Spil Guider > videospil > alle video game > 'Diablo 3' Console anmeldelse

'Diablo 3' Console anmeldelse

Selv om det har været mere end et år siden Diablo 3 fotos blev udgivet på PC og Mac, mange forbrugere har endnu ikke glemme smerten og frustration forbundet med, hvad er nu så tilbage på som en af ​​de mest smertefulde single-player spil lancerer i historien. I de 15 måneder, da mindre end ideelt lancering af hack og skråstreg dungeon crawler, har Blizzard Entertainment udgivet en lang række opdateringer og rettelser, der alle har fundet vej til den nye konsol port Diablo 3 fotos . For hvor tæt Diablo
franchisen er forbundet med pc-spil, kan du blive overrasket over, hvor godt porten spiller på konsoller.

Alle de samme styrker og svagheder i vores indledende Diablo 3
PC review sidste sommer stadig eksisterer i konsollen havn. Det er ingen tvivl om, at pc-versionen havde et par ulemper og nagende spørgsmål, der var frustrerende at beskæftige sig med efter kampen tilbragt næsten 10 år i udvikling. Det var klart fra første akt, at kvaliteten i historiefortælling og præsentation i løbet af de cutscenes var på et andet niveau i forhold til den dialog, der tilbydes i spillet. Problemet var en smule distraherende, men ikke nok til at ødelægge erfaringen. Nogle gameplay mangler ligesom det er nødvendigt at højreklikke uidentificerbare varer fundet i plyndre eller køre rundt i cirkler optagning spredt guld spyede ved at dø fjender bremset handlingen ned for ofte. Bortset fra disse små problemer, var det klart, at Blizzard havde nået sit mål om at indføre et nyt og forfriskende niveau af dybde til ligetil kampsystem.

Den mest indlysende, og interessant, ændre, at konsollen porten bringer til bordet er den remapping af den klassiske peg og klik tastatur og mus combo til Xbox 360 og PS3 controllere. Som Monks, Barbarians, heksedoktorer, Wizards og Demon Hunter niveau op; oplåste evner er kortlagt til ansigt knapper, udløser, og kofangere. Bevægelsen styres med venstre analoge stick og den højre pind er reserveret til dodging indgående angreb. Dette er omkring det punkt, hvor de fleste veteran spillere Diablo
begynder at spørge sig selv, " Så ... Hvordan kan jeg sigter?
"

I stedet for at give spillerne mulighed for at bruge en analog stick til at pege på en fjende, konsollen version har spillere målrette fjender ved vender dem ved hjælp af bevægelsen stick. Når en figurs bevægelse peger i retning af en fjende, vil den målrettede skurk synes at være malet rød. Som du måske forestiller dig, dette system helt fjerner noget af den præcision, der bliver afgørende på højere niveauer.

På trods den frihed, som er opnået ved at køre rundt med en analog stick i stedet for den traditionelle klik for at flytte systemet, hardcore spillere vil sandsynligvis befinder sig frustreret i vanskelige boss-kampe. Bevægelsen og målretning systemets mangler er mest iøjnefaldende, når chefer frigøre horder af yderligere håndlangere, der skal blive udslettet, og du sidder fast famlende den analoge pind til at skifte mellem sværm af målene. Spillere vil også finde sig mangler den præcise klik for at flytte systemet, når jorden er dækket med et areal-of-effekt angreb, og de har brug for hurtigt og præcist at nå et lille par pixels af tilflugt.

Ændringen i at målrette systemer er langt mindre indgribende for nærkontakt klasser, der kan lide at få ret ind i blandingen og smide cirkelspark, så spellcasters og Demon Hunter vil sandsynligvis bemærke denne ændring mest. Den manglende præcision bliver mindre irriterende som tegn bliver mere kraftfulde og bølger af håndlangere kan blive udslettet nemt, men det er vigtigt at præcision afgjort genopstår i slutspillet.

som slutspillet nærmer sig, forbrugere, der allerede spillet PC versionen vil mærke en betydelig stigning i kvaliteten og hyppigheden af ​​loot bliver fundet. For at eliminere den stort set kontroversielle auktionshuset funktion (både rigtige penge og in-game penge versioner), Blizzard lavet nogle tweaks til de nærige plyndre drop satser. PC-versionen er blevet kritiseret siden dets frigivelse for sine mindre end generøse drop satser og Blizzard har udgivet flere opdateringer at justere systemet. Uden evnen til at købe varer fra andre brugere Blizzard gjorde sikker konsol spillere kunne håndtere slutspillet ved at tilbyde meget favorable drop satser. Du vil opdage med den tid, din femte eller sjette Legendary stykke falder, at det ikke er helt så speciel eller fest-værdig i denne version

Den online spil virker lige så problemfrit som pc-versionen.; giver mulighed for op til fire spillere til hold-up og raid dungeons uden kompliceret invitere systemer at bremse handlingen. Når det er sagt, en af ​​de bedste tilføjelser, der tilbydes af konsollen version er den offline co-op. Drabet chefer og opsplitning plyndre med venner er en af ​​de mest spændende dele af at spille Diablo 3 fotos, så det er ingen overraskelse, at spændingen er endnu større, når dine partimedlemmer er på samme sofa. Der er et ekstra niveau af sjov, der er tilføjet ved at se din vens ansigt, når hans første legendariske våben dråber eller når du kommer til yell på nogen i person for at stå i en glødende pulje af gift og tørrer din fest.

Den eneste virkelige ulempe af den offline co-op mode er behovet for at vente, mens hver spiller pauser og justerer sin beholdning og færdigheder separat. En ny "hurtig udstyre 'funktion blev tilføjet til spillet for at give spillerne et par detaljer om, hvorvidt et nyt stykke gear er værd udstyre. Evnen til at smide på en ny roret med hurtige tryk på en knap er absolut praktisk, men desværre den "hurtige udstyre 'værktøj tilbyder ikke specifikke egenskaber om Magic, Rare, eller Legendary elementer. Som du kan forestille dig, det betyder spillerens vil holde pause i spillet til at analysere de elementer alligevel. Dette vil bremse tempoet i en offline co-op spil efter næsten alle stor kamp.

Som en kendsgerning, vil hele moderniseret lagersystem tage lidt tilvænning. Menuerne split beholdning i en række kategorier. Det betyder, at en handling som at udstyre en ny ring eller våben er begravet bag en eller to flere knaptryk end pc-brugere er vant til. På trods af, at den nye radial menu får arbejdet gjort, vil spillerne stadig finde sig en smule frustreret over den kedelige række trin, der skal udføres for at fuldføre simple opgaver som at sammenligne statistik på to stykker udstyr. Systemet er temmelig intuitiv, men der er ingen tvivl om, at alle de ekstra sekunder spildt i menuen langsomt vil tage væk fra kostbar tid, der kunne være brugt sende dæmoner tilbage til helvede.

Det kan være en smule langsommere til at navigere, men Blizzard heller formår at gøre et par forbedringer til spillet med den nye opgørelse menuen. Den opdaterede Værktøjet indeholder nu en junk-funktionen, som giver spillerne mulighed for at markere plyndre for masse salg eller bjærgning. Hvert element også kun fylder en opgørelse slot i det nye system, som eliminerer Tetris-esque organisation, der er nødvendig for at styre lageret i pc-versionen. I slutningen af ​​dagen, er det tid spildt af det nye systems clunkiness næsten annulleret af den tid, der er gemt takket være disse tilføjelser.

Selvom vi ikke kender, hvis eller når den kommende Reaper of Souls
ekspansion vil gøre sin vej til konsoller, andre post lancere tilføjelser til pc-versionen, ligesom det post-niveau 60 Paragon System, er allerede blevet indarbejdet i konsollen porten. Hvis dedikerede spillere kan klare at navigere det nye system målretning i disse punishingly svære ende-game boss-kampe, så konsollen udgave bør have nok indhold til at holde dem travlt i meget lang tid.

Konsollen frigivelse af Diablo 3
giver hack og skråstreg fans nye og gamle en anden chance for at opleve en titel mange gamere har været spændt afventer i 10 år. Elimineringen af ​​behovet for at jage opgraderinger på auktionshuset og manglen på en smerteligt frustrerende lancering bør give spillerne en chance for rent faktisk at bruge deres tid på at nyde byttet fyldt action RPG. Nedjusteringen i controller præcision og den tidligere kvalitet kløft mellem filmscener og in-game historiefortælling holde konsollen version af Diablo 3
tilbage fra perfektion, men spillerne vil stadig finde sig rekruttere venner til at deltage i og synker endeløse timer ind i den vanedannende jagt efter bytte.

Vil du være en fordobling-dypning og picking up en anden kopi af Diablo 3
at tjekke ud, hvad konsollen har at byde på?