Spil Guider > videospil > alle video game > Thief anmeldelse (PS4)

Thief anmeldelse (PS4)

jeg altid har hørt om Thief spil så jeg voksede op, men aldrig haft en chance for rent faktisk at spille. Det var først og fremmest et PC-spil, indtil dens 3. rate landede på Xbox, og selv da jeg aldrig rigtig fik til at prøve det. Den Thief reboot udviklet af Eidos Montreal er et godt sted at hoppe ind i historien, men gør det lever op til Thief navn eller falder fladt på sit ansigt?
I det spil, du spiller som Garrett, master tyv. Garrett er en enspænder, der gør bekendte i stedet for venner. Dens forståeligt, da livet for en tyv er farlig. Hvorfor få venner blot for at se dem fanget eller dræbt? Men som en mester tyv, du har brug for at videregive dine evner på til en person, så han tog den unge tyv Erin som sin protegé.
Garrett har været væk fra hjemmet, kun kendt som The City i temmelig lang tid. Ved returnering han har fundet det at være i endnu værre figur så det var, da han forlod og under reglen om The Baron sammen med Thief Taker General. Oven i det The City bliver hærget af en pest kendt som dysterhed. På Garrett første job, siden hans ankomst i The City, er han og hans protege Erin opgave at stjæle noget, der hedder Primal Stone. Ting selvfølgelig gå galt og Erin falder gennem et vindue. Garrett gør alt, hvad han kan for at redde hende, men hun glider og Garrett er slået ud. Dette fører til Garrett begynder sin søgen efter at finde ud af, hvad der var sket den aften.
Thief s stealth gameplay er solid. Flytning fra skygge til skygge bruge tagkamre swoop evne-som sorta ligesom blink fra Dishonored-uden at blive set er nemt for det meste indtil du smider i andre farer. Ting som glasskår og bur dyr vil advare vagter til din tilstedeværelse, men indtil de rent faktisk ser dig din sikker. Dens en stor følelse at være i stand til at bryde ind i et område stjæle alt, hvad der ikke er naglet ned og forsvinder ind i skyggen uden nogensinde at blive set, men dette bringer mig også til det første spørgsmål, jeg har med Thief.
For en mester tyv Garrett sikker gør stjæle en masse skrammel. Næsten alt, han kan få fat i, han lommer men de ting hes sensationsprægede sikker er smålige for en mester tyv. Ting som Skeer, gafler, hårbørster og spejle er blot nogle få af de tilfældige ting, der skal tages. Der er meget pænere ting at stjæle ligesom malerier, Faberge æg og guld halskæder, men de er meget mere sjældne så skøre mængde junk vores mester tyv kan lide at tage. Det gør Garrett synes mere som en kleptoman derefter en faktiske tyv.
Da Thief er et spil om stealth, bør bekæmpe undgås for enhver pris. Jeg er ikke bare sige, at fordi det er et stealth spil, men fordi Garrett er svag. Fjender rammes måde sværere derefter Garrett gør, og han har meget lidt at virkelig beskytte sig selv i modsætning til nogle vagter, der er klædt i rustning. Når kamp er din eneste mulighed, selvom du i det mindste har et par tricks i ærmet. Garrett bærer en blackjack, at han kan bruge til at stille takedown vagter eller slå dem op, hvis du allerede har blevet spottet. Garrett har også sin trofaste bue med alle de forskellige typer af pile som vand pilene for at slukke flammerne, choker pile til at slå dyr, stumpe pile at ramme kontakter og brede hoved pile til at dræbe fjender fra skyggerne. Tagkamre bekæmpe evner kan i sidste ende blive stærkere, hvis du lægger fokus point du optjener mod bekæmpe frynsegoder i stedet for stealth frynsegoder.
Flytte rundt The City kan være en vanskelig og frustrerende. Byen er dybest set en hel masse stræder fuld af skygger, tage og smalle fortove. Hele byen er der en masse steder at udforske ved at plukke låse til døre, som er gjort ved at flytte styrepind, indtil den rammer en tap i låsen eller revnet åbne vinduer med et koben for at komme ind i boliger, som fører til mit andet problem med Thief . Ofte fandt jeg mig selv at gå i et vindue kun at blive mødt med en belastning skærm derefter på gå ud af et vindue på den anden side af rummet, jeg ramt med endnu en læsning skærmen. Disse er ikke lang lastning skærmbilleder, men med dette er en næste generations eksklusiv Jeg er overrasket over at finde nogen lastning skærmbilleder på alle især i betragtning af GTA 5 på sidste gen hardware formået at skabe det hele gigant verden uden lastning skærmbilleder. Ja Thief ser meget bedre derefter GTA 5, men dens også måde mindre.
Hver af de 4 distrikter i byen er opdelt i deres egne afsnit, der kræver en belastning skærm for hvert område, som hurtigt bliver irriterende. De lastning skærmbilleder stopper ikke der selvom ... kinda. Under missionerne kan du komme på tværs af områder, hvor du har brug for at gå gennem en smal korridor og flytte en træbjælke af vejen. Ved første øjekast synes disse er der bare for at gøre det føles mere ægte, men jeg indså hurtigt, da jeg var smadre knappen X i 30 sekunder til at flytte strålen, at dens faktisk bare gemmer sig endnu en læsning skærmen.
Visuelt Thief er imponerende . En masse detaljer blev sat i Garrett, især hans hænder. Da Garrett hænder er som en pistol i et FPS spil du ser dem hele tiden, så gør dem ser virkelig var vigtigt. Byen selv er mørk og dyster, men ser fantastisk, når området fuldt indlæser. Efter de mange indlæsningsskærmene kvaliteten af ​​teksturer er virkelig lav, indtil de er færdig med lastning i. Mens The City og Garrett se godt for det meste andre figurs er ikke så heldig. For eksempel kan du se Baronen i åbningen mission i spillet, hans ansigt ligner det blev flået fra et PS2 spil.
Stemmen handler Thief er nogle af de værste jeg har hørt om en AAA spil. Jeg ved Garrett formodes at være den kolde hjerter tyv og alle, men der er næsten ingen følelser i noget nogen siger i dette spil. Oven i det hvad bliver sagt, og hvad læberne hos de mennesker siger, det gør bare ikke passer på alle, der går til underteksterne også.
Thief er på sit bedste, når din snige rundt huse, dodging vagter og stjæle ting uden nogensinde at blive set. Thief evne til at gøre stealth højre er den vigtigste faktor dette spil er baseret på og gemmer det fra en virkelig forfærdelige score, men de mange andre spørgsmål, der plager det tage dig ud af spillet og gøre det svært at selv ønsker at fortsætte med at spille. Flytte gennem byen er tidskrævende takket være lastning skærme og forvirrende takket være den frygtelige kortet layout. Hvis dette er, hvad næste gen betyder tror jeg, jeg vil gå tilbage til min sidste generations systemer, hvor jeg i det mindste kan retfærdiggøre lastning skærmbilleder.