The Sims 4 'komme til at arbejde' Expansion anmeldelse

Det var kun lidt over en måned siden, at EA Games annonceret en spændende udvidelsespakke til The Sims
, som lader spillerne rent faktisk følge deres Sims til at arbejde for nogle få udvalgte karriereforløb, eller endda starte deres egen virksomhed. Oldschool fans af The Sims
kan få en fornemmelse af deja vu, men det er fordi den anden iteration af The Sims
havde en lignende udvidelsespakke. Heldigvis, komme til at arbejde
ikke tilbyde nogle nye perspektiver for at gøre den nyeste udvidelse unik.

En af vores største klager i basis spillet var en mangel på indhold, som siden er blevet aktivt behandlet med en række post-lancering opdateringer. komme til at arbejde
repræsenterer det første forsøg på drastisk at ændre nogle af gameplayet, tilføjer ikke kun nye arbejdsplads og business masser, men en hel off verden erfaring, nye interaktioner, og nogle dejlig nyt indhold objekt.

den Detective Career Path er formentlig den enkleste opleve spillet tilbud, med spillere indsamling overfladiske spor på et gerningssted og analysere beviser ned på politistationen. Spillerne vil komme til at krydse rundt i kvarteret udsteder citationer (være parat til at foretage nogle fjender med NPC'ere) og udstedelse APBs, til sidst ved hjælp af deres spor til at arrestere den korrekte mistænkte og bringe dem i for forhør. Her kan spillerne enten forsøge at don rolle good cop, eller virkelig lade disse negative moodlets flow og skræmme den mistænkte i en tilståelse. Vores erfaring, fandt vi også fritid til at grille på gerningssteder, som var en nice plus.

Medicinsk karriere inviterer spillerne ind på hospitalet, hvor de begynder at kigge efter patienter og udførelse af rutinemæssig analyse og til sidst gå på at identificere sygdomme og levere babyer. Som Sims få erfaring, vil de være i stand til at udnytte flere af de objekter i hospitalet, og i sidste ende vil endda være i stand til at forudsige kønnet på as-endnu-ufødte barn Sims. Det er ikke kun udfordrende og spændende, men spillerne vil føle, at de har tilmeldt på en givende karriere valg, hvis de vælger at følge denne rute.

videnskabsmand karriereforløb er helt sikkert den mærkeligste af hvert valg, som vil efterlade spillere travle over en bred vifte af opgaver og arbejde på unikke projekter. Vigtigst er det, vil spillerne i sidste ende have en chance for at generere et ormehul og rejse til en eksklusiv fremmed verden kaldet Sixam, hvor spillere kan interagere med en ny art, og, tør vi sige, begynde at genkende et par ting ud af sted tilbage i deres egen verden.

på negativsiden kan endda veteran Sims fans får lidt forvirret i en eller to af disse nye karriereveje, der ikke altid omfatter nem at følge instruktioner. For eksempel vil videnskabsmand karriere på et tidspunkt bede simmere til at arbejde på en raket, men spillere vil have svært ved at identificere, at raketten er faktisk i kasser, hvilket gør det svært at finde. Ligeledes detektiv karrierevej fortalte os at henvise til en notesbog til en beskrivelse af den mistænkte, men vi havde svært ved at identificere, hvor at vælge den bærbare selv.

At eje en detailforretning er en af ​​de bedste aspekter af hele serie, og her komme til at arbejde
har gjort et fantastisk stykke arbejde i at holde gameplay underholdende. Forretningsservice Masser vil ikke komme billigt, så spillerne får brug for et engangsbeløb forberedt, hvis de tror, ​​de er klar til at bøje deres entreprenørielle muskler.

Butikker kan sælge hvad som helst, fra tøj og cupcakes til computere og sofaer. Det vil være op til spilleren at ansætte op til tre medarbejdere af varierende færdigheder, engagere kunderne at kontanter i på de store salg, og sikre butikken er velforsynede. At være en chef er hårdt arbejde, men business ejerskab er uden sammenligning den mest givende karriere i hele ekspansion.

Selvom spillerne får lov til at eje masser af virksomheder i ekspansion, butikkerne tilsyneladende ikke helt selvstændigt. De, der ønsker at blot foretage en investering, og derefter blive hjemme, vil være i for en hård tid, da de vil være forpligtet til at sætte i de timer på butiksfacade -. Men det er præcis, hvorfor denne udvidelse er så sjovt

Maxis kan blive lukket ned, men EA Games og The Sims Studio har sammensat en god udvidelsespakke, der sætter en anstændig standard for resten af ​​serien. komme til at arbejde
vil ikke være alles kop te, men det giver et tiltrængt frisk pust, der vil holde gameplay bliver for ensformigt.

At kunne opbygge en detailforretning fra jorden-up er langt den bedste højdepunktet i ekspansion, og hardcore fans vil i sidste ende føler tilfreds med mængden af ​​indhold, der tilbydes i forskellige karriereveje. For tilfældige fans, vil $ 40 prisseddel synes en stejl pris bare for at have karrieremuligheder, og for dem anbefaler vi at vente, indtil et salg kommer før de, ahem, kommer til at arbejde
.

The Sims 4: komme til at arbejde
er tilgængelig nu på PC og Mac.