive meget sjovere end on-fods kampene

Bortset fra kampagnen, Kinect.: Star Wars
har en håndfuld minispil for spillere at tjekke ud. Den ene havde jeg faktisk den mest sjov med var den ofte roste "Galactic Dance Off", hvor spillerne danse det ud til moderne sange med teksterne ændres til henvisning til den Star Wars
univers. Den game mode styrer meget bedre end den "Dark Side Rising", og endda har en følelse af charme, der er fraværende fra hvad der skulle have været den vigtigste attraktion.

Mens mange blev slået tilbage, når du ser "Ridin 'Solo" video, spille det i det virkelige liv er faktisk en hel del sjov. Dansetrin er alle baseret off af ikoniske øjeblikke i filmene, og det er meget svært at spille tilstanden uden revner et smil. Den eneste virkelige kritik mod "Galactic Dance Off" er nok, at spillet placerer spillerne i en en håndfuld lokaliteter - som alle har deres egne respektive cut scener. Man skulle tro, det var en god ting, desværre disse scener er alt for lang og aldrig ændre sig, så spiller to forskellige sange på Cloud By niveau vil resultere i spillere, der ser samme intro og outro. Desuden kan spillerne ikke mikse og matche locales og sange, så forventer altid at spille "Jeg taler ikke Huttesse« i Jabba Palæ.

Af alle spilmodes, den ene spillere formentlig så frem for mest var pod racing. Meget gerne "Galactic Dance Off", dette er en af ​​de bedre måder - med spillet styrer meget bedre end kampagnen. Spillere kontrollere deres pod ligesom racere i The Phantom Menance
, trækker den ene arm eller det andet tilbage giver spillerne mulighed for at dreje til venstre eller højre, mens du trækker begge og derefter skubbe fremad resulterer i en stak. Spillerne er egentlig kun i kontrol over styring og bekæmpelse af andre racere /miljøfarer, da spillet vil styre pod acceleration.

Pod Racing har sin egen lille historie, hvor spilleren hjælper Watto prøve og genvinde sin plads i pod racing mesterskaber. For dem, der ikke er interesseret i historien, er der også QuickPlay tilstande. Med en kødfuld historie og sjove kontroller, vil spillerne formentlig finde sig besøger Watto garage ret ofte.

Vi derefter tilbage med yderligere to game modes, "Rancor Rampage" og "Dueller of Fate." Begge disse tilstande lider det samme problem som kampagnen, specielt de kontroller, der ikke altid fungerer, som igen tvinger spillerne til alt overdrevne bevægelser - bare at forsøge at få den på skærmen karakter til at gøre hvad de vil. "Rancor Rampage" har spillerne påtage sig rollen som Return of the Jedi
monster, den Rancor - som de bevæger sig omkring et bestemt locale ødelægger alt i syne. Spillerne får udfordringer undervejs, og derefter scoret baseret på, hvor godt de udfører disse udfordringer. Desværre, udfordringer er enten super let eller frustrerende, da Rancor selv aldrig styrer den måde, spillerne ønsker at - og har svært ved at genkende bevægelser til at kaste samt opladning - og fra tid til anden, kan ikke engang gå fremad medmindre spilleren afgifter eller hopper.

"dueller of Fate" er blot lyssværd kampe mellem spilleren og figurer fra enten kampagnen eller større Star Wars
univers. Hvis du kan se forbi lyssværd kontrolspørgsmål, kan spillerne være i stand til at finde nogle sjove her. Men ellers er spillet igen trækkes ned af tekniske problemer med Kinect. Spillere er også sorteres på den tid det tog at fuldføre duel, men forvent ikke at gøre godt på dit første forsøg - især med hvor svært det er for spillet til at genkende ens bevægelser

Kinect:. Stjerne Wars
er et spil, der ikke, hvor vi troede, det ville lykkes, og lykkes, hvor vi troede, det ville mislykkes. Pod Racing og Dans tilbyder de mest sjove spillere vil sandsynligvis have i spillet, mens kampagnen er kedeligt og uinspirerende - og lider frygtelige kontrolspørgsmål. Nogle mennesker kan være i stand til at have det sjovt med det Kinect: Star Wars Hotel (især familier), men alle håber på en raffineret Kinect spil i stil med Den Gunstringer
eller Child af Eden
, kan der appellerer til casual og hardcore gamere, ens - det er bedre at videregive denne ene

Kinect:. Star Wars