Spil Guider > videospil > alle video game > Deadpool: The Merc With A Mouth anmeldelse

Deadpool: The Merc With A Mouth anmeldelse

Mens High Moon Studios er bedst kendt for at udvikle de store transformere titler i denne generation, de er klar til at optrappe til en ny udfordring fra deres venner over på Marvel.

De blev udvalgt til at bringe Deadpool til livet i sin egen originale spil. Kan besætningen på High Moon trække det væk eller er merc med munden dømt til at leve resten af ​​hans karriere i siderne af tegneserier.
Deadpool er en interessant karakter-vægt på interessante-og High Moon har gjort et stort stykke arbejde erobre det og sætte det ind i spillet. Hans rigtige navn er Wade Wilson og efter at være blevet indviet i Weapon X-program og blive en mutere (ikke mutant) han fik evnen til at regenerere fra enhver skade, han modtager meget hurtigt, takket være Wolverine DNA.
En utilsigtet bivirkning af afprøvning udført på ham i Weapon X-program dog forlod ham grueligt vansiret og helt sindssyg. Deadpool er ekspert skarpskytte, sværdkæmper og veluddannede i de fleste kampsport. Kombiner det med hans sindssyge, og du har en af ​​de mest arrogante, sjove og blot alle omkring skøre figurer i videospil historien.
Spillet starter med Deadpool afslappende på sin plads at lytte til hans telefonsvarer fuld af beskeder fra X- Mænd Domino og Peter Della Penna fra High Moon Studios afvisning af hans idé for sit eget spil. Efter nogle "eksplosiv forhandle" Peter beslutter at gøre spillet og sender i løbet af et script, han redigerer lidt.

Han sætter ud for at finde sin nyeste kontrakt Chance White, en korrupt medie mogul. Til sidst Mister Sinister griseri oppe sin kontrakt, så han gør det til sin mission at rod op Mister Sinister fører til slagsmål i kloakker, skyskrabere og Genosha-øen den største mutant massakre i historien.

Deadpool er en hurtig og hektisk ride gennem hovedet på en gal mand med kanoner. Som Deadpool får du din standard håndvåben og hans sværd. Mens du spiller gennem spillet vil du finde mønter og gøre combos at få DP at købe nye våben og opgradere eksisterende. Til sidst ender du med en dejlig arsenal af våben med alt fra et sæt af Sai og bærer fælder til kablets puls rifler.
Kom combos går er let, men at holde dem i gang kan være frustrerende. Den combo-system ser pænt lade du angriber kun om nogen på skærmen med en kombination af pistoler og sværd. Det problem jeg løb ind i en masse var dog engang jeg fik combo deroppe jeg ville sidde fast på en bænk eller skrivebord, bliver ramt og tab kombinationsboksen. I mit første gennemspilning var dette virkelig irriterende, fordi jeg havde brug for, at DP for opgraderinger og våben. Den næste gennemspilning det virkelig ikke generer mig for meget til tab combo da jeg stadig havde opgraderinger fra min tidligere spil.

Andre derefter nogle gange at sidde fast på ting i kamp gameplayet er stor. Skift fra sværd til et haglgevær og tilbage mid-combo er nemt og ser flot ud. At imødegå er en tricky bæst, der kræver hurtige reflekser. Når ikonet tælleren vises over en slem fyr hoved, du er nødt til at trykke din counter-knap, som er den samme som din teleport knappen.
Hvis du rod op timingen du enten få ramt eller teleportere væk fra faren, men hvis du får den timing højre kan du sende nogen foran Deadpool flyver i luften, hvor du virkelig kan frigøre på dem med alle våben, du kan lide. Prøv at imødegå, og derefter om en landmine-det er en blast!
Deadpool konstant at bryde frem væg og interagere med spilleren er stor og fører til nogle interessante samtaler og spil stil ændringer. På et par punkter i hele historien ændrer gameplayet lidt. Du kan gå ind i et værelse og har spillet sig til en side scroller stil spil for en lille smule eller find en kiste ligesom du ville gøre i noget som Final Fantasy og få ham åbne det kun at tale om, hvorfor han stoppede med at spille JRPGs. Disse små dele af spillet er stor og gør du føle, at du ikke bare kører rundt dræbe bølge efter bølge af mennesker.
Grafisk spillet er ramt og miss. Gameplayet ser godt bortset fra et par frame rate falder her og der og Deadpool lejlighedsvis gå i luften i stedet for på de ting, han står på. Mellemsekvenser for det meste se godt ud. Deadpool og kablets karakterer er meget detaljerede, men resten af ​​de mennesker ser mere tegneserieagtige, og jeg tror det var ment at være på den måde. Det er måske ikke den smukkeste spil derude, men dens bestemt ikke det værste.

Stemmen handler i spillet er stor. Det burde ikke være nogen overraskelse, da Nolan North er talerør for Deadpool og stemmen i Deadpool hoved. Nolan som Sædvanlig gør et fantastisk stykke arbejde at bringe tegnet til livet samt opfange hans demente side perfekt. Lytte til ham knække vittigheder, som han skyder, stiksår og eksplosioner sin vej gennem Mister Sinister s kloner er sjove.
Musik valg for spillet er fremragende samt. Fra start til slut den hårde rock stil musik hypes dig op. På intet tidspunkt har jeg nogensinde lyst til at der var ved at blive en kedelig del af spillet simpelthen fordi musikken og konstante vittigheder holder dig låst fast i det sjove.
Det er en kærlighed det eller hader det type spil. Hvis du nyde Duke Nukem for sin lattervækkende dialog og vittigheder, og God Of War for sin beat-em-up, bølge efter bølge stil gameplay-du absolut vil elske Deadpool. Hvis de er virkelig ikke din kop te, du måske ønsker at overveje at vente på dette til at falde i pris, eller at den kan ende i PlayStation Plus.
Generelt er det en OK spil med en meget høj underholdning. Nogle billedfrekvens dråber ske, og det er måske ikke det mest polerede spil derude, men du vil have det sjovt at spille spillet igen og igen.

[7/10]