Spil Guider > videospil > alle video game > 'Game of Thrones' Sæson 1 Premiere - 'Iron Fra Ice' anmeldelse

'Game of Thrones' Sæson 1 Premiere - 'Iron Fra Ice' anmeldelse

Telltale s Game of Thrones
serien har deres mest ambitiøse historie endnu. Sæsonen premiere fokuserer på happenings af Westeros, sammen med begivenhederne i sæson tre i HBO show. Spillet antager spilleren er bekendt med kanon Game of Thrones
begivenheder og tegn, så nogen nye til serien er i for spoilere og lidt af en forvirrende oplevelse - men for dem bekendt med Vis, spillet pluk på en genkendelig og skræmmende tid.

Meget ligesom bogserien showet er baseret på, den episodiske spil vil holde skiftes mellem tegnene som nye kapitler begynder og lukke. Fokus for denne sæson er sat med House Forrester, hvis motto 'jern fra Ice "er titlen på sæsonen premiere. Som spillere hurtigt bliver introduceret til House Forrester, bliver det klart, at dette er Telltale bedste razzia i udviklingslandene tegn endnu - ved udgangen af ​​den første episode, har hver spilbar figur lavet flere nervepirrende valg, og hver af dem føle, at de havde en unik personlighed i den barske verden af ​​ Game of Thrones
.

de klassiske timede samtaler af Telltale Games er smidt på spilleren på en hurtig og brutal tempo som aldrig før, og spillerne kan finde sig overvældet making så mange dristige valg under pres. I begyndelsen af ​​spillet, skal spillerne vælge mellem pligterne i deres hus eller gemme person lige foran dem, og det sætter en tone af fare for, at hele episoden holder op med let - det er den farefulde erfaring man ville forvente i Westeros

de olie-malet grafik af game of Thrones
er en blandet landhandel -. visuelt, de tegn fastholde de karakteristiske Telltale Games ser, og når miljøet ikke spiller mod spillet, det lykkes at ser godt ud. Når der er masser af bevægelse, dog - som er det meste af spillet -. Baggrunden ofte distraherer fra gameplayet som motoren gør kanter i en ganske støjende og uncomplimentary måde

I modsætning til en noget sjusket grafisk ydeevne, stemmen handler er øverste hak - selvfølgelig den faktiske HBO cast bevarer deres stemme kreditter til tegn, som betyder den faktiske stemmer af Cersei og Tyrion Lannister, Margaery Tyrell og Ramsay Sne låne deres ekspertise til dialogen, og hver leverer en fantastisk præstation. Resten af ​​skuespillerne gør et stort stykke arbejde så godt, som virkelig hjælper deres karakter udvikling og sætter en høj standard for resten af ​​episoderne.

Fans af showet kan være lidt miffed på historien, som synes at placere en tung vægt på betydningen af ​​House Forresters Ironwood - med Ramsay Sne og dronning Cersei både tager en personlig interesse. Mærkeligt, Mira Forrester - en simpel tjenerinde i Kongens Landing - synes at være i stand til at tale på vegne af hele hendes hus og forhandle i stedet for Parlamentet faktiske Herre, som er en ulogisk beslutning i både virkeligheden og i showet. Det er klart Telltale Games gjorde det så hendes beslutninger ville bære vægten, men det kom som lidt forceret.

Resten af ​​historien var meget mere plausibel, og det tikkende ur på beslutningen tid vil efterlade spillerne sveden på den hurtige -paced samtaler og argumenter, der flyder i spillet. Ved udgangen af ​​sæsonen premiere, er plottet opbygge tempo temmelig hurtigt og masser af stykker er allerede blevet sat i gang i typisk Game of Thrones
stil. Med en vægt på omkring to timer, den første episode repræsenterer en fremragende platform for resten af ​​sæsonen til at bygge ud af, og leverede en behagelig mængde indhold i forhold til andre Telltale erfaringer.

Vi spillede pc-versionen for vores gennemgang , og konstant løb ind grafiske glitches hele episoden. Munden på karakterer ville nogle gange op med at bevæge under deres dialog, og NPC'ere nogle gange hurtigt glider ind eller ud af skærmen som en scene ville overgangen til den næste. Ligeledes, efter en anden gennemspilning det ser ud som en masse af de under tryk valg spilleren mærker var et stridsspørgsmål - den samme situation udfoldede i sidste ende, med de samme resultater. Mens nogle af de valg var klart langsomme brændere, der vil påvirke senere episoder, vi håber Telltale Games formår at bevise, at spiller valg kan føre til et mangfoldigt gennemspilning oplevelse, snarere end forskellige veje, der fører til præcis samme konklusion.

I sidste ende, Iron fra Ice
mere end gør op for disse tilbageslag ved at levere en historie-drevet og engagerende oplevelse fra start til slut. Om det var kappes om at taktfuldt passere off ligger i Kongens Landing eller dodging spyd i et sørgeligt undertal situation Game of Thrones
er bevis endnu en gang, at Telltale formel fungerer - og komplimenter verden af ​​HBO s Spil of Thrones
perfekt. Den første episode fik sæsonen ud til en underholdende start, og grafiske spørgsmål til side, den næste episode kan stadig ikke komme hurtigt nok.