Spil Guider > videospil > alle video game > Anmeldelse: Hotline Miami

Anmeldelse: Hotline Miami

Da jeg var barn vokser op i 90'erne, havde jeg en regel: ingen top-down-spil. Der var et par undtagelser til det, selvfølgelig. I dag, jeg har en ny undtagelse:. Hotline Miami

Hotline Miami blæste mig væk. Det er en top-down actionspil, hvor alt er en one-hit kill, og du kan ikke gemme dit spil, når du vil. Det vil gøre dig en nervøs vrag.

Du er en fyr. Spillet ikke rigtig give dig nogen baggrund, og det er målrettet. Når du starter spillet, vil du møde et par mennesker i mærkelige dyr masker håne dig for ikke at vide, hvad der foregår. Og de har ret til at gøre det, vil du opdage. Det ultimative budskab Dennation forsøger at sende er spændende, men rejsen til at nå dette budskab helt faktorer ind i det, så jeg vil ikke ødelægge det for dig her.

I spillet korrekt, vil du vågne op om morgenen til en kryptisk besked på din telefonsvarer (dette er 1989, trods alt), som vil fortælle dig at gå et sted og hjælpe med noget. I Hotline Miami, & quot; at hjælpe & quot; betyder at myrde en flok bevæbnede folk.

Historien er vag og meget mærkeligt, og jeg respekterer, at de selv har forsøgt at gøre noget, der skiller sig ud her snarere end at gå til noget, de fleste gamere kunne se, så uvæsentlige for deres nydelse af spillet. Her vil folk prise spillet for sin stjernernes gameplay samtidig udtrykker glæde over denne underlige plot.

Men gameplay. Oh Herre, gameplayet. Det er meget simpelt, en slags. Du går ind i en bygning, og bliver nødt til at rydde det af mennesker, ved hjælp af alle nødvendige midler. Du starter hver af de femten niveauer ubevæbnede, men de onde har alle våben, og du kan bruge deres. Når du dræber dem, selvfølgelig.

Det centrale er at huske, at nærkontakt gør ingen støj, og så hvis ingen ser, når du bash en fyr hoved ind med et baseballbat, vil de ikke opdager dig. Guns, på den anden side, lave en masse støj, og så når du eviscerate person med et haglgevær, vil hans venner kommer kørende. Igen vil et enkelt hit dræbe dig, så du skal være forsigtig. Eller du kan flyve ind og forsøge at udslette folk hurtigt ud, som fungerer godt i en masse omstændigheder, hvis du er nervøse nok. Jeg bør bemærke, at du modtager en score i slutningen af ​​hvert niveau, og der er en bonus for at gennemføre dem hurtigt.

Uanset hvordan du nærmer dig et niveau, oplevelsen af ​​at tage ud disse fjender er spændende, tak i nogen lille del til den drivende elektronisk soundtrack. Hvis jeg var en musik kritiker, ville jeg have flere ord til at beskrive dette fantastiske musik, men ak. Bare tro mig når jeg siger du vil være glade for at finde MP3-filer i musikken i dit spil mappe, fordi du helt sikkert ønsker at smide disse på din iPod, så du lytter til dem, mens du cruise rundt i din DeLorean. Gameplayet og mekanik og mærkelige historie er vidunderlig, men soundtracket tilføjer en ekstra pift, der virkelig sætter spillet over toppen. Præsentation er meget vigtigt, vi lærer i dag.

Jeg værdsætter, hvordan dette spil eskalerer. I begyndelsen, niveauerne er relativt små og overskuelige, men som du fremskridt det virkelig begynder at komme ud af hånden med antallet af fjender du bliver nødt til at stå over for, hvilke ups vanskeligheden betydeligt. Du kan kæmpe dig vej gennem et gulv med otte fjender tidligt på, men ved den fjerde niveau, du er nødt til at beskæftige sig med 15, og det er en vanvittig mængde dudes at skulle håndtere uden at kunne gemme dine fremskridt. Men når det lykkes dig at komme igennem et gulv som det, vil du føle en enorm følelse af realisering, og hvis du gør det hurtigt, vil du tror du er de største badass i historien om gaming. Det hjælper at Dennation har bygget spillet, så mens oddsene kan føle uoverstigelige, de aldrig virkelig er. Du skal bare nødt til at holde ud og strategize, og succes vil være inden for din rækkevidde.

Maskerne kan hjælpe, for du vælger den rigtige for en bestemt situation. I begyndelsen af ​​hvert niveau får du at vælge, hvilket dyr maske af ønsker at bære (forudsat, naturligvis, at du har været i stand til at låse nogen af ​​dem), og hver af dem giver en slags bonus. Min favorit er den hest maske, som giver dig mulighed for at dræbe fjender ved at ramme dem med en dør, som i høj grad kommer i handy i visse tilsyneladende overvældende situationer.

Du vil fungere Hotline Miami med en mus og tastatur. Du sigter med musen og bevæge sig med WASD, og ​​at kontrol ordningen fungerer meget godt. Ved hjælp af en gamepad stick til at sigte, jeg forestiller mig, ville gøre dette spil langt vanskeligere, end det allerede er, så jeg støtter denne ordning.

Hotline Miami er, om ikke andet, et spil, du vil huske. Jeg er sikker på der er folk derude, som vil spille det og bliver frustrerede og giver op, men stikning med det er utrolig givende, da det har en af ​​årets bedste spiloplevelser. Dette er et af de spil, der gør du lyst til en konge, hvis du kan slå det, og det er ikke noget, vi får nok af disse dage

The Verdict

Hotline Miami:. 5 ud af 5 stjerner