Spil Guider > videospil > alle video game > The Beatles: Rock Band anmeldelse

The Beatles: Rock Band anmeldelse

Lad os se det i øjnene: en nydelse af et spil i en populær franchise er altid delvis afhængig af ens kendskab til nævnte franchise. Så så meget, som vi gerne vil gøre en universel erklæring om nydelse, du får ud af The Beatles: Rock Band, gør det gør spillet en bjørnetjeneste. Måske mere så end i noget andet spil, The Beatles: er Rock Band kommer til at betyde radikalt forskellige ting for forskellige mennesker. Den måde, vi ser det, er der fire forskellige typer af mennesker, der vil spille dette; der er du

Kategorien du falder i, vil diktere, hvad du elsker, og hvad du hader om The Beatles:? Rock Band. Vi har givet hver enkelt af disse typer sin egen sektion, så du kan vælge hvilken anmeldelse er mest relevant for dig. Lyder godt? Første op er ...

Beatlemaniac
Hvem er du: Du voksede op i Octopus 'Garden. Du Lad det være. Du drømte om Lucy in the Sky med diamanter. Uanset årsagen, du aldrig kom ind videospil, men når du så alle de plakater for The Beatles: Rock Band, du var nysgerrig. Måske du troede, de kom ud med et nyt album eller noget?

Hvad du bør vide om The Beatles: Rock Band: Vi kommer til at antage af hensyn til denne anmeldelse, at du ikke hader
videospil - ellers ville du ikke være på vores fine hjemmeside . Men vi vil antage, at du ikke kender en hel masse om Rock Band franchise, som er helt OK. The Beatles: Rock Band er omtrent lige så brugervenlig som man kunne håbe på - du få fat i et instrument, vende kampen på, vælge Quickplay (den første mulighed i menuen), og du er klar til at hente nogen af ​​spillets 45 sange til at spille.

Hvis du vælger at gå gennem historien, vil du arbejde dig vej gennem bandets historie, der starter i Liverpool og slutter på taget af Apple studierne. Smukke, stiliserede videoer bogmærke hvert kapitel, og der er en enorm incitament til at holde skubbe igennem, ikke kun fordi de videoer er så cool, men også fordi, lad os se det i øjnene, The Beatles 'bedste ting kom senere i deres karriere. Animationerne af Beatles spiller på Ed Sullivan show er stor og alle, men når du rammer studiet år, og trippede drømmelandskaber begynde at åbne op, det er en helt ny oplevelse. Bortset fra det faktum, at Beatles 'musik er velsagtens bedre på dette punkt (sammenlign "Revolution" til "Boys"), spillets grafik bliver absolut forbløffende, som du fremskridt. Forbered dig på at flyve på en kæmpe ballon med Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band, tage en tur på den gule ubåd eller blive Hvalrossen. Hver sang har sin egen visuelt forskellige musikvideo, og hver enkelt er en absolut behandle

Herover:. Inden du Without You /Tomorrow Never Knows er så visuelt fængslende, at du kan spille det igen ... og igen ...

Når det kommer til gameplay, vil Beatlemaniac typisk tiltrækkes mod vokal - hvis du vælger at tage op mikrofonen, har du mulighed for enten at synge solo del eller harmonier. Vi anbefaler plukke harmonier - der er ingen straf for at hoppe fra din del til den vigtigste linie, og fra et strategisk synspunkt, du tredoble dine chancer for sømning en linje, hvis der er tre harmonier at vælge imellem. Hvis du er en Beatlemaniac, du sandsynligvis ikke i det at vinde det - du bare vil have det sjovt warbling om, synger alles del og gør dit bedste John Lennon indtryk. Vi ved. Hav en god tid

Herover:. Hvordan en Beatlemaniac vil behandle TB: RB

De oplåselige fotos og film er så fyldt med Beatles kærlighed og obskure trivia at ønsket om at indsamle dem alle kan blive tvangspræget, men den eneste måde at låse alle disse skatte er at tjene fem-stjernede ratings på hver sang. Hvis du er en Beatlemaniac kan du bare finde dig selv en Rock Band Guru samt med den tid, du har låst op dem alle.

"De fik endda Ringos muldvarp ret! EEEEEEEEEEEEEE !!!! "