Spil Guider > videospil > alle video game > 'Fem nætter på Freddys 2' anmeldelse

'Fem nætter på Freddys 2' anmeldelse

Selv om det oprindeligt var forventet at komme ud i 2015, fem nætter på Freddys 2
lead developer Scott Cawthon besluttet at frigive det fulde spil flere måneder tidligt , med ingen advarsel til fans. Det første spil var en kult hit, og efterfølgeren blev først annonceret mindre end en måned siden. Åbenbart blev fans beskæftiger sig med den hurtige behandlingstid for efterfølgeren produktion, som passerede Steam s greenlight systemet en uge efter annonceringen og var fuldt udgivet knap en uge efter det.

Indeholder en grand alt syv nætter, vildledende titlen fem nætter på Freddys 2
leverer en skræmmende oplevelse end sin forgænger, og hjælper med at udvikle nogle interessante baggrundshistorie -. selvom det kommer med nogle ulemper

det er klart, at solo-udvikler Scott Cawthon gjort en stor indsats for at skifte op gameplayet fra det originale spil. Der er nu en musikalsk boks i prisen værelse, som spillerne skal holde likvideres eksternt via kamerasystem. Hvis du ikke gør dette vil føre til frigørelse af "Puppet", som gør en gal streg på afspilleren i en ustoppelig game over. Det betyder, at mens afspilleren er aktivt tjekker ned hallen og ventilationsåbninger med lommelygten (som har en begrænset mængde saft, ligesom dørlåse i det første spil), skal de også holde åbne kameraskærmen til at afvikle boks. Det distraherende betyder spillere kan ikke indse trusler går direkte op til dem. For dem tænker, at døre kan købe dem lidt tid, mener igen - der er ingen døre i fem nætter på Freddys 2
, der giver mulighed for de fritgående animatronics til konstant at buse ind dit værelse

Der er. både gamle og nye animatronics at beskæftige sig med, og de opfører sig meget forskelligt - den gamle Foxy kan kun holdes i skak ved at blinke lommelygten, mens andre skal narre ved at bære en tom Fazbear medaljon, når de er i nærheden. Når iført hovedet, spillerne er ikke i stand til at afvikle musik boks eller blinke lyset for gamle Foxy, efterlader dem i en gruopvækkende knibe hvor skift mellem maske, lommelygte og kamera system for langsomt vil efterlade dem sårbare over for hoppe-skræmme-angreb af animatronics.

da spillet cyklusser mellem både gamle og nye animatronics patruljerer bygningen, samt Puppet konstant behøver opmærksomhed via musik boksen, er der tilsyneladende lidt at ingen mening i faktisk at bruge kameraet til at kontrollere omkring bygning og dette er en kilde til skuffelse. En af de vigtigste glæderne ved det første spil var Cykling gennem kameraerne og se hvor animatronics er flyttet. De kameravisninger indeholder, hvad der kan være nogle af de mest skræmmende billeder, så det er en skam, at de fleste spillere ikke nogensinde vil se dem som de fremskridt gennem spillet.

fem nætter på Freddys 2
har en overraskende mystisk plot, der direkte binder ind i det første spil. Efterfølgeren er faktisk en prequel til den oprindelige fem nætter på Freddys
, og finder sted i 1987. Det viser sig, at Freddy Fazbear s Pizza er knap forbi sin store åbning, og virksomheden er nu drevet af nye franchise-ejere . Den oprindelige Freddy Fazbear er lukket ned efter en mystisk hændelse, og det er underforstået, at animatronics er blevet overladt til sig selv til at rådne i nogen tid. Som ugen skrider frem, vil spillerne høre en uhyggelig historie spille ud over telefonen, som har holdt mange fora fyldt med teorier om, hvad hver natlige telefonopkald egentlig betyder. Vi vil ikke ødelægge det for dig her, men historien gør skinne lidt lys over visse ting, der er nævnt i det originale spil.

Spillere, der havde svært ved forløber gennem den førnævnte første spil skal klar sig selv for en langt hurtigere tempo og endnu mere vanskelig oplevelse anden gang rundt. Som spillet skrider frem, er det ikke ualmindeligt, at ikke-ekspert spillere at holde døende igen og igen - og gentage eksponering for hurtige spring skræmmer kan gøre spillet føle sig mere forslidt og kedelig snarere end spændingsfyldt og gruopvækkende. På trods af dette, vil spillerne tager springet befinder sig i et spil, som med held trækker væk fra følelsen af ​​at være creeped ud ganske godt, forudsat de forældede grafik er ikke en større turn off.

fem nætter på Freddys 2
formår at tage gruopvækkende jump-skræmme oplevelse af det første spil, og bringe det til nye højder. Mens spillet får nogle friske funktioner, der helt ændrer tempoet i gameplayet, kan der ikke fokuseres på kameraet, og det store antal af samtidige animatronic trusler ikke alles kop te. Den spændingsfyldt atmosfære er blevet ændret til en mere actionfyldte alternativ, men spillet er stadig en frygtelig oplevelse for dem, der kan komme over de old-school grafik. Det er ikke et spil for sarte sjæle, men fans af horror spil bør helt sikkert tilbringe en uge arbejder Freddy Fazbear s natholdet -. Især når det kommer til så lav en pris punkt

Five Nats På Freddys 2
er i øjeblikket tilgængelig for $ 8,99 PC via Steam og Desura, samt $ 3 på Google Play butik.

Følg John Jacques på Twitter @Makelevi.