'Hitman: Absolution' anmeldelse

spil, før at komme tilbage til den lange-in-udvikling Hitman:. Absolution
, og efter omkostningsbevidste os på E3 sommeren før sidste, er det endelig at ramme detail

Er Hitman : Absolution
markere en god returnering af stealth franchisen og nok nye funktioner til at konkurrere med den sene generation konkurrence? Læs videre for vores gennemgang

Absolution
begynder med hovedperson Agent 47 -. En velklædt, skaldet og barcoded lejemorder - støder den nu rogue Diana Burnwood, hans gamle handleren fra hele < em> Hitman
serien. Derfra spilleren begiver sig ud på en rejse af forløsning og personlige vendettaer på tværs af en bred vifte af lokaliteter. Spillere kan ikke nødvendigvis føler de følelsesmæssige konsekvenser af Agent 47 plot-kørsel beslutning eller tanken om, at tegnet er på sin laveste punkt, og nytilkomne vil ikke pleje, men spillet gør et godt stykke arbejde på threading sammen missionerne på en meningsfuld måde og dens historie er styrket af velskrevne og vildt underholdende understøttende tegn, der udgør for Agent 47 tomme personlighed og sjuskede dialog i mellem mission cut scener

Ligesom sine forgængere, Hitman:. Absolution
er meget lineær, men det fastholder en af ​​seriens centrale søjler i at give spillerne masser af muligheder for, hvordan spillerne kan bevæge sig fra punkt A til punkt B, og det er her spillet virkelig skinner, bogstaveligt talt. De visuelle og præsentation er fantastisk og hvert eneste kort er ekstremt unik og varieret, at holde spillerne på deres fødder og altid gøre oplevelsen føler nye og engagerende.

Mens spillet væsentlige kaster spillerne ind i et enkelt lukket sæt stykke efter det andet, hver efterfølgende kapitel er større og mere omfattende. Spillere skal give lidt mere tålmodighed og sætte flere kræfter ind scouting ud lokationer og planlægger en fremgangsmåde, og der er en masse nye måder, der kan opnås. Der er chefer for de fleste mission områder i en vis forstand, men de (de specifikke mål) kan tages med en kugle, en takedown eller en omhyggeligt udtænkt fælde, hvilket betyder at de ikke er super soldater og er som regel kun differentieret ved bedre våben. < p> IO s Glacier 2 motor giver Agent 47 mulighed for at udføre operationer i miljøer besat af hundredvis af NPC'ere ad gangen, fra jublende publikum på kampen nat og myldretiden pendlere til at feste skarer downtown. 47 kan nu skjule blandt folk ud over skyggerne eller i forklædning. Evnen til at blande med mængden minder om den Assassins Creed
spil, og det er en rammende sammenligning for mere end blot denne grund.

Syndsforladelse
omfavner idéen om, at Agent 47 er ikke nogen almindelig person, ikke at han nogensinde var som en bio-manipuleret dræbermaskine, men nu har han mere end bare erfaring og know-how af verdens bedste lejemorder. Han har også hvad der svarer til supermagter i form af 'Instinct. «Instinct (tror Assassins Creed s
Eagle Vision) er IO Interactives måde at give serien et par nye gameplay-elementer, der ændrer den måde, spillerne strategize eller engagere i kamp. Den vigtigste funktion er den simple evne til at aktivere Instinct når som helst, at ændre visningen til en X-Ray som overlay, hvor 47 kan se NPC'ere gennem vægge, kan identificere ven fra fjende, og kan se stierne i bevægelige mål.

Brug Instinct - spillets mest "video gamey" funktion - er nøglen til at planlægge ud en sti af traversal for at undgå at blive opdaget, eller for at se hvor fjender kan nærmer sig fra hvis engageret i kamp. Aktivering Instinct vision reducerer ikke Instinct bar - som fylder op, når spiller fuldfører stealth takedowns eller fuldfører målsætninger - men tro os, når vi siger at have denne evne ikke gøre spillet lettere. Når i forklædning og fjender begynder at tage varsel, kan spillerne aktivere Instinct, handler det for et par sekunder af resterende ubemærket mens sigtelinierne for den mistænkelige. Dette skal bruges meget sparsomt, men tilføjer et vigtigt element af risiko og intensitet til at lukke kvartaler situationer.

Det sidste element af Instinct er det punkt skydning funktion, som velsagtens ikke bør kræves for elite spillere og dem spille på deres andet og tredje gennemspilninger, der har brug for at forblive skjult for at lykkes (at opnå høje scores). Aktivering punkt skydning, mens i Instinct visning vil bremse tid til en en nær stilstand og lade spillerne tag steder, hvor at skyde, hvad enten det er mennesker eller (eksplosive) objekter. Dette vil lade 47 bruge sin ikoniske Silverballer pistoler (eller enhver anden pistol) for at sende et rum fuld af mennesker med omhyggeligt placeret headshots, men hver mærke placeret (og jo længere det tager at placere dem) dræner Instinct ret hurtigt.

i teorien bør punkt skydning bidrage til at gøre de sjældne ildkampe i det åbne mere overskueligt, men aktivering punkt skydning i varmen i det øjeblik viser tricky til tider, og afsendelse ikke-mål resulterer i en heftig point straf. Hitman: Absolution
holder løbende styr på point i hver mission, tjente for at fuldføre mål med heftig bonus for at gennemføre dem på bestemte måder (dvs. ved hjælp af miljø). Point kuperet og spillere straffes dog for at tage ud andre NPC'ere, uanset hvor ondt de kan være, selvom dens ikke-letal. Negative punkter kan ofte afbalanceret ud ved at skjule kroppen i sprudlende antal skraldespande og toiletter, men bliver spottet eller deltage i ildkampe straffer på en måde, spillerne vil føle sig tilbøjelig til at indlæse den nyeste checkpoint gentagne gange.

punkt system tilskynder og belønner stealth gameplay, og det beløber sig til belønne Agent 47 med statistiske bonusser, men det er at straffe på en måde, der ikke belønner andre stilarter af leg. Det er en skam, fordi dækslet-skydning kampmekanik er meget sjovt. Spillere kan finde point bonusser ikke altid værd at den tid og indsats, der kræves til gentagen trial and error test af optimale strategier, og visse missioner kan tvinge spillere til et hjørne, hvor den sjoveste (eller mindst frustrerende) måde at fortsætte er at skyde din vej ud . Absolution
er uhyre genspillelige og bekæmpe-fokuserede spillere vil i det mindste lære lå på jorden og alternative ruter på deres første gennemspilning. For dem der ikke er interesseret i re-doing missioner vil dog spillet fortsætte med at straffe dem med negative scores.

Ikke alle vil afslutte spillet i henhold til Absolution
direktør Tore Blystad, men for de completionists, Kontrakter tilstand er den perfekte måde at genopleve spillets niveauer og NPC i en helt anden måde. Kontrakter tilstand lader spillerne skabe udfordringer ved at udvælge NPC mål og visse regler (dvs. bruge et bestemt våben, undgå at blive opdaget), og når de selv udfylde den, kan andre konkurrere om den højeste score, alt imens tjener i spillet penge til at købe forklædninger, våben og opgraderinger.

Døre åbning uden nogensinde at rørt og lukke langsomt på deres egne, pistoler optræder i hænderne på Agent 47 uden nogensinde at blive trukket og til udklædning magisk belægning på hovedpersonen, uforklarligt ændre tilbage til standard påklædning mid -mission, sammen med andre forsvundne animationer sætte Hitman: Absolution
en smule bag folk som Max Payne 3
i form af polish, men Hitman: Absolution
er en smukke spil alligevel.

Gennem spillets kødfulde kampagne spillere vil finde sig lejlighedsvis falde i ældgamle stealth spil problem slibning ned forudsigelige AI, men niveauet design, kreative og unikke historie-drevet mordet dødbolde og solid gameplay hjælp Hitman: Absolution
stå som en af ​​de mest sjove og givende stealth spil til rådighed. Et bud til bedste i serien, Hitman: Absolution
kræver tålmodighed, taktik og hovedet koldt, og hvis i første omgang, behøver du ikke lykkes, så prøv, prøv igen. Selv hvis du lykkes, prøv igen at gøre det bedre

Hitman: Absolution