Spil Guider > videospil > alle video game > Nintendogs + Cats anmeldelse

Nintendogs + Cats anmeldelse

Du kan ikke argumentere med appellen af ​​nuttethed, mindst økonomisk. Tilbage i 2005, da de stadig nye DS havde brug for det mest, den håndholdte modtog en killer-app med Nintendogs. Folk over hele verden faldt for de godt realiserede digitale unger, hvilket gør det medvirkende til DS store succes. Selvfølgelig var det også
medvirkende til overflod af Petz knock-offs DS ejere måtte finkæmme gennem på den lokale spil butik. Nu Nintendo lægger ud spillets første egentlige efterfølger i form af Nintendogs + Cats, og resultaterne er lidt også
velkendte.

Som spillet begynder du hovedet til kennel og bliver introduceret til alle hunderacer at vælge imellem. N + C lancerer med tre forskellige versioner: Toy Poodle, Golden Retriever og Fransk Bulldog, alle med deres egne unikke racer. Der er ni specifikke racer i hvert spil (den fulde liste her), og de har alle de samme tre typer af katte, der er Tabby, Siameser og persisk. Der er forskellige farver inden de typer af hunde, og tilstrækkelig lang til at gøre det, du udvælge føle sig speciel, selvom du sandsynligvis løbe ind lejlighedsvis NPC med en lignende leder hund.

Når din nye falske hund er hjem, processen med at få at vide, den nye lodne ven er bemærkelsesværdigt det samme til det første spil. Du kæle den med pennen, fodre den, tage det for en tur, give den et bad, alle de samme ting som før. Selvfølgelig ser det bedre nu på den nye håndholdte, og spinning kameraet omkring din nyerhvervede stamtavle i 3D er en fin detalje, men vi befandt os glider tilbage i vores gamle rutine alt for hurtigt.

Ligesom før alle interaktioner med pennen, men nu din hund er næsten altid i den bredere øverste skærm, forlader touchscreen fyldt med silhuetter af hvad der sker op over. Bortset fra end den grafiske forbedringer, andre 3DS tech gør dette til et trin op fra originalen. Den nye mikrofon er meget bedre til at afhente vores kommandoer end den på vores DS fedt var, det er en sød bonus at se din Mii hænge ud med kæledyr, og systemets kamera er lejlighedsvis bruges til at identificere dig til dit kæledyr. Alle disse tricks er nye de første par gange du tænder på spillet, men det magiske sidst aftager

Selvfølgelig den største tilføjelse er lige der i titlen:. Katte. Når du tager hjem din første hund, katte er tilgængelige på kennelen, men de er ikke billige. Når du tager feline hjem, kan du se, at de har forskellige personligheder og adfærd fra hundene, men for det meste holder dem tilbage fra at være sjov i en gaming forstand. Du kan klappe og fodre dem, men de kan være sig udenfor og ikke lytte det meste af tiden. Plus du kan ikke rigtig tage dem hvor som helst ud af huset for ting som konkurrencer, som giver mening, når designe katte, men det gør dem også overflødigt at hundens stjerner.

Du kan klæde både katte og hunde op med flere søde tilbehør, hvis det er dine ting, herunder nogle Nintendo relaterede dem (Mario hatte for eksempel) bruge nogle af de AR-kort, som kommer med systemet. Men for at du får brug for penge, som du tjener primært gennem talent konkurrencer. Forbedring dig og din hunds færdigheder på begivenheder som Lure coursing og Disc (betyder frisbee) Konkurrence er ikke let, og det var på dette tidspunkt i spillet begyndte at føle mere kedelig end sjov og afslappende. Udfordringerne er ikke umulig
at regne ud, men da vi øvede teknikker, vi begyndte gad vide hvad andre spil, vi kunne spille i stedet.

Nogle gange Nintendogs + Cats kan føles som lektier, og andre gange kan det være en sød lille distraktion, hvor du tilbringer tid med adorably godt realiserede hvalpe og præcist uinteresserede katte. Hvis du elskede den første Nintendogs og er cool med en uambitiøs efterfølger, så er dette et fint valg blandt det første parti af 3DS spil. Men mange spillere vil blive skuffet, at Nintendo ventet så lang tid at lave en opfølgning og dette
blev alle udviklere kom op med.

26 Mar, 2011