Spil Guider > videospil > alle video game > 'Tower of Guns' anmeldelse

'Tower of Guns' anmeldelse

Tower of Guns
er unik både i sin gameplay og stil. Det er en hektisk shooter, der holder spillerne på tæerne hele sin helhed. Men spillets få tåbeligheder holde det fra at være en virkelig stor arkade erfaring og i stedet lade det være som en middelmådig mulighed for de spillere, der elsker skydning ting og har brug for en pause fra de nuværende triple-A titler.

Tower of Guns
blev først udgivet på PC sidste år og modtog en varm velkomst fra spillere og Xbox One og PS4 versioner er direkte porte fra pc-versionen. Konceptet er en meget enkel shooter der sætter spillere mod værelser fyldt med tårne ​​der skyder uendelige som spillerne gør deres vej gennem en 14-gulv tårn.

Tower of Guns
'unikt tilbud kommer i form af konstant skiftende værelser og randomiserede fjender. Hver gang en spiller starter et nyt spil, bliver de mødt af nye værelse formationer og varierende typer af fjender. Dette var en konkret bonus overvejer spillet gør brug af permadeath -. Startende spillere forfra hver gang de dør

Under tilfældigt genererede fjender og værelser hjælper med at holde spillet interessant og udfordrende, da spillerne ikke bare kan huske, hvordan man slog hver etage og komme videre. Snarere, hver gennemspilning er en unik oplevelse, der tvinger spillerne til at ændre og opdatere deres spillestil som de fremskridt gennem niveauerne. Dette holder spillet frisk til dem, der nyder sin hektiske og vanvittig gameplay.

Som spillere arbejde sig gennem niveauerne, kan de opdager det er bedst at metodisk ødelægge enhver fjende i nogle værelser, og løber gennem andre uden fyring et skud. Men spillet absolut belønner dem, der bruger tid nedskydning fjender, som de går sammen. Alle chefer og mange af de hårde modstandere droppe forskellige poster og opgraderinger, som spillerne kan bruge som de fremskridt gennem niveauerne. Derudover hver gang en spiller ødelægger et tårn eller flyvende skurken, fjenden falder røde og blå kugler, der øger spillerens helbred og pistol niveau hhv.

Tower of Guns
'opgraderingsmetode giver en sjov en interessant twist på skyde spil, da det belønner spillere, der ødelægger fjender, men også straffer dem for at forsøge at køre-og-gun for aggressivt. Hver blå orb udfylder en bar, der viser, hvor tæt spilleren er at opgradere deres våben. Når bjælken er fuld pistol opgraderinger, hvilket gør det mere magtfulde for det næste sæt af fjender. Imidlertid kan denne bar mister energi, når spilleren bliver ramt med fjendens kugler, der forårsager pistolens niveau - og magt - til at falde. Selv om dette ikke kan være, at mærkbar i begyndelsen af ​​værelser, det har en stor effekt, når spillerne arbejde sig op gulvene.

De pistol muligheder er sparsomme, men giver forskellige erfaringer baseret på, hvordan spillerne foretrækker at nærme tårnet. Der er maskingeværer, spredt-shot våben og endda en tingest, som brande savklinger. Selvom ingen pistol er universelt bedre end nogen anden, vil spillerne helt sikkert have en favorit go-to våben baseret på deres spillestil.

Det samme følelse gælder for frynsegoder spillerne kan vælge i starten af ​​hvert nyt spil. Hver frynsegode tilbyder spillerne en lille fordel, der i høj grad kan forbedre deres evner, mens i tårnet. Disse frynsegoder omfatter optioner til triple-jump fra starten, ingen faldende skade, lavere sværhedsgrad, og højere sundhed.

Grafisk, Tower of Guns
ser stor og kører problemfrit. Dens semi cel-shaded naturen giver det en meget Borderlands
føler, uden at være en åbenlys ripoff. Det hjælper med at holde spillet visuelt tiltrækkende uden at kræve indviklede visuelle detaljer. Våben fyring, eksplosioner, og miljø bevægelse alle se godt ud og tilføje til spillet hurtige tempo og enkel karakter.

Når det kommer til at lyde, den konstante skydning fra afspilleren og fjender drukner oplevelsen i en dæmpet kæde af skud og eksplosioner . Mens dette bør tilføje til spillets hektiske føler, det faktisk gør mere for at irritere spillere gennem sin evige støj. Det er nok til at gøre spillerne værdsætte fred og ro mellem værelser, som er kontra-intuitivt til oplevelsen.

Spillets enkelhed gør det både sjovt og frustrerende som et arkadespil. På den ene side, spillerne har meget få muligheder for pistoler og frynsegoder som de kommer ind i tårnet, så det er let at afgøre, hvordan du kører niveauerne baseret på spillerens personlige spillestil. På den anden side, spillet mangler en vis dybde, der ville hjælpe det være en mere behagelig og udfordrende oplevelse

For eksempel, Tower of Guns
synes at egne sig godt til en multiplayer oplevelse.; der er imidlertid ingen multiplayer mulighed. Dette virker som en alvorlig forglemmelse fra udvikleren Terrible Posture Games. Selv åbne spil til en to-personers co-op mode, hvor venner kan løbe niveauerne sammen ville være en fantastisk tilføjelse til spillet, og ville helt sikkert være effektive i at bringe spillerne tilbage til tårnet. Faktisk ville den randomiserede karakter af de niveauer gør dette til en af ​​de bedste multiplayer arkade erfaringer i øjeblikket tilgængelig for konsoller.

Desværre er spillere tilbage til at tackle de tårn niveauer selv igen og igen. Og på trods af randomiserede karakter af niveauer, kan den uophørlige bombardement af ild fra fjender få frustrerende og gamle ret hurtigt.

Derudover, selvom spillet forsøger at holde tingene enkle med små værelser fyldt med randomiserede fjender, de uophørlige fjendtlige angreb begynder til at føle sig meget ens alt for hurtigt. Dette holder spillet fra at føle sig som en ny oplevelse hver gang, men snarere den samme oplevelse på blot et andet sted. I sidste ende, hvert niveau er det samme koncept med blot forskellige omgivelser.

Mens permadeath minder om klassiske arkade spil og nyere slyngelstater-lide, det bringer med sig en vis mængde af frustration, der har beføjelse til at holde spillerne fra at ville at hoppe tilbage i efter de dør. Dette gælder især, når spillere har gjort det til midten til høje niveauer af tårnet. Det ville være rart at se Terrible Posture Games indarbejde nogle slags spare funktion, eller endda skabe et spil-mode, der giver spillerne mulighed for at genstarte, hvor de døde, og fortsætte deres fremskridt. Men selvfølgelig det er ikke spillets M.O. og masser vil sætte pris på det.

I sidste ende, Tower of Guns
har dog et element af sjov takket være sine randomiserede niveauer og simpel forudsætning, men det er et spil bedst indtages lidt ad gangen. Mens et par spillere kan nyde spillet nok til at spille det ofte, vil de fleste se Tower of Guns
som en momentan distraktion skal opleves i et par minutter, derefter til venstre til at vente på et senere tidspunkt. Som Terrible Posture Games udvider spil og forhåbentlig tilføjer en multiplayer option, Tower of Guns
bliver et dagligt syn arcade spil for nuværende generations konsoller. Indtil da, er det stadig en vanvittig shooter, som er sikker på at både irritere og behage dem, der sætter pris på challenge.Trailer

Tower of Guns
er i øjeblikket tilgængelig på PC, PS4, og Xbox One. Spil Rant blev givet en Xbox One kode for denne anmeldelse.