Spil Guider > videospil > alle video game > 'Borderlands 2' anmeldelse

'Borderlands 2' anmeldelse

Når Borderlands
udgivet tre år siden, rejste forventninger til, hvad spillerne kan forvente fra co-op RPG skydespil. Værdsættelse en cel skyggefuld kunst stil og giver spillerne frihed til at rejse, hvor de ønsker med tonsvis af våben til legetøj med, Borderlands
hjalp definere "looter shooter" genre, nemt at tjene en masse ros, en masse penge og selvfølgelig en efterfølger.

med Borderlands 2
, Gearbox Software har til formål at fastholde, hvad fans elskede fra den oprindelige og forbedre sine fejl. Har det lykkedes? Læs videre for at finde ud af!

Borderlands
var et stort spil. Borderlands 2
er endnu større. Meget større. Mens det ikke er designet som en åben verden sandkasse, en verden af ​​Pandora denne gang indeholder en større vifte af åbne miljøer, som spillerne kan krydse til via fast-rejse stationer eller stier på grænsen af ​​hvert kort. Inden for de miljøer selv, de fleste områder indeholder køretøjer stationer, hvor spillerne digitalt kan gyde en af ​​to ture, der kan bære to eller flere spillere. De er ikke så meget anderledes, og der er en forspildt chance der, især i betragtning af nogle af de fjendtlige enheder i spillet (dvs. den flyvende Buzzards).

Ligesom det første spil, en af ​​de vigtigste salgsargumenter for Borderlands 2
er den fire-player kooperativ gameplay det giver, og igen ligesom sin forgænger, der er fire unikke spilbare figurer at vælge imellem. Hver figur har en unik karakter-definerende evne, fra at placere en pistol tårn til dual-svingende ethvert par af våben, og hver kommer med tre skill træer for spillere til fremskridt hen imod. Tegnene fra det første spil er erstattet af nye ansigter Axton, Maya, Salvador og Zer0 - der kan alle tilpasses med oplåselige skind - men originalerne alle spiller en vigtig rolle i spillets historie, der ofte tjener som quest-givere

Ikke. kun er Borderlands 2
større, men dens kampagne er meget længere, stueur i på lige under 60 timer for spillere, der forfølger de fleste af de sidemissioner. I den forbindelse er spillets fortælling opdelt i kapitler, hver med én hovedhistorien-baserede søgen. Inden hvert kapitel er der masser af side-quests at udrette, og denne del af spillet mangler stadig. Mange af disse 60 timer kan rette fjernet som mange af de sidemissioner involverer hentning og hente genstande eller dræbe en vis mængde af dette og hint. Hvis spillet ikke kræver ofte så meget back-og-tilbage rejse, ville mange af de quests ikke lyst gøremål eller forhindringer. Dette spørgsmål bliver værre midt i spillet, når historien slæber lidt og hvor spillerne kan bunke på side-quests kun til at indse, at efter at have gennemført et par stykker, behøver de andre ikke tilbyde belønninger eller mængder af erfaring værd at arbejde hen imod.

Borderlands 2
gælder til sine looter shooter oprindelse, kontinuerligt og konsekvent belønne spillere med loot bunker efter loot dråber efter loot bunker - hvoraf de fleste skalaer som spillerne gør. Du vil hurtigt opdage, at det meste af det er ikke værd at samle op på grund af sin lave værdi eller forældede statistikker selv. Denne erhvervede junk i stedet vil blive brugt til at handle-in for kontanter, men Borderlands 2
ikke gøre meget for at give spillerne et incitament til at spare op. Med penge kan spillerne gå til butikker og automater, blot for at finde poster ikke så god som det, de allerede har efter et par timers gameplay, eller de kan blæse det på spilleautomater. De slots er spillets måde at give spillerne en sjov chance på at tjene mere værdifuld plyndre, den mest værdifulde af hvilke er de super-duper-sjældne appelsin poster og Eridium, sidstnævnte som kan bruges på det sorte marked for at købe fast spiller opgørelse opgraderinger (dvs. mere ammunition opbevaring eller inventar plads).

Eridium er plottet kørsel element (bogstaveligt talt) af Borderlands 2
. Historien om det originale spil fulgte fire Vault Hunters søger efter en legendarisk hvælving rygter om at være fuld af fremmede teknologi med hjælp af den mystiske Guardian Angel og den hylende morsomme claptrap robot - kun for at finde noget meget, meget værre, før forsegling sagde hvælving for yderligere to århundreder. Efterfølgeren opfanger fem år senere, hvor begivenhederne i det første spil er hvælving kamp har fyldt Pandora med den værdifulde Eridium mineral. Evil Handsome Jack høst det og som et resultat, eksponentielt har udvidet sin magt, så hans Hyperion organisation til stort set overtagelse Pandora. Han sigter mod at bruge den nøgle, der åbnede den oprindelige hvælving til at åbne en anden, lige så problematisk hvælving, og det er op til de Vault Hunters, nye og gamle, at sætte en stopper for Jack rædselsregime.

Historien er brugbar og fans, der nød lore bag det første spil vil være tilfreds med, hvordan det udvikler sig i efterfølgeren. Med hensyn til gameplay er dog historien hurtigt skubbet til side til fordel for open-miljø skudvekslinger mod hundredvis, hvis ikke tusindvis af banditter, skabninger, mini-chefer og en række skøre karakterer. Det er en meget simpel formel, der blev afholdt højere takket være kreative og underholdende karakterer, både gode og dårlige.

Borderlands 2
kan føle ekstremt lignende, men det gør forbedringer våben, der tilbyder glattere gameplay, forbedret AI på fjender og langt mere varierede miljøer og skabninger. Det er sagt, de miljøer - trods bliver præsenteret i en bredere vifte af æstetik - er stadig mest kedelige og tomme, tjener kun tilbyde spillere interessante sæt stykke kampe, plyndre og masser af sjov Påskeæg herunder pop kultur referencer og råbe-outs til andre spil (se: Minecraft
mine)

Som en naturligvis trøste-fokuseret spil, opgørelsen menuer på pc'en er ikke godt designet til musen eller skærmopløsning i tankerne.. Der er et par grafiske fejl i organisere opgørelse, da der er med tekstur pop-in og forhindring klipning, men for det meste, Borderlands 2
er et rent designet opfølgning. Hvis du elskede din tid i Pandora i første omgang, vil du helt vild Borderlands 2
. Det er mere af det samme med nok ændringer for at tilbyde noget nyt og særligt. Vi anbefaler, at du spiller med venner, som så meget tid alene i Pandora måske ikke er så givende (vi taler ikke kun de åbenlyse sociale konsekvenser, men selve spillet), da det rejser udfordring niveauet og kvaliteten af ​​loot afhængigt af, hvor mange spillere er festet op.

spillet indeholder også en af ​​de fedeste introer af ethvert spil i de seneste år, så det er en nem krog, hvis du er usikker og ønsker at prøve det. Og du bør. Det er en loot kiste værd af sjov

Borderlands 2
fås til PC, PS3 og Xbox 360. Spillet Rant spillede pc-versionen for denne anmeldelse