Spil Guider > videospil > alle video game > 'Destiny' anmeldelse

'Destiny' anmeldelse

Efter en adskillelse fra sin egen Halo
mærke års udvikling og en monumental budget, Bungie første kapitel af sin episke sci-fi shooter franchise er her endelig. Ligesom mange gamere, har vi været spillet en masse Destiny
løbet af de sidste to uger siden dets frigivelse. Og vi skulle før vi kunne forstå alt spillet tilbud, og tildele en vurdering. Vi har også spillet det meget, fordi Destiny
er stærkt vanedannende, men ikke nødvendigvis for de rigtige grunde.

Destiny
tager sted århundreder ind i fremtiden, hvor Jorden , og nu-koloniserede lokale planeter i vores solsystem, er for det meste udryddet af det, vi vagt kan referere til som "mørket." Der er en resterende by på Jorden, beskyttet af en massiv, flydende sfæriske alien bliver kendt som Traveler . Det var denne mystiske væsen, skabt den hurtige udvikling og udbygning af menneskeheden og som beskytter hvad der er tilbage på Jorden. Det er også den rejsende, der tjener som plottet bag "Light" -drevne evner Vogternes - krigere spillerne spiller som i Destiny Hoteller, som er opdelt i tre velkendte klasser (Titans, jægere og Warlocks).

Traveler, storhed og fald menneskehedens, og de andre fremmede arter - nogle kun afspilles, andre kun killable - er blot små bidder af den kølige lore bag Destiny
, lore, der er næsten uopdyrket og detaljeret i spillet. Der er desværre ikke meget af en historie at tale om i Destiny
, som gør de sjældne stumper af dialog mellem spillets få tegn føler sig endnu mere ulige og ud af sted. I begyndelsen af ​​spillet alle spillere bliver introduceret til en lille robot 'Ghost' sidekick (stemme af Peter Dinklage) der fra mission til mission, tilbyder plot information via redegørelsen til at trække spillere igennem, men det meste af det er uinteressant og ligegyldig, fordi på, hvor dårligt det er præsenteret.

Destinys
historie og indstilling er temmelig livløse. Selvfølgelig er dette til dels skyldes spillets post-apokalyptisk indstilling, men det er primært fordi Bungie tog genveje og omfavnede dateret MMO design filosofier i crafting de missioner og miljøer. Usynlige vægge betjener fremmede spawn steder er overalt! Uden for de få scriptede Ghost og højttaler (ansigtsløse mand, der repræsenterer rejsende) scener, og købmænd i The Tower (spillets sociale hub), der ikke er andre tegn til at interagere med. Historien missioner er henvist til at køre solo (eller med op til to venner) og simpelthen udrydde alt der bevæger sig. Samme gælder for de mere udfordrende Strike missioner, som funktionen matchmaking at fylde din tre-personers Fireteam. I mellem disse missioner eller når som helst efter en gang ulåst, er der også "patruljer", hvor spillerne udforske de fire kort, de har allerede set (Jorden, Månen, Venus og Mars) i historie missioner og optjene yderligere erfaring og ry ved picking up små sidemissioner.

de sidemissioner involverer spillerne nærmer og aktivere blinkende beacons som prompt berettet mission instruktioner fra tegn vil du ikke ved noget om, og alle de mål er stort set den samme. Ligesom verdens, de finder sted i de patrulje og historie missioner er ikke dynamisk eller interaktivt nok, og som et resultat Destiny
er stort set skuffende og uoriginal som et første kapitel i noget, vi får at vide er "bare det begynder. "Selv de offentlige arrangementer på disse områder, som indebærer, at dræbe en mini-chef eller beskytte et område for et par minutter, bliver hurtigt ensformigt, men stadig skal spilles for yderligere daglige belønninger. Det er meget løsrevet og mangler af denne følelse af at være involveret i noget episk eller meningsfuldt.

Bungie ekspertise i visuel design, lyd og gameplay mekanik sparer spillet og gøre Destiny
noget værd at spille på trods af sine fejl og udeladelser (og lange load tider). Destiny
udseende og spiller meget godt, understøttet af kunstnerisk udformet menuer, og er beregnet til at blive spillet med andre. Det virkelig begynder efter at spille igennem spillet en gang gennem at ramme sin bløde niveau cap. Derfra til at fortsætte fremad og tage på Destiny s
mest givende udfordringer, spillerne skal erhverve sjældne, legendariske og eksotiske rustning og våben, og der er opnået gennem genspille spillets kooperative strejker, daglige /ugentlige udfordringer og konkurrencesituationen multiplayer med henblik på at indsamle visse, nødvendige elementer.

Dette er både den bedste og værste del af Destiny
. Strejker, som kan afspilles med op til tre spillere, er hvor spillet skinner, men der er kun seks af dem. De ændrer ikke meget, som det er vanskeligt ramper op, da det udmønter sig i blot at sætte flere kugler på chefer, så mens der er noget specielt ved at tage ud udlændinge og endnu større udlændinge med venner, gør det flere gange for at level op, for at fuldføre dusører eller for en lille chance for at få svære at erhverve plyndre, kan ikke være nok for alle spillere

den barske trummerum er centreret omkring Destinys
problematisk plyndringer, som primært giver spillerne det samme lavere niveau (læs.: ubrugelig) gear gennem 'Engrammer' - varer, der skal afkodes. Picking up den sjældneste Engrammer uforklarligt belønner spillerne for det meste med mindre værdifulde genstande, og når de tilsættes til den allerede krævende gentagelse, er der flere lag af Destiny
kaster op vægge til at forhindre spillere få noget nyt og opjustering deres Guardians.

Dette er, hvordan spillet kan være vanedannende, fordi spillerne skal opnå bestemte redskaber til at spille nogle dele af spillet, men straffer samtidig for, hvordan der er opnået. Destiny
selv holder tilbage spillere fra at købe gear på leverandører ved at gøre dem male for omdømme point. Spillere forventes også at køre i cirkler eller "jord" på verdener at afhente ressourcer og plyndre kister for materialer til at opgradere, en forældet MMO mekaniker, som er smerteligt kedelige og unødvendige. Når du får det legendariske eller eksotiske våben selv, eller kølige farve shaders at ændre udseendet af din rustning, føles det godt.

Mens en kooperativ-fokuserede titel, Destiny
desværre gør ikke understøtter lokal spiller på samme konsol eller via LAN, noget Bungie var mestre i i Halo
dage. Destiny
kan virkelig afhænge af, hvem du spiller med, så hvis du ikke har lige-jævnet med jorden venner spiller på samme system, du har brug for at nå ud til fremmede, da matchmaking ikke understøttes i den daglige /ugentlige udfordringer eller spillets højt niveau raids.

Destiny
også udstyret konkurrencedygtig multiplayer, døbt 'The Crucible ", som faktisk lader spillerne bruge deres samme tegn fra hovedspillet, selv ned til ulåst evner og højt gear. Det er et interessant design beslutning om at lade spillerne dyrke deres karakterer i multiplayer før efterbehandling det niveau-specifikke historie missioner, men spillet lader spillerne øge vanskeligheden på historiemissioner, selv om det ikke frembyder et problem med at balancere på den konkurrencemæssige side.

De fleste modes i The Crucible balance ud våben skader så lav og høj niveau spillere kan nogenlunde konkurrere, men det tager ikke højde for spillere, der har flere evner ulåst eller særlige funktioner på højere niveau våben og rustninger. Tilføj til, at de unikke beføjelser de tre klasser og tilsvarende underklasser, som er ubalanceret og multiplayer kan være frustrerende til tider afhængigt af blandingen af ​​spillere eller hold størrelser. Det er en pæn koncept og en fantastisk måde at tjene ekstra plyndre, og der er endda dusører specifikke til The Crucible, men ligesom hovedspillet, det konkurrencemæssige multiplayer er halv-bagt og mangler i kreativitet. Der er nogle store kort, men ingen nye eller innovative måder i forhold til andre skytter, og helt sikkert mindre på sort og køretøjet foran end Bungie hidtidige indsats.

Destiny
er den type spil, hvor der er en masse at nyde, hvis du får mest ud af det. Sætte i et forsøg på at koordinere med andre til at tackle visse dusører eller udfordringer er bare sjov, og historien og andre ting er ikke nødvendig for den slags kooperativ oplevelse. Det er, hvor Destiny
er på sit bedste, og hvor den kan bygge fra i udvidelser og fortsættelser. Da affyringsrampe for en ny franchise-dog, Destiny
sidste ende føler ufuldstændig, men det er stadig et spil, vi kan nemt anbefale til shooter fans. På tidspunktet for dette skrives, jeg har lagt i 59 timer og 49 minutter inde i Destiny Hotel (min jæger og gear billedet ovenfor) og har erhvervet legendariske eller eksotisk gear til alle våben og rustning slot. Og jeg er stadig interesseret i at få online for at prøve den raid med venner, så taler mængder til hvor Destiny
lykkes, og hvor meget potentiale det har.

Destiny
er tilgængelig nu for PS3, PS4, Xbox 360, og Xbox One. Spil Rant spillede PS4 version til revision.