Spil Guider > videospil > alle video game > South Park: The Stick of Truth anmeldelse (PS3)

South Park: The Stick of Truth anmeldelse (PS3)

"Oh my god, de dræbte Kenny," det er de 6 ord, jeg hørte mest vokser op. Bliver opkaldt Kenny betød jeg ville altid have relation til South Park, om jeg kunne lide det eller ej. Heldigvis har jeg været fan af South Park siden sin første episode og har set hver eneste siden. South Park har altid været et stort show, men har haft sin rimelige andel af skuffende spil tilpasninger. Nu, Obsidian udvikler den første South Park RPG med Trey Parker og Matt Stone skaberne af tv-serien gør skriften, kan dette være i slutningen af ​​sub par South Park spil?
Lad os få det ud af vejen først. South Park Stick Of Truth kan ligne et sjovt spil for børn, men det er ikke. Selv hvis dine børn se tv-show dette spil er langt mere pikant derefter noget du vil se i showet. Intet er blevet redigeret (hvis du bor i Amerika), bleeped eller sløret. Tænk på det som filmen South Park større længere & amp; uncut, men nu får du til at spille det. South Park: The Stick Of Truth er fuld af forbandelse, racisme, nøgenhed, nazistiske zombier og anal sondering, så du kender dens omtrent det samme som showet bare sparket op et par hak
Enhver, der ure South Park har sandsynligvis set. den 3 del serier på konsollen krige. Hvis du ikke har, dens sjove og du bør gøre det samme. Ved slutningen af ​​3 del serier børnene i South Park beslutte at spille et spil uden for og slutter med Cartman forhaler en pind. Det spil er South Park: The Stick of Truth. Dette spil finder sted umiddelbart efter episoden.
Du er den nye dreng i South Park, og du er ankommet i en tid med stor fare. Cartman og hans gruppe af mennesker er i krig med Kyle og Stan alfer til stokken af ​​sandhed, en mystisk artefakt, der giver kontrol over universet til hvem eje det. Som den nye dreng i byen, du er indkaldt af Cartman til Kongeriget Kuppa Hold også kendt som KKK at hjælpe Cartman og mennesker i deres kamp, ​​men som du snart vil indse ikke alle kan have tillid med noget så uhyre kraftfuld som stokken af sandheden.
Exploring South Park var en af ​​de vigtigste grunde, jeg kunne ikke vente med at få mine hænder på dette spil. South Park: The Stick Of Truth ser ligesom en episode af showet og er første gang, South Park er nogensinde blevet kortlagt. Du kan udforske alle byen, herunder folks hjem og garager, hvor du kan søge skuffer og rygsække til elementer og tilfældige junk som en Faith en cd. Gå op og rammer pladsen vil angribe folk på gaden og starte en kamp, ​​så længe du angriber nogen som et barn at spille spillet, en vagabond eller en nazistisk zombie.
Tale med folk omkring byen vil tilføje dem til din liste over Facebook-venner, der er altid godt. Jo flere venner du får flere frynsegoder kan du låse op. Mens du udforske South Park du får nogle evner du kan bruge til at nå skjulte steder og hjælpe til i slagsmål. Farting for eksempel kan gøres på en flamme til at skabe en enorm ildkugle åbne en ny vej og dræbe fjender omkring det, eller du kan bare prut om skurke før kampen for at få dem til at begynde kampen indtjente. Du kan også bruge varierede våben, mens du udforsker at åbne skjulte områder eller vælte ud af reach ting.
De fleste af dine foretrukne steder fra showet er her og explorable herunder skolen og Starks Pond. Mærkeligt mangler var et sted, jeg var virkelig interesseret i at tjekke ud; Dr.Mephesto laboratorium, hvilket gør mig spekulerer på, om en fremtidig DLC ​​vil føje til den temmelig lille verden. Da dette spil har adgang til alle de South Park tv-show aktiver der er utallige steder DLC kunne tage os. Kunne du forestille dig at rejse gennem Imagination jord med smør eller gå til en mini-spil fyldt Casa Bonita med Cartman?
South Park The Stick of Truth har en meget fortrolig kamp oprettet. Det føles meget som Paper Mario med antydninger af Final Fantasy. Alt er turbaserede, og du kommer til at tage en kammerat i kamp med dig på et tidspunkt. Afhængigt af den klasse, du vælger, vil du have forskellige specielle evner som jøde-JIT-su hvis du tog Jøde klasse eller Lagkager op, hvis du vælger fighter. Den nye dreng, der er kendt over hele byen som Sir douchbag får også en magisk evne, som er forskellige former for prutter, som du vil lære, som du fremskridt gennem spillet. Du har stadig selvfølgelig har din standard angreb og elementer at bruge såvel som nogle få stævning, som kan bruges en gang om dagen på enhver ikke boss kamp, ​​efter at du har låst dem ved at gøre quests for befolkningen i South Park. Under slaget timing er nøglen.
Igennem hver kamp skal du trykke på en bestemt knap på det rigtige tidspunkt til at maksimere din skade eller minimere skaderne på dig. Du får et par forskellige løsning, når det kommer til, hvad knappen for at ramme selv, og det er vigtigt. Hvis du står over for en person med en meget høj rustning bedømmelse, rammer firkantet som du angriber vil lancere en magt angreb, der kan spise gennem panser i modsætning til din standard angreb, hvor du trykker på X til at angribe flere gange, som gør næsten intet imod rustning. Når du bliver angrebet trykke X på det rigtige tidspunkt vil blokere indkommende angreb. Det vil stadig såre dig bare ikke så meget, og det blokerer også statuer lidelser. Kampsystemet er ikke den dybeste, men det fungerer godt for dette spil.
Som med alle gode RPG'er du plejer være noget uden en god sæt udstyr. Der er tonsvis af forskellige valg, når det kommer til våben og rustninger. Du kommer til at udstyre en primær våben, varierede våben, hat, handsker og rustninger. Hver ting har sin egen unikke statistik og bonusser, så du kan oprette en person til at passe til din spillestil. Som du spiller, du finder eller købe ting kaldet strap-ons og klistermærker. Disse arbejde ligesom Materia hvis du nogensinde har spillet Final Fantasy 7. Dine våben og rustninger har åbne rum til at udstyre strap-ons og klistermærker, som giver dig forskellige ting, afhængigt hvad du vælger at knytte til det. For eksempel kan du strap-on en død fugl til dit våben at gøre, og ekstra 20 skader og få din modstander til at blive indtjente som er dybest set forgiftet eller du kan tilføje et klistermærke til din rustning, der øger din sundhed ved 5%. Der er en masse forskellige strap-ons og patches til at vælge fra, og de kan være magtesløs til at fastgøre den til et nyt stykke udstyr, så du kan bruge det på noget, du får i fremtiden.
Mens South Park træstykke Sandheden har en fantastisk historie fuld af over de øverste drejninger der er et par tekniske problemer. Der synes at være et problem med stammen, når du er ude at gå rundt South Park. Det var ikke meget mærkbar i starten af ​​spillet, men syntes at blive værre og værre. Det var aldrig til det punkt, hvor det var uspilleligt men det bliver lidt irriterende. Et andet spørgsmål jeg fandt tidligt i spillet finder sted i nærheden af ​​intro. Efter at gøre din karakter og lære de grundlæggende funktioner, du er nødt til at tage del i en kamp. Jeg valgte at kæmpe en person i den forreste del af værftet først.
Kampen startede normal men når det kom til det punkt, hvor Cartman forsøgte at vise mig, hvordan at imødegå angreb efter blokering intet skete. Jeg blokerede angrebene og barnet sad bare der venter på mig at slå ham, men den prompt kom aldrig op. Jeg gik igennem dette 3 gange, før du prøver en anden kamp, ​​der tillod mig at komme tilbage til den del, hvor det endelig virkede. Mit sidste problem var en smule underligt. Som jeg spillede spillet begyndte stammen mere end den normale. Jeg begyndte snart at se farver, der var ud af sted. Sektioner af mure, der engang var gråt havde en blå firkant i hvert andet sted. Jeg forlod området, og det fortsatte med at ske, indtil jeg afsluttet til hovedmenuen og genindlæses min frelse. Disse er alle problemer, der skulle forhåbentlig være fixable med en patch i fremtiden
I mine 20 eller deromkring timer med South Park:. Træstykke Truth lo jeg ukontrollabelt og havde en blast udforske South Park. Mens nogle tekniske hikke gjorde forårsage problemer de er langt opvejes af, hvor sjovt jeg havde rejser rundt min favorit fiktive tegneserie by og se alle de seje ting fra tidligere episoder, der er spredt ud over hele spillet.
Enhver, der er en fan af South Park bør samle dette spil op med det samme, men hvis du ikke kan lide South Parks pikant gået-måde-også-langt stil af komedie gå videre og viderebringe dette, fordi hvis du ikke kan lide showet vil du helt sikkert hade dette.