Spil Guider > videospil > alle video game > Deus Ex: Human Revolution anmeldelse Round-up

Deus Ex: Human Revolution anmeldelse Round-up

Deus Ex: Human Revolution kan godt være efterfølgeren til Deus Ex, at alle & ndash; gamer og kritiker ens & ndash; har set frem til i et årti

Spillets modtagelse fra. pressen har været stjernernes, tjener det intet men ros, og snesevis af 9 til 10. Gamefront kalder spillet & quot; premier singleplayer oplevelse i år, og muligvis for de sidste par år, & quot; . Mens IGN ekkoer deres bemærkninger ved at kalde det en & quot; belønne stykke transhumanistiske noir & quot;
10 thecontrolleronline.com gennemgå Deus Ex: Human Revolution er en af ​​mest godt udformet spil, du nogensinde vil spille. Den detalje, der gik ind i hver eneste lille ting er forbløffende. Fra de detaljerede miljøer, til stemmen handler, til hacking systemet, jeg kunne bare ikke sætte den ned. Eidos Montreal har sat andre studier på varsel; action spil skal have længde og dybde, ikke bare en høj krop tæller. Eller måske det skal være 'din RPG bør have flere eksplosioner og cyborg ninjaer «. Jeg kan ikke beslutte. Læs hele anmeldelsen
10 incgamers.com gennemgang trods kvaliteten af ​​kampen, der lægges vægt på gameplay muligheder, den bredt sæt af udbygninger og de betydelige side-missioner, hvad der vil bo med mig om Human Revolution er dens fokus på at skabe en rig, troværdig verden fyldt med interessante figurer, temaer og modstridende idealer. Den omstændighed, at det sigter til sådanne ophøjede narrative højder er prisværdigt, at det opnår dem er værdig til fest. Læs hele anmeldelsen
10 gamingnexus.com gennemgå Det kan have taget dem 10+ år, men Ubisoft har endelig leveret den sande efterfølger til Deus Ex, at fans har ventet på. Human Revolution er måske ikke så banebrydende som det oprindelige spil var i form af dets gameplay-elementer, men det gør et fremragende stykke arbejde, der strækker sig på den faste fundament af originalen og leverer en spiloplevelse, der er så behageligt som det er mindeværdig. Spillet er simpelthen kvalitet, hele vejen igennem, fra næsten nogensinde vinkel. Der er ingen tvivl om, at dette vil blive betragtet som en af ​​t han bedste spil i år, og muligvis af konsollen generation. Hvad venter du på? Komme ud og få dig en kopi ... Læs hele anmeldelsen
10 totalvideogames.com anmeldelse kritik er også blevet lavet af bosserne (specifikt, at det er umuligt at slå dem uden brug af vold), og vi ll indrømmer, at nogle skud behøver at blive fyret i vrede. Alligevel er der snigende måde-runder (meget lange og til tider vanskelige dem, vil vi indrømmer), der tillader dig at besejre hver boss med minimale voldelige aktioner. Henter skærme også tage nogle flak, fordi de sker ofte og i lange perioder. Alt taget i betragtning så, hvorfor er vi giver det en 10, hvis det ikke er perfekt? Fordi det er den bedste FPS, vi har spillet i år, og det er nok. Læs hele anmeldelsen
10 gamesradar.com anmeldelse Så vidt single-player erfaringer angår, DX: HR er en af ​​de absolut bedste i denne konsol generation. Medmindre du insisterer på at have en form for multiplayer mode, eller hader læser, er der ingen grund til du ikke vil nyde DX: HR. Selvom det er lidt mere lineær end den oprindelige, omfanget af polish og indsats, er gået ind i det mere end gør op for det. Eidos Montreal har med succes blandet det bedste fra begge verdener, genstart en klassisk franchisen uden at miste kernen i det, der gjorde den oprindelige elskede. Læs hele anmeldelsen
9.7 worthplaying.com review Uanset hvilken genre af spil du foretrækker, Deus Ex: Human Revolution er bundet til at passe regningen. Det er en glimrende konstrueret spil, der opstiller en verden og derefter sætter spilleren løs, så du kan udforske som du ønsker det. Fra art direction til genren-bøjning gameplay, Deus Ex: Human Revolution er en milepæl i spil design, der er sikker på at blive refereret i de kommende år. Køb det uden tøven. Læs hele anmeldelsen
9,5 gamefront.com review sidste ende DXHR er bare en fornøjelse at spille, trods sin noget anti-klimaks endelige niveau og dens lille tendens til at overmande spilleren som tiden går med et par for mange forstærkes, våben og kreditter. Det ville være et fantastisk spil uden dens fortælling; Det ville være en stor fortælling uden dens gameplay. Smeltede sammen, DXHR bliver den førende singleplayer oplevelse i år, og muligvis for de sidste par år. Måske endda for hele denne konsol hardware generation. Dette er et spil, du skal spille. Læs hele anmeldelsen
9,5 strategyinformer.com gennemgang Kommer fra en baggrund af at have ikke spillet det oprindelige Deus Ex (så sagsøge mig), kan jeg ikke kommentere fra et fans perspektiv. At være en prequel, der er hints og subtile nikker til, hvad er at komme i det første spil - selv hvis jeg var en langsigtet fan, ville jeg nok have mere - men dette synes en temmelig selvstændig oplevelse. Tag ikke fejl, selvom, franchise-fan eller ej, det er et godt spil - udfordrende, vanedannende, fordybende ... forudsat du kan lide stealth-baserede action - der har ikke været en action /RPG dette gode i lang tid. Læs hele anmeldelsen
9.4 actiontrip.com gennemgå Min Gud, hvad har vi her? Dette synes at være et spil med en spændende intro, fast plot struktur, overbevisende historie og kølige tegn. Det er noget af en bedrift for et spil, der træder modigt ind i sci-fi-genren. Læs hele anmeldelsen
9.1 gamerevolution.com review Præcis højre, hvilket er grunden til en afbalanceret tilgang fungerer godt på en første gennemspilning. Ofte snigende forbi fjender overdrages til at blive spottet og bekæmpe dem ud, mens konstant kæmper dem kan føre dig til at opsøge pusterum i en luftkanal eller under et skrivebord for et pusterum. Læs hele anmeldelsen
9,0 ign.com gennemgang Mens Deus Ex: Human Revolution kan ikke være afsløringen af, at Deus Ex var i 2000, det er en præstation alligevel. Det er en visionær, betragtes stykke arbejde, og mens mine tanker glide til de ting, der kunne have været, og de kompromiser på grund af mulighederne for videospil i 2011, de er lige så hurtige til at overveje at spille igennem det igen. Human Revolution er en smart, givende stykke transhumanistiske noir, der lever ikke bare til Deus Ex, men til den fiktion, inspireret den. Læs hele anmeldelsen
9,0 thesixthaxis.com gennemgå Det er indlysende, hvor meget tid Eidos Montreal har brugt på Deus Ex: Human Revolution og bag den vidunderlige design er et solidt spil med et plot, der vil holde dig gætte. Dette er et kvalitetsprodukt i samme klasse som Dead Space 2 og Assassins Creed: Brotherhood, og jeg er sikker på det vil være i mange af de 2011 uddeler lister. Læs hele anmeldelsen
9,0 1up.com gennemgang Med DEHR tjener som den første større titel af frigivelsen sæsonen, besluttede vi at tage op mantraet af afspilleren valg ved at have tre 1UP redaktører spille igennem spillet for gennemgang. Hvad følger nedenfor er en diskussion mellem redaktør-in-chief Jeremy Parish, administrerende redaktør Thierry Nguyen, og redaktionelle bidragyder Ryan Winterhalter. Læs hele anmeldelsen
9,0 videogamer.com revision Måske den stærkeste kompliment, jeg kan betale Eidos Montreal er dette: med sin grand design, dynamisk leg og ren og skær idérigdom - for ikke at nævne sin gammeldags præ -occupation med lufthuller - Deus Ex: human revolution minder om den bedste indsats fra den gyldne æra af pc-spil i slutningen af ​​90'erne. Det er en moderne udgivelse gennemsyret de finere kvaliteter af en alder gået. Læs hele anmeldelsen
9,0 joystiq.com gennemgå Human Revolution er en ufuldkommen, kompleks og ambitiøs påmindelse om, hvad et spil kan være, når det er bange. Læs hele anmeldelsen
9,0 eurogamer.net review Deus Ex: Human Revolution er nok ikke så perfekt som jeg gør det til at lyde. Nogle af de regler om, hvad der er interaktiv og ikke synes helt vilkårligt, hvilket er en temmelig grov mangel i et spil, der forsøger så hårdt at gøre dig føle, at du ikke er bliver begrænset, og mens level design er klog og varieret, interiøret design absolut ikke, og der er også en masse gentagelser i de tilfældige detaljer. Sure, det er vigtigt at høre nogle af disse looping nyhedsudsendelser, men måske gøre dem længere end et halvt minut eller registrere ændringer eller noget. Læs hele anmeldelsen
9,0 3djuegos.com gennemgå Ingen Synopsis rådighed Læs hele anmeldelsen
8.8 planetxbox360.com gennemgå Grafikken er virkelig fremragende for et spil af denne type, og de kampenheder /stealth /sociale scenarier er second-to-none, hvilket giver dig en bred vifte af valgmuligheder, uanset om det er hvordan du spiller igennem spillet eller tilpasse din krop til at gøre situationer klarer sig bedre i din favør. Der er replay værdi i massevis i det alene, hvilket er mere end nok til at gøre dig fuldføre hovedspillet, samt prøve de forskellige sidemissioner. Det er helt sikkert en god efterfølger til Invisible War, og måske sætter scenen for den næste Deus Ex spil til at komme. Lad os bare håbe det ikke tager yderligere otte år. Læs hele anmeldelsen
8,0 gamerfuzion.com gennemgå Plottet i spillet skal beundre i en verden, hvor alle er at finde en måde at få udbygninger du ser mennesker, der har udbygninger og dem, der ikke . Spillet vil ikke kede dig, da det holder dig involveret gennem hele spillet ved hacking, træffe beslutninger, ved hjælp af stealth mode og indsamling XP point for at øge dine udbygninger og flere. Spillene mangler i grafik, lyd og under gameplayet AI kunne have været smartere. Læs hele anmeldelsen
8,0 darkzero.co.uk gennemgang Deus Ex: Human Revolution er dybest set fantastisk, og er formentlig en af ​​de mest fængslende spil, du vil spille i år. Meget af dette er ned til verden selv. Hvis Resident Evil 4 er El Topo af videospil, så Deus Ex: Human Revolution er Blade Runner. Åbenbart. Der er en ægte følelse (især i hub verdener), at du går rundt et sted, der er blevet nedbrudt ved menneskets hybris. Denne følelse af forfald er styrket af en vemodigt, synth-ledede soundtrack og spillets grafiske stil, blanketed i et mættet guld nuance. På et overfladisk niveau, det hjælper adskilt Deus Ex fra det utal af vaskede ud søger militære skydespil. På et andet niveau, selvom det støttepiller med kynisk, apokalyptisk glee hvor dårlige ting har fået i denne verden. Guldet nuance viser, at mennesket lystigt har pissed over enhver antydning af menneskeheden i navnet på den teknologiske udvikling. En mere elegant eksempel er nok, at farveskema er næsten solbeskinnede, som for at sige menneskeheden flyver for tæt på solen som Icarus, og er ved at falde på sin fede augmented røv. Læs hele anmeldelsen