Spil Guider > videospil > alle video game > 'Disney Infinity: Marvel Super Heroes (2,0 Edition)' anmeldelse

'Disney Infinity: Marvel Super Heroes (2,0 Edition)' anmeldelse

Med den første Disney Infinity
, Disney Interactive og udvikler Avalanche Software brast ind på scenen med en ny vision for Legetøj- til-livet-genren. De tog hvad Activisions Skylanders
havde gjort, forenet det med deres milliarder dollar egenskaber og brand, og selv kastede i nogle spændende oprettelsen værktøjer for god foranstaltning. Men uden for disse tiltalende Disney tie-ins, det første spil havde en betydelig mængde af fejl. Vi vidste dog, at dette var blot det første skridt, og at uanset hvad fulgte ville være større og (forhåbentlig) bedre

Mens få vil sætte spørgsmålstegn ved, om Disney Infinity:. Marvel Super Heroes (2,0 Edition)
er større end det første spil, er det svært at sige endeligt, om det er bedre. Avalanche har lavet nogle smarte ændringer i gameplay og mekanikken, og de har betydeligt gennemses Toy Box oprettelsestilstand, men mange af spillets mangler fra sidste år er stadig til stede. Faktisk nogle spørgsmål, der aldrig selv påvirket Disney Infinity 1
faktisk forstørret af Infinity: Marvel
's nye set-up

Hvor det første spil tilbudt spillerne et sæt. tre tegn (kaptajn Jack, Mr. Incredible, og Sully) og tre forskellige Play Sets, Disney Infinity 2,0
's startpakke indeholder sit eget sæt af Marvel figurer (Iron Man, Black Widow, og Thor), men kun én Play Set. Det betyder, at ud af boksen, Disney Infinity 2,0
's erfaring er mere begrænset end den, der tilbydes af det første spil. Under tre tegn fra samme Play Set tillader for co-op ud af kassen, noget det første spil ikke rumme, men det betyder også spillere bliver nødt til at betale for de andre to Play Sets ( Spider-Man
Guardians af Galaxy
), hvis de ønsker at opleve alle Disney Infinity: Marvel Super Heroes
har at byde på dag ét. Det er en bevægelse, der, mens smarte fra et forretningsmæssigt synspunkt, foreslår endvidere, at Disneys endelige mål er at sælge legetøj, ikke at tilbyde engagerende gameplay.

Yderligere bevis, der kan ses i nogen af ​​de tre Play Sets. Det betyder ikke noget, hvis det er Spider-Man, The Avengers, eller vogtere af Galaxy, hvad der oprindeligt engagerende for de første par timer sidst bliver kedelig og ligefrem kedeligt, selv for de yngre gamere. Hver Marvel helten har en grundlæggende træk sæt bestående af en standard nærkamp, ​​en varierede angreb eller crowd control flytte, og et par genopladelige specielle angreb. Men fordi AI er så hjernedød, de fleste af spillernes tid vil blive brugt uendelige mashing på knappen nærkamp, ​​og lejlighedsvis undvigemanøvrer. Så mens det kan være sjovt at skifte mellem helte i farten og se, hvad hver tilbud, efter et stykke manglende mærkbar kampscenarier eller unikke fjender overskygger denne første magi. Selv platformspil elementer i spillet er standard faire, udfordrende spilleren fra kun en overflade perspektiv.

Selv historien, som er bygget op omkring en række ærinde-lignende quests fremhævet af nogle cutscenes, ikke give spilleren meget incitament til fremskridt fremad. Der er Marvel rører her og der, især spillefilm, men identiteten kun opererer på en overflade niveau. Marvel fans måske nyde at have tallene, og de vil kunne lide at lege med en forskelligartet cast, men kun for en kort tid. Når de har opholdt sig et stykke tid, spillet giver noget incitament til at holde ud.

Det er sagt, Avalanche har ikke bare klippe og indsætte Disney Infinity
formel. De har lavet nogle smarte ændringer gerne tilføje en erfaringsbaseret dygtighed træ-system, bedre kontrol til kamp, ​​og nye fly mekanik for visse Marvel-figurer, men det er ikke nær nok. Kun få kunne fault lavine til at indarbejde fan feedback på det første spil, men klart den etårige turn around har ikke gives nok tid til evolution. Igen, de har en anstændig base at arbejde ud af, men spillet føles stadig alt for simplistisk

For den sags skyld, Disney Infinity:. Marvel Super Heroes
har handlet de unikke gameplay muligheder knytnæve spil for nogle samme-y, bekæmpe-fokuserede sekvenser. Betragtninger i 1,0
hver Play Set følte enestående, dette spillets tre muligheder blandes sammen i både personlighed og spillestil. Sure, hver har sine egne blomstrer, ligesom Guardians 'revolver sekvenser for eksempel, men de enkelte Play Sets ikke gør nok for at differentiere sig som de gjorde i det første spil.

Hvor spillet ikke skinne dog er i sin præsentation. Visuelt, er dette en meget skarpere Disney Infinity
erfaring og design af hver karakter og verden passer godt inden for denne specifikke æstetiske. De næste generations systemer også hjælpe med at give en ekstra bid af punch til spillets skyboxes, hvilket gør hver Play Set hub verden føler mere detaljeret og levende. Der var et par frame rate uforudsete hændelser på PS4 version, men noget forfærdeligt generende.

Og mens kampene kan være generisk og grundlæggende, er der stadig nogle sjove at være haft med det. Det er klart, Disney Infinity
er et familievenligt erfaring, og i den forbindelse er det nemt at se børnene nyder deres tid med spillet. De kan kede sig lidt hurtigere end forventet, og ældre spillere vil have svært ved at trække noget meningsfuldt af den erfaring, men det er poleret nok til ikke at blive betragtet som "dårlig". Hvorvidt folk vil finde det kedeligt dog er et andet spørgsmål .

Midt i alt denne snak om skuffelse og middelmådighed, er der dog én solid forbedring for Disney Infinity: Marvel Super Heroes (2,0 Edition) Hoteller, som behøver ingen kvalifikation. Toy Box 2.0 tager det første spil skabelse motor og gør det endnu nemmere for nybegyndere spillere at skabe fuldt realiserede verdener og gameplay erfaringer. AI smart hjælper gøre det ben arbejde for mindre erfarne spillere, og de robuste værktøjssæt sikrer veteraner kan justere selv de mest minut detaljer.

Toy Box tilføjer også en serie af mini-spil til mix, der udvider spiloplevelsen endnu mere . Spillere er i sidste ende stadig bruger de samme tegn og bekæmpe, men med muligheder som en isometrisk fangekælder crawler eller tårn forsvar, er der potentiale for endeløse timer af sjov. I virkeligheden er det faktisk føles mere indsats, når i gør Toy Box unikke og specielle end de faktiske Play Set kampagner. Men at få spillere interesseret i oprettelsen værktøjer er typisk en ordentlig mundfuld, selv om Toy Box 2.0 er absolut værd at se.

Det er en skam at sige, at de, der afviser Disney Infinity
for at være en platform for salg af legetøj er for det meste ret, men 2.0 Edition
undlader at gøre en stærk modsatte tilfælde. Historien, gameplay, grafik og præsentation er alle fint, men alt er stadig alt for forenklet at engagere på noget, men en overflade niveau. Og det faktum, at spillerne kun får én Play Set ud af boksen er endnu mere skuffende.

Hver Play Set har sine øjeblikke og dens appeller og Infinity
tal er alle godt lavet (hvis i sidste ende lidt pebret). Men det er svært at forestille sig spillerne vil synke snesevis af timer ind i Play Sets og komme væk tilfreds. I stedet vil de have det sjovt dukker disken i alle nu og igen, med eller uden nogle yngre spillere, før de hurtigt mindet om, hvor trættende det grundlæggende set-up får efter en tid. Og det er virkelig kun de spillere, der går gennem Toy Box 2.0 mode, der vil høste flest belønninger fra spillet.

Når Disney Infinity
først annonceret et partnerskab med Marvel vi forventede store ting, men ville have afgjort for en forbedret version af middle-of-the-road første spil. Desværre, Disney Infinity: Marvel Super Heroes (2,0 Edition)
kun knap rydder at bar. Og på grund af, at det faktisk mere skuffende end noget andet

Disney Infinity:. Marvel Super Heroes (2,0 Edition)
er tilgængelig nu til PC, PS3, PS4, Vita, Wii U, Xbox 360 og Xbox One. Spil Rant blev givet en PS4 kopi til denne anmeldelse.