Spil Guider > videospil > alle video game > 'New Super Mario Bros. 2' anmeldelse

'New Super Mario Bros. 2' anmeldelse

Gamers har ventet nogen tid for en side-scrolling Super Mario
platformspil, og det er endelig kommet i form af Ny Super Mario Bros 2
. Denne seneste 3DS eksklusive byder et væld af velkendte mekanik, som fans af franchisen straks vil genkende, med et par mindre drejninger undervejs. Og samtidig have en velkendt fundament er godt for spillerne, der nød den oprindelige forudsætning, er det svært ikke at være lidt skuffet over endnu en standard tilbud.

Læs vores anmeldelse af alle detaljer.

historien udspiller sig identisk med hver Super Mario
spil nogensinde. Peach er blevet kidnappet af den tyrannic Bowser, og han bragt tilbage hans børn, de Koopa Kids, til en gang for alle squash hans nemesis. Grafikken er hvad spillerne er kommet til at forvente fra en 3DS titel, og kan være endnu en smule bedre, men 3D selv er helt unødvendigt. Enkelte dele gavn af 3D (dvs. smeltet aske stiger ud af lava), men for det meste, du kan spare på batteriet og spille hele ting med det.

New Super Mario Bros. 2
forbliver meget tro mod sine rødder. Spillere løber gennem hvert niveau i håb om at de kan overvinde de hindringer, æglæggende på deres vej, og nå flagstangen, der står, som altid, i slutningen af ​​hvert område. Der er en betydelig drejning denne gang selv, og det er en, der er lavet temmelig tydeligt bare ved at tjekke spillets æske kunst. Coin samling spiller en langt større rolle denne udflugt, tasking den buttede blikkenslager med at indsamle så mange mønter, som han overhovedet kan.

Hvad har aldrig forklaret ordentligt, er imidlertid, hvorfor Mario pludselig føler behovet for at horde alle disse gyldne mønter. Alt, hvad de virkelig gøre er at tilføje til en meter, der lejlighedsvis dukker op i hjørnet af skærmen. Da mange gamere bekendt med denne franchise vil erindre, indhentning 100 mønter vil tildele dem med et ekstra liv. Da massive mængder af faux valuta lægger om hvert niveau, liv er i rædselsvækkende overflod - gør New Super Mario Bros. 2
føler alt for let

Det gør ikke tingene mere udfordrende, når gamere. får mulighed for at bruge en hvid Tanooki kulør (svarende til den, der findes i Super Mario 3D Land of), som gør dem helt usårlig. Denne dragt vises kun, når hovedpersonen er gået til grunde flere gange på et enkelt niveau, men (i et forsøg på at gøre spillet mere børnevenlige) denne tranche byder på meget mindre af en udfordring end seriens tidligere poster. Det er ikke til at sige, at der ikke er et par hårde områder inden for rammerne af den spilkassette, men der er aldrig en frygt for at løbe tør for liv og få den frygtede "GAME OVER 'tekst skal vises på skærmen.

Selv selvom den overflod af gyldne samleobjekter er tilsyneladende meningsløst, er det siges, at hvis en million indsamles så noget særligt vil ske. For at give dem, der har endnu til at prøve spillet nogle perspektiv, i min første kørsel gennem NSMB2
jeg formåede at få 12.398 af de ikoniske mønter. For at komme igennem Worlds 1-6 i en enkelt spil igennem vil tage omkring fem timer men der er stadig et væld af indhold til completionists at gå tilbage og opdage. Nogle niveauer har alternative udgange, der fører til helt nye verdener, og det vil tage spillerne flere timer at forgrene sig og finde alle skjulte aspekt af denne titel.

Velkendte power-ups såsom champignon, Mini champignon, Mega Mushroom, Fire Flower, Star Man, og Super Leaf alle gøre deres triumferende tilbagevenden, men desværre er der ingen friske tilføjelser. Hvor fortid Ny Super Mario Bros.
spil indført nye dragter eller gameplay mekanik, er der meget lidt nyt indhold i denne omgang -. Med undtagelse af to helt nye power-ups

Den Gyldne Blok er en af de nye tilbehør, da det kan placeres på Mario hoved, når han kommer på tværs af en. Ifører den gyldne hjelm vil netto spillere ekstra mønter (og sprint vil bulk op deres fiktive bankkonti betydeligt), men der er kun en begrænset mængde tid, at den blanke hovedbeklædning kan tages i brug. En anden ny punkt på dagsordenen er Golden Flower, og det kan meget vel være den mest over-drevne element nogensinde udtænkt. Scoring en af ​​disse dårlige drenge bliver Mario i massivt guld, og tillade ham at smide guld-dækket blomster-esque brand, der eksploderer ved nedslaget. Der er ingen tvivl om, at elementet passer motivet af New Super Mario Bros. 2
perfekt, men det er meget svært at blive stoppet efter en falder i din besiddelse.

Efter hovedhistorien er blevet afsluttet, helhed af 'Coin Rush' tilstand vil være til rådighed for gamere. "Coin Rush 'er en temmelig selvforklarende titel, er det målet at samle så mange mønter, som overhovedet muligt inden for en begrænset tid. Tre tilfældigt udvalgte niveauer skal udfyldes side om side, og dermed vil tildele spillere en høj score baseret på, hvor godt de gjorde. Denne score kan derefter distribueres via StreetPass, og tilfældige fremmede, du har interageret med, vil blive tildelt opgaven med bestialsk mønten samling, du har arbejdet så hårdt for etableret.

Med hensyn til at interagere med andre spillere, der er også en co-op mode tilgængelig i New Super Mario Bros. 2
. Player-2 vil blive givet kontrol over tragisk overset Luigi, og de to Super Mario Brothers kan krigsstien over Mushroom Kongerige hengive sig enorme mængder af gyldne diske og udsætter deres forslugne mørke sider. Den co-op gør noget radikalt anderledes end andre co-op Mario spil selv, ved at give kontrollen over kameraet til en spiller. Den, der har kontrol over kameraet forbliver i midten af ​​skærmen, hvilket betyder, at den anden spiller frit uheld vandre off-screen og dø.

Selve kameraet ikke er dedikeret til en spiller imidlertid som den anden kan frit stjæle det, når de vil. Som man kan forvente, kan dette medføre en morsom mængde balladen, hvilket er godt for et par griner. Det bliver gamle efter en kort tid dog, og det er spændt på, hvorfor Nintendo ikke bare give spillerne fri regeringstid på kameraet. Lad dem begge at opdele ville have gjort meget mere mening. Hver spiller har deres egne 3DS, og det er en skam, at de er tvunget til at spille følge lederen hele co-op oplevelse.

Ny Super Mario Bros 2
ikke sætte nok indsats til at tilføje noget nyt til den traditionelle formel, og det er tragisk givet potentialet en 3D-håndholdt giver udviklerne. Trods en glansløse Super Mario
spil, det er stadig en stor platformspil ved enhver standarder, og en, indhold-sultne bærbare ejere vil helt sikkert ønsker at eje. Der er et par velkendte power-ups, en genkendelig støbt, og masser af skjulte veje til eventyr gennem, men der er bare ikke nok her at gøre dette til en opsigtsvækkende 3DS titel.

New Super Mario Bros. 2
er i øjeblikket tilgængelig til Nintendo 3DS

-.