Spil Guider > videospil > alle video game > Soul Sacrifice anmeldelse

Soul Sacrifice anmeldelse

Soul Sacrifice er Keiji Inafune næste spil, og hvis dette navn ikke ringer en klokke jeg ikke bebrejde dig.
Ikke en masse mennesker ville vide om ham, men hvis du nogensinde ejet nogle Capcom-spil, jeg vædde du spillede mindst en af ​​hans spil. Megaman er spillet, han er mest kendt for, men han forsøger at ændre alt dette med sin nye Vita eksklusive spil.
Spillet fortæller en stor mørk historie fuld af anger, fortrydelse, smerte og vrede. Fra starten af ​​sin historie, du er en fange. Fanget i et bur lavet af knogler, fuld af rådnende lig og en bog. Du er blevet fængslet her af den onde troldmand Magusar.
At flygte fra dit bur og få din frihed, du har brug for at læse Librom-Magusar s taler tidsskrift lavet af kød. Han vil guide dig gennem fortiden din fangevogter, som du finder ud af, hvad det er, der drev denne gang god troldmand over kanten af ​​tilregnelighed. Du kommer til at genopleve hver quest at Magusar gjorde, og styrke din egen magt ved at udfylde missioner, han engang boede.
Det vigtigste du vil gøre i Soul Sacrifice læser Librom. Fra indersiden Librom sider har du adgang til alt, hvad du får brug for. Når du åbner Librom du har 4 hovedafsnit at vælge imellem. Først er det "Mad Chronicle", der beskriver historien om Magusar og hans fald til vanvid og alle hans sidemissioner.

Den anden mulighed, du kommer til at blive meget fortrolig med, er "portrætter "sektion. Derfra vil du gøre alle dine ændringer til din karakter. Du kan ændre dine tilbud (magi), sigils (STAT boostere), sort ritualer (en slags super farten med en stejl pris) og dit udseende. Den 3. og 4. afsnit "Lore" og "Efterskrift" er mindre vigtige, og for det meste dækker oplysninger om historie af verden, steder og forskellige monstre. Mens "Lore" sektionen er ikke meget vigtigt det giver dig en meget interessant kig ind i verden du er i, og hvorfor tingene er som de er. De gjorde et fantastisk stykke arbejde med at skabe en verden med en interessant historie at gå med det.
Nu hvor du kender din vej rundt Librom du vil ønsker at hoppe i en handling, men først du vil få brug for at tjekke ud dine tilbud. Soul offer har en meget dyb våben crafting-system med et væld af tilbud. Jeg har spillet i omkring 15 timer eller så nu og stadig ikke har fået tæt på at se halvdelen af ​​dem.
Du får tilbud ved at udfylde quests med en høj rating. Forskellige ting, du gør i kamp optjener du point der bliver tilføjet i slutningen at afgøre, hvor god en troldmand du er. Ting som tællere og overleve uden at tage meget eller skader vil opbygge dine point giver dig en bedre rating og bedre byttet.
Når du har nogle tilbud, du kan øge dem ved at kombinere dem med det samme tilbyder at give dem mere cast s eller øge deres skade. Du kan også smelte 2 forskellige tilbud for at skabe en helt anden. Tilbud har forskellige typer som elementaler; homing, indkalde, rustning og mange flere.

Du kan bruge hver tilbyder et bestemt antal gange, før det bryder. Når det er brudt, du kan ikke bruge det mere, indtil du går tilbage til afsnittet "portrætter", og bruge nogle Lacrima at du får ved at tale med Librom at reparere den. Du får kun at tage 6 tilbud i kamp med dig, så valgte klogt.
Den næste ting at tjekke, før hoppe i kamp er sigils på din højre arm. Du kan placere 5 forskellige sigils på din højre arm for at øge din statistik. Disse er mere vigtigt end de måske synes og nødvendigt at ændre rundt senere i spillet, når kæmper hårdt bæst er et vist element. Du kan låse forskellige sigils ved at gemme eller at ofre dine faldne fjender og indsamle deres sjæle.
Lagring monstre i kamp vil give dig deres sjæl og nogle helbred, mens at ofre dem vil give dig der sjæl og refill nogle af dine tilbud magi lade dig bruge det mere i kamp. Dette er den drivende kraft bag hele spillet en meget interessant måde at opjustering.
Jo flere sjæle du gemmer højere dit liv niveau går og jo mere du ofrer jo højere din magiske niveau går. Hvis du ofrer mere end du gemmer du vil ende op med en "Mørk Arm" og spare mere end du ofrer får du en "Guddommelige Arm". Hvis du holder din gemmer og ofre om selv du får en "Neutral Arm". At have en bestemt type arm vil øge nogle sigils gør dem bedre. Det vigtige ting at huske om at spare og at ofre er at du får enten sundhed eller en lille refill til dine tilbud. Hoteller, som tilbyder refill vil være vigtigt i kamp, ​​fordi den eneste anden måde at genopfylde dem er at finde et sted på kort for at påfylde det og hver enkelt kan kun bruges én gang, så valgte da at bruge dem med omtanke. Du kan også vælge at gemme eller ofre dine faldne venner. Lagring dem vil genskabe noget af deres helbred på bekostning af din egen, mens at ofre dem vil dræbe dem, men ikke før at gøre nogle alvorlige skader på dine fjender. Hvis du bliver ofret du går ind i et spøgelse mode, hvor du kan trykke på dine holdkammerater til at give dem statistiske boosts eller fjender til at sænke deres forsvar for der nogensinde er tilbage i live.

Soul Sacrifice har en masse forskellige niveauer, at du vil blive kæmper videre. Nogle kort er små, mens nogle er temmelig store områder. Der er alle forskellige typer af indstillinger som skoven, huler, hvad ser ud til at være en opdelt kirke og mange flere. Hvert niveau har områder, du kan finde på at skabe våben eller rustning, refill sundhed og genopfylde dine tilbud. Ved at trykke ned på D-pad at gå til en slags detektiv henblik på at finde disse områder. Jeg kan ikke understrege dette nok, hver enkelt kan kun bruges én gang, så brug dem med omtanke.
Maps er dækket i alle typer af skøre søger ting som gigantiske planter, der kan eksplodere og gøre skade. Hvis du læser afsnittet "Lore" det forklarer, hvorfor verden ser ud som det gør, og det forklarer det godt. Det eneste problem jeg har med kortene er, at gulvet er meget ofte sløret eller pixeleret. Det er ikke et stort problem, og i sidste ende du stopper bemærke det. Det er noget jeg tror vil sandsynligvis blive fastsat i et plaster i den nærmeste fremtid, så igen ikke meget af et problem.
Soul Sacrifice lyd er forbløffende. Mens du læser gennem Librom sider, hver karakter læser hvad der er skrevet. De stemme aktører gør et stort stykke arbejde at gøre du føler al den sorg og fortvivlelse karaktererne går igennem. Monsters har deres egne forskellige lyde, så du ved, hvad der kan komme op bag dig og tilbud har der ejer unikke lyde.
Du kan fortælle de virkelig lagt et stort arbejde i deres lyd. Menuen musik lyder godt og passer spillet godt men slaget musikken er glansløse. Du kan næsten ikke fortælle sin der, medmindre du lytter til det, men for det meste er der kommer til at være en masse handling foregår og tilbud bliver kastet rundt, så musikken vil være den sidste af dine bekymringer.
Bortset fra jorden bliver mærkbart pixeleret ved punkter som nævnt før grafikken er temmelig godt. Du vil ikke blive blæst væk, men du ikke blive skuffet enten. Soul Sacrifice er fuld af farver selv på etaper, der er mørke og ildevarslende. En flok af detaljer blev sat i karaktererne, deres kostumer og de faktiske niveauer. Alt ser godt, men det kunne have nydt godt af endnu et lag af polish.

Online spil i Soul Sacrifice er fantastisk. Når du får online din får mulighed for at gøre et rum, deltage i en værelse eller hurtig slutte slippe dig ind i en tilfældig plads. Når din i et værelse kan du foretage eventuelle ændringer i dine tilbud, som du måske har brug for, og selv gennemgå de øvrige 3 spillere tilbud hvis u lide.
Når du er alle sæt bare ramt klar og være parat til kamp. Online spil er lige så glat som den normale offline ga mig og alt fungerer nøjagtig den samme, bortset fra at der er en lille tap på siden af ​​skærmen med forudindstillede ting at sige til dine partnere. Du kunne alle bruge Vita parti chat-funktion til at tale med hinanden. Du kan også bruge den nærmeste funktionen fra online sektion at give eller finde offerings spillere omkring dig har efterladt. Må ikke bekymre dig om du ikke rigtig miste de tilbyder det bare kopierer det til den der finder den.
Hidtil min eneste reelle gripe er monstre. Der er en anstændig række forskellige monstre, men for det meste, du vil kæmpe den samme 9 eller 10 bare med forskellige farver for at vise deres element. Jeg er lidt skuffet over, at der ikke er en større vifte af fjender, men den nyligt lækket promo plakat for Soul Sacrifice viser off DLC der kommer og hver enkelt tilsyneladende bringer med sig en anden monster.
Soul Sacrifice indstille Vita på brand i japan, da det blev udgivet, og jeg tror, ​​det vil hjælpe Vita noget her i Amerika med nedturen er det i øjeblikket i. det er et fantastisk spil, hvis du er i Monster Hunter spillestil. Det har den mørkeste historie i ethvert spil på Vita, store solide gameplay og vigtigst det er sjovt. Angiveligt en efterfølger er allerede blevet sat til Sony, så hvis du har en Vita, hvorfor er du stadig læser dette? Du burde allerede være i PSN Store henter det.
9/10