Spil Guider > videospil > alle video game > The Art Of Titanfall anmeldelse

The Art Of Titanfall anmeldelse

Titanfall er en af ​​de mest ventede spil udgivelser af året. Respawn Entertainment førende spil har nok hype til at stoppe en fremskyndelse kugle. Desværre vi stadig nødt til at vente indtil 11. marts til at få vores hænder på det, men hvis du har brug for noget at holde dine Titanfall cravings i skak er der altid nye kunstbog, The Art Of Titanfall at tjekke ud.
Art Of Titanfall blev skrevet af Andy McVittie og giver dig mulighed for at se, hvad Titanfall har i vente for dig, når det frigiver. The Art Of Titanfall har alle former for oplysninger om mange af de vigtigste ting de fleste spillere vil kigge efter i dette spil herunder steder, våben, Titans, køretøj design og karakter og væsen kunst. The Art Of Titanfall er opdelt i fire forskellige sektioner der hver indeholder tidlig illustrationer, der viser, hvordan tingene har udviklet sig fra starten af ​​Titanfall hele vejen op til det færdige produkt.
Første afsnit fokuserer på de tre forskellige Titans, Atlas , Ogre, den Stryder og deres piloter. Den tidlige billeder til the Titans viser, hvor meget tingene har avancerede fra designfasen til den endelige kopi af Titanfall. Titanfall tidlige dage viser, at Titans havde en mere åben cockpit, men som tingene gik fremad cockpittet blev ændret til en mere lukket område. En af de oprindelige cockpit ideer til Titans havde en cockpit dør, ser meget minder om exo-suit fra udlændinge.
Piloterne for Titans også lagt ud i denne første afsnit. Det har kunst af den tilfældige generiske pilot vil du se mens du spiller gennem kampagnen del af spillet, samt vigtige figurer fra både Militia og IMC styrker. Bortset fra disse piloter og hovedpersoner er der også illustrationer viser grynt, spektre og Marvins du vil støde hele spillet. Uanset om det er en hovedperson eller en hjælpeløs marvin et væld af detaljer sættes i disse tegninger og de ser godt ud.
Den anden del af The Art Of Titanfall fokuserer på køretøjer og våben. Jeg var overrasket over at finde detaljerede skitser af kampvogne og lastbiler i her. Selvom der intet er blevet sagt, hvis disse er noget vil vi være i stand til at drive den omstændighed, at de er i denne kunst bog viser, hvor meget design arbejde går til at gøre et spil som dette selv for ting, som vi aldrig kan bruge.
Beyond kampvogne og lastbiler der er også et sortiment af rumfartøjer tjekke ud. Alt fra den enorme Annapolis rumfartøjet ned til de små skibe, der transporterer tropper til slagmarken er her. Annapolis og Birmingham rumfartøjer synes at få en masse fokus og har nogle store illustrationer for at vise dem ud. Birmingham ser især køligt siden dens formet som en pistol komplet med udløse og tønde. Jo mindre rumfartøj som Goblin og Hornet også få vist off her sammen med nogle kommercielle og konstruktion køretøjer som du vil se. Bare fordi der er en krig på det betyder ikke, folk ikke stadig nødt til at bygge boliger og kontorer.
Den anden ting, vi kommer til at tage et kig på i dette afsnit er nogle af de våben, vi vil komme til at brug. Inspirationen til mange af de kanoner synes at være kommet fra skydevåben, at militæret i øjeblikket bruger i det virkelige liv. Faktisk er mange af de pistoler vist i teknikken bogen ligne noget, der kunne teknisk eksisterer lige nu med undtagelse af Avenger og Arc Cannon. Afsnittene våben er lidt lille, men den detalje lagt i hver pistol er forbløffende.
Den tredje sektion er den største del af denne kunstbog og med god grund. Dette afsnit omhandler en af ​​de vigtigste områder i spillet, de steder. Hvert sted får et par sider til sig selv med tonsvis af smukke kunstværker. Hvert sted er meget forskellig fra den sidste. Angel by for eksempel er en by fuld af høje intetsigende udseende bygninger og vinduer, men de få træer med lyse pink kronblade, du ser tilføje en følelse varme til udvasket byen. På den modsatte side af, at vi har Boneyard Hvilket er en lille by, der er bygget under et enormt skelet af en gigantisk monster, der faldt og døde der. I baggrunden kan man se en levende udgave af en af ​​disse kolosser forfølgelse området omkring skelettet. Kunst arbejde for disse placeringer tegning er fantastisk og fuld af små ting, du måske ikke mærke, hvis du spillede spillet i stedet for at se på denne kunst bog.
Det sidste afsnit af The Art Of Titanfall er en mindre men interessant none mindre. Dette afsnit viser nogle af skiltning, som du finder i Titanfall. Ting som billboards, plakater og business logoer er den vigtigste del her, men der er også et område, der viser konstruktionen af ​​en fuld størrelse Titan, som du måske har set billeder af fra E3 2013.
The Art Of Titanfall er et godt eksempel hvor meget design arbejde går ind i et spil. Kunsten bog i sig selv er en 192 side hardback og bruger papir af høj kvalitet. Alle billederne er skarpe, klare og vise tonsvis af detaljer. For dem af jer der kan lide at indsamle video game kunstbøger Dette er absolut ikke en, du ønsker at gå op.