Spil Guider > videospil > alle video game > 'Batman: Arkham Origins' Cold, Cold Heart DLC anmeldelse

'Batman: Arkham Origins' Cold, Cold Heart DLC anmeldelse

Den opmærksomhed omkring Batman: Arkham
serien - udtænkt af Rocksteady Studios - har måske for nylig vendt mod holdets sidste post i franchise, men de udviklere søger at fortælle oprindelsen historien om den ikoniske superhelt og hans rogues galleri er ikke gjort endnu. Med flere af Batmans mest skurkagtige modstandere allerede indført i Batman: Arkham Origins
, holdet på WB Games Montreal reddede en af ​​de bedste til sidst: Nu kan spillerne endelig se det første møde mellem den mørke ridder og hr . Frys i 'Cold, Cold Heart' DLC.

Angiv blot få dage efter Wayne overlevede et stormløb af snigmordere og hyrede kanoner i begivenhederne i Origins
, 'Cold, Cold Heart' bringer volden til Wayne Manor selv, med den mystiske Mr. Freeze Crash en humanitær galla befolket af nogle af Gothams øverste skorpe. Selvom Bruce Wayne kan ikke være det primære mål for angrebet, kan han ikke modstå et godt mysterium - især hvis det betyder manhandling bøller massevis

Det er værd om, at den vigtigste kritik findes i de fleste anmeldelser af Arkham. Origins
(herunder vores egen) var, at WB Games havde svært udvikler eller væsentligt raffinering Rocksteady formel, blot at tilbyde mere af det, med ekstra snoninger eller ekstra funktioner. Det i sig selv var sandsynligvis en betydelig opgave, men det helt sikkert betød spillet ville forlade kun de fans trang mere
indhold - ikke nødvendigvis forfriskende indhold - virkelig tilfreds. Heldigvis 'Cold, Cold Heart' giver udviklerne en chance for at få kreative.

For startere, det overraskelsesangreb giver fans en mulighed for at se, at en jakkesæt og slips ikke hindrer Waynes kamp dygtighed. Desuden mulighed for at navigere gennem Wayne Manor, det er underjordiske niveauer, og, ja, Batcave, er altid en spændende udsigt for enhver seriøs fan, kort som det kan være. Med denne side af helten forlod stort set uudforsket i videospillet rum (bortset fra den inspirerede åbningen af ​​ Arkham City of), det føles som om udviklerne stadig tilbage masser på bordet.

Spillerne vil være behandlet til den standard blanding af stealth angreb og 'Predator Room' design af de tidligere spil, men opgaven med at udfylde dem ved hjælp af kun Bruce Waynes snedige - ikke gadgets eller traversal evner - udnyttes til et minimum. Det er en skam, da det føles som holdet havde kompetence til at bringe nogle gamle skole stealth gameplay i formlen gennem en under-drevne Batman; men denne DLC er beregnet til at fokusere på Mr. Freeze, ikke Bruce Wayne indenlandske liv

Historien i sig selv passer tonen og levering, som fans er kommet til at forvente.; mindst, historien leveret gennem pre-renderet cut-scenes. Mens disse dele er den slags godt instrueret og nostalgi-fremkaldende historiefortælling, at tegneserie fans først kom til at beundre fra Rocksteady behandling, de vanvittigt-flagrende læber og ru design af udvekslinger i spillet vil have spillerne ser frem til en dosis på næste- gen i Arkham Knight
.

med en historie, der er op til opgaven med at indføre den isnende skurk med nok sympati at holde hans centrale motivationer klart, det er en god ting, at WB Games Montreal følte tvunget til at føje til kernen gameplay. De, der afspilles via Arkham City of husker Freeze boss kamp som en af ​​de mere overbevisende, der kræver spillere til at bruge miljømæssige farer og fælder for at bringe skurken ned, i modsætning til et frontalangreb. Heldigvis har designteamet fulgt et lignende koncept med 'Cold, Cold Heart. "

Bortset fra den uundgåelige boss kamp, ​​er risikoen for at håndtere sub-nul våben er mere varieret end de måtte være. De fryse-ray-svingende fjender bringer et element af unddragelse til større slag, med spillere i stand til at vende våben mod andre intetanende bøller. Tilføj i Batmans taktik med at trække bøller til centrale områder, før knuse dem under faldende is, og kernen gameplayet er mere en afgang (hvis ikke en evolution
, præcis) end forventet.

Intet griber en spotlight som en helt ny Batsuit, selvfølgelig, og Extreme Environment (XE) Suit skuffer ikke. Den hulking, vejrbestandig rustning påvirker ikke Batmans evner eller agility, men sine varme handsker og Batarangs counter Mr. Freeze taktik så godt, det er næsten som om de var designet til at håndtere denne meget udfordring ... men hvem er at sige?

Hvor tidligere Batsuits og oplåselige skind var rent kosmetisk, XE Suit arsenal både i og uden for kamp er en velkommen afveksling. Selv om variationer, som ikke genopfinde hjulet på nogen måde, det hjælper med at levere på den antagelse, at "Cold, Cold Heart 'vil bringe en ny drejning, ikke blot en anden portion af nøjagtig den samme gameplay fundet i enkeltstående kampagne. Vejviser Vejviser

Det er svært at sige, hvad WB Games 'topprioritet faktisk var for' Cold, Cold Heart '; historien er brugbar og op til standarderne for et sæt af side-missioner, og gameplayet ser ud til at dyppe tæerne i flere puljer end det forekommer opsat på at udforske. Navigering den åbne verden er lige så interessant eller overset som nogensinde (afhængigt af individuelle spillere), men med en klar historie denne gang, udforskning er langt fra understreget.

Når side målsætninger omfatter optøning frosne GCPD officerer eller sikkerhedsvagter - der tilbyder noget, men scripted bemærkninger - de fleste spillere vil komme til at indse, at en større opmærksomhed på detaljer ville have forhøjet meget af den samlede oplevelse. I betragtning af, hvor meget tid der er gået siden lanceringen af ​​ Origins Y - og det faktum, at udviklerne efterladt fastsættelse bugs og glitches til at fokusere på denne DLC - WB Games sætte sig i en hård plet fra starten <. p> den "Cold, Cold Heart 'DLC er givende nok til urolige fans, men med så meget tid og ressourcer engageret i kampagnen, er det overraskende, at der ikke er mere kød på benet. Det er en skam, da dette standalone introduktion til en berømt skurk er den slags formel, der kunne have arbejdet for flere andre efter udsætningen, havde der været WB overordnede strategi. Som det er nu, det opfylder forventningerne hos de fleste slanket, historie-drevet DLC - for gode og dårlige

_____

Batman:. Arkham Origins
og dens 'Cold, Cold Heart' DLC er tilgængelig nu til PC, PS3 og Xbox 360.