'NBA Live 14' anmeldelse

spillet, der kan starte den næste generation af konsoller til EA Sports og bringe en værdig rival til 2K Sports 'dominerende NBA 2K
serie?

I et ord , no. NBA Live-14
afsendt, og det er et stort skridt i denne serie. Det ligger langt under dens direkte konkurrent, NBA 2K14
, og er uden sammenligning den værste EA Sports udgivelse på PlayStation 4 og Xbox One. Det har også været den mest gransket fuld retail spil af den nye konsol generation.

NBA Live 14
har alle de tilstande, du ville forvente fra en traditionel EA Sports titel. Tip Off er din klassiske udstilling mode. Head To Head er online spil. Dette dækker de traditionelle enkeltstående spil, samt sæsoner, hvor du spiller 10-game sæsoner, og afhængig af din rekord, kan bevæge sig op i graderne.

Den nyeste tilføjelse til online er den bedste- af-Seven tilstand. Dette gør det muligt for spillere at matche op med en ven og spille, du gættede det, en bedst af syv serien. Jeg har ikke været i stand til at teste Best-Of-Seven fordi i spillet venneliste synes ikke at vise spillere online for os, selv når den normale PS4 venneliste viser dem spille.

NBA Live 14
også skibe med standard single player karriere mode navngivet Rising Star. Spiller oprettelse og tilpasning i denne tilstand er ret begrænset. Som et eksempel, når der vælges en spiller hoved, er der kun 20 muligheder i alt, der dækker området fra alle hud farver. Manglen på muligheder gør det meget svært for spillere at gøre en reel person. . Mærkeligt nok, at der er et væld af tatovering muligheder, men de tilpasningsmuligheder, der betyder mest mangler

At spille singleplayer fremhæver det centrale spørgsmål om den længe ventede spil - de svage off-the-ball gameplay. Mens på forsvar, vil spillerne bemærke, at når bevogtning en modstander, vil det tegn på skærmen ikke bevæger sig i 5-7 sekunder. Hvis bevogtet karakter tilfældigvis har bolden, er der en god chance for at han vil stå med dig på toppen af ​​nøglen og bare drible. Sætte lidt tid ind i Rising Star mode - som er så grundlæggende som det får for en organiseret række af kampe - det bliver hurtigt klart, at AI er delvist brudt. De svagere visuelle forhold til sine sports spil rivaler kun tilføjer endnu et lag til skuffelse

Der er også Dynasty mode, hvor spillerne bliver General Manager for en NBA hold. Igen, dette er en meget minimal tilstand. Du kan ændre personale, styre holdet arbejdstidsplanen, og udvikle spillerne. Det er om det. Der er ingen mulighed for at gøre ting som at flytte dit team, eller lege med andre spillere i en online dynasti.

Gameplay til side, en anden kerne problem med NBA Live 14
er, at væsentlige hver tilstand er absolut minimum, du ville forvente fra en EA Sports titel. Selv Ultimate Team-mode er en svag efterligning af de versioner, der vises i deres øvrige titler. Ikke at have en auktion blok næsten gør denne tilstand en ikke-starter. Den eneste måde at opbygge et team op er at male spil med din lavere dygtige starter hold for at tjene mønter nok til at købe pakker. Det vil sige, medmindre du ønsker at bruge rigtige penge via out-of-place og optjente microtransactions.

Den eneste tilstand, der synes at være konkretiseret er den store Moments udfordringer. Her har du mulighed for at spille vigtige øjeblikke af de seneste virkelige liv spil og konkurrere med venner på leaderboards. Disse kan være alt fra at forsøge at matche et hold pointe i alt for en vis mængde tid, at gøre tre 3pt skud i 90 sekunder, til at gentage, at sidste sekund buzzer beater fra den anden aften. Udfordringer opdateres dagligt holder tilstanden frisk.

På et tidspunkt EA Sports skulle frigive et basketball spil. Det er præcis, hvad de gjorde. Det er ikke den bedste, og det kan næppe betragtes som god. Faktisk er det er ikke godt. NBA Live 14
producent Sean O'Brien indsendt en undskyldning slags kun fire dage efter, at de spil frigive hvor han lover en masse ændringer i dette års spil, fra animation og grafiske opgraderinger til at hjælpe spillere lettere at forstå gameplay kontroller. I en verden, hvor NBA 2K14
eksisterer, dette spil kan ikke anbefales, før disse løfter bliver fulgt op på.

Ligesom EA Battlefield 4
, NBA Live 14